Na 11 jaar eindelijk zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Cindy83, 25 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik zit al een jaartje op dit forum mee te kletsen en mag dan eindelijk melden dat het RAAK is!!

    Mijn geschiedenis in het 'kort':p

    Ik heb sinds m'n 14e last van endometriose, heftige pijnen waardoor ik vaak op de eerste hulp belandde. Sinds m'n 23e dan eindelijk een diagnose. Na te zijn gestopt met de anticonceptie in 2006 zo vaak op de eerste hulp geweest dat ik in feb '07 m'n eerste kijkoperatie heb gehad (afgedwongen door m'n familie) eindelijk diagnose endometriose graad 1-2:$ hierna tot 2008 aan de anticonceptie geweest om het rustig te houden en te genezen van de operatie.

    2008 moest ik met m'n ex zelf proberen een jaar lang zwanger te worden. Eind 2008 begin 2009 liep dat uit de hand, weer te vaak op de eerste hulp. Moederdag 2009 2e kijkoperatie waarna diagnose endometriose graad 3-4:(. Sept 1e IVF (6 eicellen - 4 bevruchtingen - 1 verse - 3 cryo's) met m'n ex mislukt. Kort daarna uit elkaar omdat hij de druk van het ziek zijn niet meer kon verdragen na 6jaar relatie en dus niet voor mij klaar stond wanneer dat nodig was.

    Na een rust pauze en andere hormoon medicatie in 2014 mijn huidige partner via het werk leren kennen:). 2015 maart/april/mei zelf geprobeerd zwanger te raken (dmv het endodieet en in afwachting van mijn second opinion) maar toen wisten we nog niet hoe het bij mij van binnen verergerd was. Dat jaar voor de laatste keer overgestapt van ziekenhuis. Endometriose afdeling op het VU naar aanleiding van de landelijke endometriose dag. Hier maart 2016 3e kijkoperatie gehad. (Linker eierstok zat vreselijk verkleefd achter m'n baarmoeder ' Nóg steeds ', Linker eileider verstopt en verwijderd 'was niks meer aan te redden', rechter eileider doorgespoeld en hier en daar wat endo plekjes verbrand en weg gesneden) Goede schoonmaak voor een 2e IVF poging.

    Juni 2016 IVF 2 (6 eicellen - 6 bevruchtingen - waarvan 1 verse en 3 cryo's mislukt). Na de 1e cryo heb ik nog 2 klaplongen gehad tijdens m'n menstruatie. (2015 kwamen ze na 4 maanden erachter dat de benauwdheid dat ik sinds feb '15 last van had een ingeklapte long was die z'n werk al bijna niet meer deed:mad: en doordat we toen zelf gingen proberen was het erger geworden). Veroorzaakt door de endo, m'n gynaecoloog vond dat overduidelijk aangezien het steeds tijdens de menstruatie inklapte, ben ik november 2016 geopereerd aan m'n rechterlong, zware operatie waarbij ik een Talkage en VATS heb gehad. Na een week opname mocht ik thuis herstellen/ revalideren.

    Tot maart 2017 weer hormoon medicatie gehad en verder gegaan met de 2 cryo's, laatste was ff blijven plakken maar helaas toch een m.a. geworden. Juli 2017 IVF 3 (9 eicellen - 8 bevruchtingen - 1 verse - 5 cryo's)

    Van deze laatste poging ben ik nu van de verse ZWANGER. Zo onwerkelijk, niet te bevatten en zo blij dat ik het van de daken wil schreeuwen. 21aug 8dagen na de tp een test gedaan en de dagen daarna ook tot aan m'n bloedtest vandaag. HCG was 313 en zo mooi dat ik niet nog een keer bloed hoef te prikken zei de verpleegkundige maar gelijk en echo is gepland voor 14 september (man z'n verjaardag):roflmao: en dan ben ik 7 weken (m'n lievelingsgetal):D

    Testen van de action
    20170824_105510.jpg
    Testen van big bazar
    20170824_105830.jpg
     
    Joanne123, Ctje1987, Marbloempje en 48 anderen vinden dit leuk.
  2. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Wauw, wat een verhaal. Wat een weg heb je moeten afleggen, en dan niet alleen het zwanger worden, maar ook je andere lichamelijke strubbelingen (als ik het zo mag noemen). De aanhouder wint meid, wat fantastisch dat je nu eindelijk positieve testen hebt! Gefeliciteerd!! :D
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  3. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Wauw! Meer dan verdiend, wat een verhaal. Gefeliciteerd zeg! Super!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  4. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Wauw, een klein wonder! Van harte gefeliciteerd!!!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  5. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Wauw wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks. Kan me niet voorstellen hoe dat voelt maar alsnog sterkte toegewenst.
     
  6. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Wat een verhaal zeg. Van harte gefeliciteerd, wens je een hele fijne zwangerschap toe en geniet er van!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  7. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Lief van je, dank je wel! Ondanks het verdriet groeit hier nu ook een mooi nieuw klein wondertje in mijn buik. Over 6 weken hopelijk gezond in mijn armen...

    Ik duim voor jullie ook voor een mooi gezond kindje!
     
    OliveTree, WelcomeWondertje en Cindy83 vinden dit leuk.
  8. MammaBS

    MammaBS Actief lid

    29 jan 2015
    290
    8
    18
    Wat geweldig dat je zwanger bent! Wat een lange weg zeg. Gefeliciteerd!!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  9. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Zo jij hebt ook heel wat doorstaan. Mooi dat je toch een kindje hebt kunnen krijgen en de 2e onderweg. Dat zal het verlies niet doen verdwijnen maar wel wat minder erg maken hoop ik voor jullie.
     
  10. Newmom1986

    Newmom1986 Actief lid

    13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Wow wat geweldig om te lezen! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een doorzettingsvermogen daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Ik wens jullie een mooie zwangerschap en toekomst met jullie kindje!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  11. MammaBS

    MammaBS Actief lid

    29 jan 2015
    290
    8
    18
    @Cindy83, de komst van ons zoontje heeft veel goed gemaakt. Het is zo'n heerlijk ventje!

    Voor jou geldt absoluut de aanhouder wint :). Ik wens je een fijne zwangerschap en straks genieten van je kleintje! Het is zo onbeschrijfelijk mooi om je kindje in je armen te mogen houden!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Van harte gefeliciteerd! Na zo'n lange weg is het zó bijzonder, geniet er dubbel en dwars van.
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  13. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een geschiedenis....

    Geweldig dat je nu zwanger bent!
    Ik duim voor je dat je over 36 weken een gezonde baby in je armen hebt!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  14. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Wauuw wat heb jij veel doorstaan . Jij bent echt een sterke vrouw . Dik en dubbel gefeliciteerd voor jou en je partner
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  15. ChanelM

    ChanelM Actief lid

    14 dec 2016
    479
    111
    43
    Wow jou verhaal geeft mij ook zoveel hoop.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je over 8 maandjes je kleintje lekker in je handen mag houden.
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    GEFELICITEERD!

    wat een (pijnlijke) weg heb je moeten begaan.
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  17. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Wauw, wat een verhaal, wat heb jij veel moeten meemaken zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.211
    113
    Vrouw
    Wauw wat een verhaal! heftig zeg! Na al die ellende is het je dubbel en dik gegund! Gefeliciteerd!!!!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  19. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik weet nog dat we samen in het groepje (ivf mei/juni 2016) zaten. Nu is het ons dan eindelijk gelukt.:D
     
    Panter vindt dit leuk.
  20. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Jij hebt ook al een lange weg erop zitten, ik hoop dat je over een paar dagen ook een mooie positieve test in handen hebt.! Krijg je ook een bloedtest?
     

Deel Deze Pagina