De icsi behandeling van Marion1971

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marion1971, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marion1971

    11 aug 2008
    37
    0
    0
    In februari 2004 zijn wij gestopt met de pil. In 2005 zijn wij zijn gelijk naar de gyn toegestuurd, en na allerlij onderzoeken is er gebleken dat er aan beide niks verkeerds was. In okt 2005 heb ik mijn eerste IUI gekregen deze behandeling heb ik 7 keer gehad en allemaal zonder resultaat.

    De volgende fase was IVF, de eerste IVF daar kreeg ik menopur maar daar reageerde ik niet goed op had maar 1 follikel, wel bevruchting geen goede embryo, 2de IVF ook menopur hoge dosering, ook weer 1 follikel maar geen eitje, 3de poging kreeg ik puregon moest gelijk al 400 EH spuiten ik had 2 follikels, mar tot grote verbazing had ik 3 eitjes. Schijnbaar 2 eitjes in 1 follikel en dat komt wel eens voor.... Helaas is er toen geen bevruchting opgetredenbij alle 3 de eitjes niet... In 2008 kreeg ik mijn 4de poging dit keer ICSI, ik had 2 follikels en 2 mooie eitjes, ook 2 prachtige embryo's, deze hebben helaas niet mogen blijven doorgroeien tot prachtige wondertjes... Maar wij geven de moed niet op. In juli gaan we voor poging 5 en jebben er wel vertrouwen in, ik moet wel 500EH puregon spuiten en dat moet ik in 2 x doen, smorgens 8.00 uur 250EH en savonds 20.00 uur 250EH.. Ik heb 7 augustus 2 emmies terug gekregen 1 van 9 cellen en 1 van 4 cellen... 21 augustus een test gedaan, en helaas is deze negatief....

    Ik heb vanmorgen gebeld en 22 spetember hebeen wij een evaluatie gesprek.... De wachtlijst loopt al tot en met maart... pff zolang wil ik niet wachten, ben erg moeilijk te stimuleren, en ben bang als ik zolang moet wachten dat er dan helemaal niks meer zit....
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoi Marion,

    Helaas welkom hier.
    Jeetje, jullie hebben ook al een lange weg bewandeld zeg.
    Probeer de moed niet op te geven!
    Onze Ruben was er ook na 7x ICSI in het UMCG!
    Ik hoop dat de wachtlijst iets korter is dan ze nu zeggen...
    Het zit natuurlijk ook tegen dat ze eind van het jaar een stop hebben ivm de feestdagen.
    Heel veel succes!

    Elmo
     
  3. mirjam1970

    mirjam1970 Bekend lid

    5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Marion,
    Wat een teleurstelling voor jullie zeg elke keer weer! Wel moedig dat jullie doorgaan!
    Ik stuur je dit weekend even een pb omdat ik wat vragen aan je heb.
    Groetjes mirjam
     
  4. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hoi Mirjam,

    Petje af voor hoe jullie dit dragen, erg moedig. Je maakt nogal niet wat mee zeg. Ik wens je heel veel sterkte en klets het hier lekker van je af.

    Groetjes, Annerie
     
  5. marion1971

    11 aug 2008
    37
    0
    0
    Ik ben woensdag 27-08-2008 op spoedeisende hulp geweest Ik kreeg enorm veel steken rondom mijn borst dit trok door tot aan de rug. Deze aanvallen heb ik vaker gehad, maar nooit tegen iemand gezegd. Nu had Arnold het in de gaten, en wilde daarom geen enkele risico nemen, en is hij met mij naar spoedeisende hulp gereden, daar werd ik gelijk aan allerlei apparaten gelegd en Bloed werd onderzocht, er zat een ontsteking ergens, maar wisten niet waar, ook is er onderzocht op een longembolie, gelukkig was die uitslag goed. Om 00.30 uur stonden wij weer buiten ik was er om 19.15 uur ongeveer. Ik kreeg een brief mee voor de huisarts, en met de mededeling dat ik als ik nog een aanval kreeg een buik echo moest maken…. Donderdag 28-08-2008 was ik de hele dag niet echt helemaal lekker, en avonds kreeg ik weer zo’n heftige aanval, ik wilde niet naar het ziekenhuis maar arnold nam me gewoon mee. Op spoedeisende hulp werd weer bloed geprikt, en ook daar kreeg ik weer een aanval, 2 aanvallen op 1 avond. Nu was het voor de arts daar wat meer duidelijker, ze vermoede dus galstenen. Ze nam geen enkel risico en regelde een spoed opname, en voor de vrijdag moest er een echo gemaakt worden…. Dus in de nacht van 28 op 29 augustus ben ik opgenomen, en vrijdags de echo, daar was te zien dat ik galstenen heb, en moest zaterdag weer bloed prikken,de uitslag zaterdag van het bloed was gelukkig goed de ontsteking was minder, maar ik mocht niet naar huis, heb het hele wekend moeten blijven…. Vandaag na dat ik bij de chirurg was geweest, mocht ik na huis. Gelukkig….. Alleen ik ben er nog niet, ik moet donderdag naar de anesthesist, en als ik daar goedgekeurd ben kan ik elk moment een oproep verwachten, dat de galblaas eruit wordt gehaald….. Ik weet niet hoelang dit allemaal gaat duren….
     
  6. marion1971

    11 aug 2008
    37
    0
    0
    Jammer dat ik de onderwerp titel niet kan veranderen...
     

Deel Deze Pagina