nieuwe maten hemaslaapzakjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jalea, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ligt het aan mij, of hebben ze bij de hema de slaapzakmaatjes aangepast? volgens mij was het 50-56, 62-68, etc?
    zie nu in de webwinkel o.a. 68-80 staan, dat vind ik wel een erg ruim begrip? :( krijg ik nu een mega lange slaapzak, of zijn ze zo slim om er drukknoopjes op gezet te hebben zodat je hem kunt omslaan aan de onderkant..? heeft iemand de nieuwe maat al in huis?
     
  2. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi maat 68-80 is de kleinste en kunnen ze tot het jaar aan en 86-104 is tot 2jr die zijn langer gr gerda
     
  3. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij hadden ze voorheen meer 'tussenmaten' in slaapzakjes?
    maatje 68 is heel wat kleiner dan 80, en als je dan slaapzakjes maakt in maatje 68-80, vraag ik me af of ik dan een enorm lange slaapzak koop? volgens mij had ik vorig jaar slaapzakjes gekocht in 62-68 bij de hema.
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Ja, ik zit ook te dubben, wil een winterslaapzak, maar moet dan gelijk zo'n enorm ding nemen 86-....
    Misschien haal ik er dan toch maar eentje bij Prenatal.
     
  5. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik heb vorige maans nog wel een 50/56 gehaald bij de hema en ookeen 62/68

    maar nu hier toch een slaapzak topic is en het van een vriendin slaapzakjes gekregen van 80 cm waneer kunnen ze die aan? ze zijn van prenatal
     
  6. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    Hi Dames,

    Even opletten hoor...
    had voor mijn zoontje slaapzakje 62-68 van de HEMA... zat perfect...
    maar de maat die groter is... is wel langer maar niet breder.... mijn zoontje is niet heel flink, maar hij leek wel een rollade in die slaapzak, terwijl de lengte lang genoeg was...!

    V&D heeft ook slaapzakjes... en niet zo belachelijk duur...
     
  7. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nou ik vind die van de Hema ook niet belachelijk duur hoor, heb er 11 euro voor betaald vorige week!
     
  8. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    Nee dat bedoel ik juist... OOK niet zo belachelijk duur... (ipv bv prenatal of andere babyzaken)
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  10. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    die zijn ideaal Lientje. Zulke heb ik ook voro demi gebruikt in het begin. Onze Demi krabte haar wangetjes open als ze krampjes had en met deze slaapzakjes kon ze dat niet. Dus ideaal.
     
  11. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb de slaapzakjes van de prenatal van 70 cm voor onze dochter.
    Ze schopt zichzelf steeds bloot onder een dekentje.
    Die van prenatal hebben een klein gat voor het hoofdje, zo kan ze ern iet in kruipen omdat ze nog zo klein is.
    Heeft die van de Hema een groot gat?
    Het is zo moeilijk in te schatten.
    Ik heb er namelijk nog een paar nodig, maar ik heb geen prenatal in de buurt, wel een Hema.
     
  12. Mistra

    Mistra Actief lid

    22 apr 2008
    165
    0
    16
    Ik heb juist die lange van de Hema. Sluit van boven perfect aan en de onderkant stop ik fijn in. Rolt kleine man tenminste niet op z'n buik.
     
  13. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Wat ze tot nu toe aan Hema-slaapzakken heeft gehad bevielen wel goed, geen groten gaten voor het arm en het hoofd. Maar die maat die ze van de herfst zou moeten hebben, ziet er zo gigantisch groot uit.
     
  14. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    Tja en die was dus te smal.... wel lang genoeg maar te smal..... (was volgens mij de grote vanaf mt 80-110...? zou ik morgen moeten kijken)..
    Terwijl mijn zoontje er nog zolang mee had kunnen doen qua lengte.....
    had er nog 2 gekocht ook.... zonde...

    Die kleinere zaten idd echt perfect...!
     
  15. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik ga vanmiddag even shoppen. Zal wel even kijken bij de Hema. Zal er toch echt een paar bij moeten hebben. Heb er nu maar twee. Ik blijf wassen. Vind het wel zo fris als ze elke dag een schone aan heeft.
     
  16. Mistra

    Mistra Actief lid

    22 apr 2008
    165
    0
    16
    Huh? Elke dag een schone?
    Is jouw dochtertje een enorme spuger?
    Elke dag een nieuwe vind ik persoonlijk nogal veel.
    Onze boef heeft 3 slaapzakken, maar 2 is ook genoeg. Als er geen ongelukjes zijn gebeurd was ik z'n slaapzak eens per week...
     
  17. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ze laat idd nog al eens een mondje melk lopen.
    En ik vind zelf fris gewassen beddengoed ook het lekkerste slapen, dus ik denk dat zij dat ook vind.
    Niet dat ik ons eigen bed elke dag verschoon hoor.
     
  18. guusje11

    guusje11 Actief lid

    2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    even een vraag.
    ik beval begin februari en heb een slaapzak met mouwen en 3 zonder mouwen.
    nu was mijn vraag , als je een slaapzakje aandoet gebruiken jullie dan gewoon een laken en en vellux bv?
     
  19. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ramona ik had ook altijd de slaapzakken van de hema. Toen ze een maat groter nodig had viel het me op dat ze niet breder werden. Daarom heb ik ze nu van prenatal gekocht.

    Jalea ik had vorig jaar de maten slaapzakken 56/62 en 68/80 gekocht. De slaapzakjes zijn smal en zolang de armsgaten en hoofdgat niet groot zijn maakt het niet uit dat ze erg lang zijn.
     
  20. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hmm fijn jullie ervaring te lezen, ik ga dus ook niet meer zo snel zonder goed te kijken hema slaapzakjes kopen, ik heb nogal brede kindjes. het viel me al wel op dat mijn oudste qua breedte nogal moeilijk in het hema slaapzakjes te wurmen is de laatste tijd, ik had er nog niet echt op gelet dat deze zo smal zijn geworden maar nu snap ik wel waarom ze al op zolder liggen terwijl hij er qua lengte nog langgg niet uit is.
    de winterslaapzak 86-104 is gelukkig niet zo heel erg smal en wat rekbaarder dan de badstof slaapzakjes die ik voorheen gebruikte
     

Deel Deze Pagina