Huttenheugte

Discussie in 'De lounge' gestart door Mooni, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooni

    Mooni Actief lid

    12 okt 2007
    316
    0
    0
    Hallo!

    Wij willen een midweekje naar Huttenheugte.
    Nu las ik op Zoover een heleboel negatieve reacties van mensen die er geweest waren.
    Wat zijn jullie ervaringen met dit park?

    Ik ben benieuwd!
     
  2. tanjax11

    tanjax11 Niet meer actief

    Ik woon vlakbij en vind de Huttenheugte opzich een mooi park. Mooie faciliteiten, zoals de plaza en het zwembad.
    Ja, de huisjes zijn verouderd (vaak bij Centerparks volgens mij) maar daar weet ik dus verder niets van...
     
  3. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.615
    367
    83
    ..
    Mooi park, inderdaad gedateerde huisjes, maar wel schoon en netjes..

    Mooie plaza en mooi zwembad..
     
  4. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.990
    1.807
    113
    Provincie Groningen
    Echt een mooi park!
    Leuk zwembad en mooie marketdome.
    Het centrum van Emmen is echt erg leuk, ook bij slecht weer want een groot deel is overdekt.
    In Emmen zit een mooie dierentuin en plopsaland zit natuurlijk naast de Huttenheugte.
    De huisjes zijn inderdaad verouderd, zoals bij veel centerparcs huisjes.
    Kies dan voor een premium huisje, deze zijn al gemoderniseerd.
     
  5. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ging er vroeger als kind vaak heen met mijn ouders, heel leuk park.

    Nu is het wel zo dat je als kind alles anders ervaart, dus ik durf niet te zeggen wat ik er nu van zou vinden.
     
  6. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik vind van centerparcs juist Huttenheugte het leukst!!!!!!

    We gingen er altijd naartoe met sinterklaas, een weekendje weg met de familie! Inmiddels zijn er teveel kids, haha, en passen we niet meer in één huisje! Dat vinden we toch gezelliger, dus nu wijken we uit naar iets anders!

    De huisjes zijn idd wat ouder, maar wel heel knus!
     
  7. Anno niem

    Anno niem VIP lid

    28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Wij zijn vorig jaar een week geweest, en het was heerlijk! Kinderen genoten en wij dus ook.

    Het enige min puntje vond ik dat het kinder meubilair niet helemaal super schoon was, maar na de kinderstoel, en bedje te hebben gesopt (geen overbodige luxe, de etens resten kleefden er aan) Geen problemen gehad.
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Hmm, ik vind het dus 3 keer niets eerlijk gezegd. De huisjes zijn klein en oud, meubilair is helemaal slecht.

    Op zich is het park mooi opgezet, mooie marketdrome etc, maar het is veel te groot en het zwembad is ook vaak veel te druk. Zou er persoonlijk nooit weer heengaan.

    Vind ik persoonlijk Landal Land van Bartje veel leuker en mooier!
     
  9. Chickiedenise

    Chickiedenise Niet meer actief

    Wij zijn vorig jaar geweest in een vip cottage en dat was echt een mooi huisje.
    Je kunt overal kortingscodes verkrijgen van 40% enzo en dan ben je met een vip huisje echt niet duur uit.
    Huisjes staan aan het water, mooi uitzicht op natuur...en het park zelf is ook een aanrader :)
     
  10. wondertje1985

    wondertje1985 Fanatiek lid

    28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn er in mei dit jaar een week geweest. Mooi park plaza en zwembad zijn leuk. Huisjes zijn idd wat verouderd maar wel goed schoon. Wij vonden het een leuk park en gaan zeker nog een keertje terug
     
  11. Brigitte1985

    Brigitte1985 Fanatiek lid

    29 nov 2009
    1.000
    202
    63
    hihi, bij gerard en gordon waren ze toen daar. op de huttekutteheugte haha.

    Sorry, beetje off topic
     
  12. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wij zijn al heel vaak in de huttenheugte geweest, maar ook in andere parken. De huttenheugte vinden wij echt het leukst. Dit jaar gaan we weer, 2x zelfs :) De eerste keer in een VIP en de 2e keer in een original comfort. Die laatste huisjes zijn inderdaad oud, maar ach...eigenlijk "weet" je dat je bij cp niet zoveel luxe kunt verwachten...;)
     
  13. Roes

    Roes Fanatiek lid

    9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    alles om de huisjes heen is leuk. huisje zelf vind ik slechte zaak zeker als je ziet wat je ervoor moet neerleggen om erin te mogen!!
     
  14. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    ik ben een aantal jaar geleden met me ouders er geweest en ik vond het park ook super hoor. Ja de huisjes zijn wat verouderd maar dat zijn ze overal bijna wel. Maar het park zelf is heel leuk, veel te doen voor kinderen en volwassene en het zwembad is ook geweldig! Dus hier zeker geen negatieve reactie!
     
  15. Maia

    Maia Niet meer actief

    huisje vonden wij toen ook helemaal niets (2009), slecht onderhouden en ook niet echt heel goed schoon. Verder vonden we het wel aardig, het overdekte plaza was op zich prima, maar eigenlijk vonden wij het allemaal net niet.
     
  16. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sluit me bij de rest aan,
    De het meubilair is gedateerd, de bankjes zitten niet echt lekker ;) maar het park binnen/buiten en omgeving emmen etc. vind ik wel super! vooral het zwembad, en restaurant in de marketdome, gezellig voor een weekendje weg!
     
  17. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hoihoi,wij zijn er in vorig jaar december geweest. Er lag een dik pak sneeuw dus had het wel een extra gezellige uitstraling.
    De huisjes vond ik tegenvallen,je kon duidelijk ruiken dat er in gerookt werd,het was obollig en een koude stenen vloer. Ik zou wel je eigen kussen meenemen want die kussens zijn niet zo fris.
    De douche was overigens heeeeeerlijk,goede grote straal.
    ook deed de verwarming het goed en wij hadden zelf hout gesprokkeld (wat eigenlijk niet mag) en de openhaard deed het prima.
    Verder vond ik het park wel heel leuk,echt een leuk zwembad vooral voor de kleintjes met een leuke wildwaterbaan voor volwassenen (kinderen mogen er vanaf 4 jaar in maar ik vind persoonlijk dat je echt moet kunnen zwemmen)
    Leuke restaurantjes (je betaald de hoofdprijs) maar wel gezellig.
    Ook een leuk park om een wandeling te maken.

    al met al geef ik het een 8-

    :)
     
  18. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Hahaha, de huttenheugte. Kijk eens naar Joling en Gordon over de vloer, die zijn ook daar geweest. :D
     
  19. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    :D:D:D
    Ik moest er ook meteen aan denken maar durfde het niet neer te zetten!
     
  20. Truus21

    Truus21 Niet meer actief

    Het is een paar jaar geleden dat ik er geweest ben maar ik vond het een erg leuk park toen, ook voor herhaling vatbaar. Huisjes inderdaad wat minder maar als het maar schoon is, dat vind ik het belangrijkst.
     

Deel Deze Pagina