N.a.v. het topic ‘eten, eten, eten’-club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Syane, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.030
    962
    113
    Vrouw
    Oh ananas lekker! Ga ik ook weer eens halen. Man heeft net boodschappen gedaan en had wel aardbeien meegenomen die er erg lekker uit zien. Die moeten dan ook nog even op Mn lijstje.

    Morgen eten we Kerrierijst, en man en ik werken. Dus dat betekend 2 boterhammen met kaas en 2 appels overdag. Ik moet morgen nuchter even bloedprikken dus eet ik even op mn werk.
    Smorgens heb ik toch niet zon trek dus dat moet lukken.
    Haha ja dat ene hapje. Ik heb ze gemaakt om morgen te trakteren op Mn werk, dus wilde wel even proeven of ze te eten zijn Haha. De rest maar aan de kinderen gevoederd.
     
    Caruli en Triangel vinden dit leuk.
  2. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    @Glass je staat nog niet op het lijstje:)
     
  3. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Wat knap maar 1 hapje. Snap wel dat je wilde proeven. Kinderen eten soms alles lekker of niet.:roflmao:
    ananas yummie smakelijk....

    Hier vandaag:
    Beschuitje
    Halve soepstengel.
    Broodje met smeerkaas.
    Klein snoepje.
    Nogmaals Salade frutti de mare.
    Handje nootjes.

    En ben nu een grote kan munt water aan het laten intrekken.
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zo ik dacht dat ik weinig at maar jij eet wel heel weinig
     
  5. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.460
    10.661
    113
    Leuk dat het hier weer drukker is! Het lukt me ff niet om op iedereen te reageren. Maar ik herken dat het ff minder gaat. Na de vakantie ging het heel goed. Maar gisteren echt weer heel fout :oops: vreemd hoe het dan kan omslaan.
    Vandaag matig.... dan morgen maar weer goed oppakken. En in de avond uit de kast blijven :cool:
     
    Glass vindt dit leuk.
  6. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.030
    962
    113
    Vrouw
    Klopt, ik ging telkens de mist in met knippen en plakken :D
    Dus maar even niet gedaan. Als ik weer weegschaal heb en op nieuw heb gewogen zit ik m erbij!

    Vandaag:
    2 boterhammen pindakaas
    1 appel
    2 boterhammen met kaas en boter
    1 appel, 1 banaan.
    Kerrierijst, handje kroepoek en gebakken ei.
    Glas melk, handje walnoten.

    Snoeki wat eet jij weinig zeg. Ik zou een dag niet volhouden zo. En een halve soepstengel, das toch geen tussendoortje joh :p
     
    Caruli vindt dit leuk.
  7. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    @Syane Is het je vandaag gelukt?

    Hier een prima dag gehad.

    O; volkoren cracker met kaas
    L; twee volkoren boterhammen met gebakken ei, wat kaas mee gebakken en champignons
    T; appel
    D; mexicaanse groentepan met gebakken aardappelschijfjes

    Normaal gesproken eet ik als ontbijt een smoothie en dan een tussendoortje halverwege, maar daar kwam ik vandaag niet aan toe. Mn lunch bevat wel wat meer calorieën dan normaal, gok ik zo maar, dus dat is weer recht getrokken, haha.
     
  8. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.460
    10.661
    113
    Redelijk gelukt ja. In elk geval geen enorme uitspatting meer. En gisteren en vandaag gefietst naar het werk. Dus dat is mooi. Deze week moet ik heel veel extra werken. Mijn ritme is in totaal ff eruit. Eerst twee weken niks ivm vakantie en nu bijna het dubbele van normaal werken. Rare weken zo. Dat helpt niet mee.
     
    Snoeki en Triangel vinden dit leuk.
  9. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb het lijstje.

    Ontbijt: 250 gram magere zuivel + 45 gram havermout en 1 stuk fruit
    Of
    2 boterhammen met hartig beleg en 1 stuk fruit.

    Lunch: 3 boterhammen hartig beleg
    1 stuk fruit.

    Diner: veel groente, mager vlees, gekookte of gepofte aardappel, of volkoren rijst of volkoren pasta.

    Tussendoor iets met eiwit. Rauwkost onbeperkt.

    Minimaal 2 liter water.

    Eigenlijk nijs war ik niet wist. Maar geeft toch weer beetje houvast..
     
    Triangel vindt dit leuk.
  10. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Imona, heb je in ieder geval iets om je aan te houden.

    Voor mij zouden dat veel te veel koolhydraten zijn. Heb bij de diëtiste ook ooit eens zo'n schema gehad, ik groeide iedere week maar was volgens haar toch wel heel goed bezig. Na 5 kilo aankomen ben ik er toen mee gestopt. Niet dat een ander dieet daarna wel geholpen heeft. Nu ik bezig ben met koolhydraatarm gaat het ook moeizaam, maar het gaat er wel af. Hopelijk blijft dat zo.
     
  11. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie beterschapswensen! Heel lief.

    @Glass Wow die cake zou ik echt niet kunnen weerstaan hoor. Wel super knap van je! En dan ook nog wonen naast een snackbar. Knap dat jij sowieso kilo's kwijtraakt. :D
    Hoop dat je je emotioneel wat beter voelt.

    @Triangel Is je oorpijn al weg? Oh dat is echt zo vreselijk pijnlijk. Snap dat je eetlust daar een beetje van vergaat.. (en ik zou gewoon eten waar je zin in hebt, als je dan al eetlust hebt)
    Beterschap!

    @Imona Tuurlijk gaat dat je lukken! Gun jezelf de tijd. Je bent mooi zoals je bent, en iedereen heeft af en toe wel een lastige(re) periode. Komt vast helemaal goed. ❤
     
  12. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja mijn man vind mij ook goed zo. Vrienden hoor ik er niet over. Maar ik vind mezelf niet goed genoeg.en er zijn zat mensen die dikker zijn dan ik. Maar ik neem er gewoon geen genoegen mee.

    We willen volgend jaar september op vakantie. En ik wil dan per se in een bikini passen en mezelf goed voelen.

    Ik werk in het zwembad en er lopen zat vrouwen die dikker zijn dan ik in bikini. Dan denk ik: waarom durf ik dat dan niet.. Maar ik wil er zo gewoon niet bij lopen.

    Bij een bikini hoort een enigszins platte buik (vind ik). En geen rolmops met een vet schort (zo voel ik ik me)
     
  13. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Lief dat je het vraagt. Het is nog heel vaag aanwezig, maar ik heb straks weer een afspraak bij de dokter om nog verder te praten over hoe en wat omdat het iedere keer terug komt.
     
  14. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Voor mij ook niet echt wat nieuws, maar goed, altijd interessant om te weten.
     
  15. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Met wel een jurkje gekocht. Maat 44/46. Nooit gedacht dat ik het zou passen. Maar past perfect!

    Mijn man zei ook dat ik toch wel wat afgevallen ben. Maar de weegschaal zegt anders. En persoonlijk zie ik het zelf ook niet..
     
    Syane en sjorsje vinden dit leuk.
  16. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Misschien gaan meten? Sport je veel?
     
  17. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    O; smoothie
    T; volkoren boterham met hagelslag
    L; 2 volkoren boterhammen met hagelslag
    T; een lange vinger (te lui een appeltje te wassen en schillen!)
    D; sperziebonen, aardappelschijfjes en vega nuggets.

    Ik ga morgenochtend wegen, spannend. Vorig weekend dus 73 kilo. Morgen een dagje weg en geen echte invloed op wat we eten, we zijn bij anderen dan. En 's avonds een verjaardag. Ga me proberen in te houden, laat ik iig de taart afslaan, ik merk dat ik het beste mezelf zo laat mogelijk iets kan gunnen, zodat ik niet ga denken; oh nu is de dag toch al niet meer perfect, laat ik dan alles maar op eten. Zoals gisteren had mijn man chocola, had ik tegen m gezegd of ie de laatste twee stukjes voor mij wilde bewaren. Dat werkte eigenlijk wel perfect. Als ik gelijk aan het begin van de reep die twee stukjes had gekregen, had ik het heel moeilijk gevonden niet nog meer te nemen, omdat je dan de smaak al in je mond hebt natuurlijk.
     
    Snoeki vindt dit leuk.
  18. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee. 1x per week een flink uur Grav Maga..
     
  19. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Hebben jullie nog plannen voor de Pinksterdagen?
    Ik moet morgen werken en maandag lekker vrij. Beide dagen lekker barbecueën.
     
  20. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier niet. Vanavond alleen verjaardag.
    Maar we gaan maar een uurtje. Zoontje is een beetje uit zijn doen.

    Tandjes. Verkouden en een sprong. Dus dan weet je het wel..
     

Deel Deze Pagina