Na stoppen met pil klachten- zwanger of ontpillen?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debsel82, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hej dames!

    Geprobeerd al 'ergens' een vergelijkbare situatie te vinden, maar ben nog niet zo handig op dit forum ;) Er staat zoveel op!

    Ik ben 7 augustus gestopt met de pil. Daarna m'n onttrekkingsbloeding en vervolgens gewoon as usual geklust. Nu kreeg ik vorige week last van m'n buik. Eerst echt in m'n onderbuik (net of ik m'n baarmoedermond voelde, misschien door te fanatiek klussen?) en afgelopen donderdag echt FLINKE steken in m'n onderbuik. Moeilijk te zeggen waar precies. Nu is m'n onderbuik nog steeds gevoelig, maar minder 'erg'. Ik plas heel veel (maar drink ook meer water, dusss) en wist afgelopen zaterdag ineens ECHT m'n pincode niet meer! Gelukkig was m'n schatje erbij! Verder 'lek' ik vocht (soms doorzichtig, soms een beetje wit) uit m'n (.)(.). Ze zijn verder niet echt gevoelig, maar lijken wel zachter en m'n tepelhoven lijken te veranderen van kleur (maar meer roze ipv donker wat ik vaak lees). Ik denk dat het ook wel van het stoppen met de pil kan komen, maar hoor graag jullie mening! (en ik hoop natuurlijk dat het níet van het stoppen is, maar van iets veeeeel leukers :D )

    Thanks alvast voor jullie reacties!
     
  2. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
  3. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Thanks Angela!
    Meteen effe gekeken en ik had 'm ook net gevonden en een berichtje geplaatst... Maar heel lief van je dat je voor me gezocht hebt! Nu al bij meer mensen gezien dat de klachten erg lijken op zwanger zijn... Afwachten maar! Ik ben al wel een keer eerder met de pil gestopt (bij m'n ex) en toen had ik deze klachten níet, dus vind van mezelf dat ik best een beetje (maar niet teveel) mag hopen :D
     
  4. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    hopen mag altijd natuurlijk!
    en moet eerlijk zeggen dat ik al veel testen heb versleten omdat ik elke keer dacht ik zwanger was 8)
    we zullen zien wat er uitkomt,hoop het voor je!
     
  5. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    We wachten geduldig :S af! En anders komt er vast nog wel een andere keer....
     
  6. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    hallo dames

    ik heb ook even een vraagje,

    ik ben 15 augustus gestopt met de pil, nu heb ik zo'n ongeveer 3 dagen echt een heel raar gevoel in mijn buik,

    alsof ik te veel gegeten heb, alsof mn buik bol is of iets heb gegeten wat niet goed wilt zakken Heel appart.
    ook ben ik soms even misselijk en moest ik vanochtend echt spugen alleen ik had nix in mn lijf.
    wat is dit? verder nog geen klachten gehad, is dit iets van ontpillen of wat?

    hopelijk weet iemand iets. groetjesss
     
  7. Skye

    Skye Niet meer actief

    Tis zo moeilijk om bepaalde klachten te hebben. De ene kant kan je zo zwanger zijn en aan de andere kant helemaal niet.

    Ik heb vanmorgen getest en ik ben zwanger. Ik heb pas 1 ronde gedaan, dus ik kan ook niet vergelijken met andere rondes.

    Ik had in ieder geval veel last van mijn (.)(.), van mijn onderbuik en van mijn rug. Ook hele erge moeie benen.
     
  8. stephanie24

    stephanie24 VIP lid

    22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

    Ik denk dat jou eisprong eraan komt.
    Misselijkheid kan iig niet komen door zwangerschap omdat je je ei nog niet gehad hebt.
    Doe je aan ovutesten?

    Succes ermee
    Groetjes
     
  9. stephanie24

    stephanie24 VIP lid

    22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland

    GEFELICITEERD!!!
     
  10. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @stephanie nee ik heb nog nooit een ovutest gebruikt, na deze ongesteldheid die nu moet komen zouden we eignlijk pas echt gaan beginnen maar toch al paar x onveilig gedaan.

    ik hoop maar dat mn ei dr dan aan komt, dan weet ik teminste hoe dat voelt... nog meer dingen die daar bij horen als je ei dr aan komt? zou wel fijn zijn, dan heb ik mayb wel een wat regelmatige cyclus. had nu die banner maar op 30 dagen gezet, zou niet weten hoe mn cyclus is omdat ik nog maar pas gestopt ben...agja afwachten;)

    zie dat jij ook gestopt bent in augustus spannend ik ook :)
     
  11. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    't Is zo moeilijk om vast te stellen of je nu wel of niet aan het ontpillen bent... Sowieso - alles wat je voelt, is ineens verdacht. Wel leuk dat we ongeveer tegelijk gestopt zijn! Lekker meeleven met elkaar :D

    @ Skye: GEFELICITEERD :) Super zeg!
     

Deel Deze Pagina