kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stampertje27, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje27

    stampertje27 Nieuw lid

    15 jun 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie is er ook bezig met zwanger worden x annemiek
     
  2. Nonja

    Nonja Fanatiek lid

    12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Iedereen hier op dit forum denk ik... ;)
     
  3. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik niet meer hoor Nonja, ik ben nu bezig met zwanger 'zijn'. :)

    Hey annemiek,

    hoe lang zijn jullie al bezig?
     
  4. Nonja

    Nonja Fanatiek lid

    12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    haha ja dat kan natuurlijk ook!!
    maar de meeste die hier rond hangen op dit forum deel zijn bezig met zwanger worden :).
    Geniet van je zwangerschap!
     
  5. mimi26

    mimi26 Lid

    15 jun 2009
    5
    0
    0
    ik ben verzorgende in de thuiszorg
    ik (wij) ben/zijn ook bezig met zwanger worden maar het wil allemaal niet zo lukken bij ons. (heb ik het gevoel)
    ben nu vanaf 2009 gestopt met de pil (na 13 jaar pil gebruik)
    en denk steeds dat het bij ons wel niet zo ver mag komen!

    ben ook nog steeds erg onregelmatig, en dat kan ik ook slecht hebben, ik wil zo graag!!!
     
  6. Nonja

    Nonja Fanatiek lid

    12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @mimi26 balen dat je dat gevoel hebt! Maar als ik het goed begrijp ben je vanaf jan 2009 pilvrij? Hoe onregelmatig zijn je cyclussen dan nu? Misschien dat de huisarts iets voor je kan doen. Er zijn ook bepaalde middelen zoals teunisbloemolie of etos zwanger worden pillen die je cyclus misschien wat regelmatiger maken. En onthoud in ieder geval dat er genoeg stellen zijn die bijna een jaar of langer bezig zijn voor een kindje. Er is een beperkte groep super vruchtbaar en al binnen een half jaar zwanger. Meid heel veel succes!! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
     
  7. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi Mimi, je bent nu dus 5 a 6 maanden aan het proberen zwanger te worden? Dat is heel normaal hoor. Ook al lijkt het lang.

    Beetje positief bekijken meid. Onregelmatige cyclus, hoe onregematig is dat bij jou?
     
  8. Mus

    Mus Bekend lid

    13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Sorry hoor.. maar wat een forumvervuiling.. je zit in het topic "zwanger worden".. duh..
     
  9. JBM1985

    JBM1985 Actief lid

    17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Ik lees overal over Etos zwanger worden pillen. Maar wat houden die precies in? Ik lees dat het goed is als je een onregelmatige cylcus hebt. Ik weet niet of ik dit heb nu, maar heb het vroeger welk altijd gehad dus misschien is het wel wat voor mij ff google en verder lezen maar!

    Hoop voor je dat het snel raak is!
    Maar als je het graag wil lijkt het erg lang, ondanks dat je veel leest dat sommige veel langer bezig zijn! :(
     

Deel Deze Pagina