NOD-lijst 11 t/m 17 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Feem, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik denk maandag (5maart) maar omdat ik mijn ei niet heb kunnen opsporen weet ik het niet zeker...
     
  2. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Spannend!!
     
  3. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Hey! Wat leuk dat hier nog gereageerd wordt.
    Gefeliciteerd @Eendje86! Welcome to the club! Had ook op je andere topic gereageerd.

    Hier nog steeds hetzelfde. Erg misselijk, alleen het enige voordeel is dat het nu met de medicatie goed te doen is! Dat is echt wel fijn.
    Volgende week een extra echo en dan gaan we ook het geslacht op een briefje laten schrijven en een taart laten maken vijfde bakker. Spannend he haha !

    Willen jullie ook weten wat het wordt?

    Ik hoop langzaamaan echt wel op te knappen, maar dat gebeurd tot nu toe dus nog niet. Nog even geduld
     
  4. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw

    Oh bah... ik voel met je mee... misselijk al eigenlijk heel snel na de test, maar tot zaterdag/zondag was het te doen, nu wordt het echt vervelend. Herken het helemaal van mn eerste zwangerschap en mn moeder had het ook....

    Wat slik je? Emesafene?
    Oh wat leuk!! Heb je de kleine al gevoeld?

    Ja ik wil het echt wel graag weten straks. Mn man ook gelukkig :)
     
  5. syl33

    syl33 Bekend lid

    2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Deze zwangerscgap is so far Eem stuk zwaarder kwa kwaaltjes . Misselijkheid, hoofdpijn, migraine en ben heel erg moe geweest. Moet zeggen dat het nu wel wat beter gaat! Heb zelfs weer 1 x gesport vorige week, voelde goed maar was kapot maar dat ter zijde
     
  6. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Emesfane inderdaad. Het haalt de scherpe randjes eraf, daar ben ik wel blij mee. Spugen nu nog af en toe i.p.v. dagelijks. Alleen dat misselijke gevoel blijft.

    Ja ik heb de kleine al gevoeld, maar echt heel licht hoor. Voel het nu een kleine week van die kleine propjes / vlindertjes in mijn buik. Kan niet wachten totdat ik onze kleine echt goed voel!
    Wanneer heb je je eerste echo? Of heb ik er overheen gelezen?
     
  7. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Leuk!! das best snel dan!
    Oh ja ik herken het hoor van de emesafene! Hielp bij mn eerste zwangerschap wel echt goed. Minder spugen! maar bleef toch wel misselijk.

    Ik weet nog niet wanneer ik de eerste echo heb. Maandag wel intake bij de VK, dus dan maken we een afspraak denk ik!
     
  8. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Pff deze week merk ik ook extra dat deze zwangerschap toch een stuk zwaarder is dan toen bij 1! Hele week al doodmoe en misselijk. Hopelijk wordt dat binnenkort beter!
    Ik wil zoveel doen, maar heb gewoon de energie niet o_O

    Hoe gaat het met alle andere zwangeren?

    Spannend maandag @Eendje86 , hopelijk mag je toch even spieken :)
     
  9. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Hoi allemaal!

    @Eendje86 al een echo gehad? Denk het wel. Hoe was het?

    @Springboon hoe is her met jou? Gaat alles nog goed? Hoe ver ben je nu en wanneer heb je de termijnecho? Ben je zenuwachtig of valt het mee?

    @wafelijzer hoe is het met jou?

    Hier alweer 17 weken. Ineens gaat het hard. Vorige week een echo gehad en we krijgen een jongen. We hebben zelf het beeld niet gezien, dus met de 20 weken echo wil ik het zien haha! Dan pas geloof ik jet echt. We hebben al een meid, dus super leuk!
     
  10. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oh wauw! Wat leuk, een jongen :cool:
    Snap dat je het ook nog even zelf wil zien ja :roflmao:

    Hier even een dipje. Maar komt ook wel weer goed ;):thumup:

    @Eendje86 hoe was je echo?

    @TantePerenboom hoe gaat het met jou? Al wat meer energie? En je buik zal wel flink groeien nu of niet? Willen jullie het geslacht weten van de babies?:)
     
  11. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt!
    Ja die hebben we vorige week gehad. Kloppend hartje te zien en ik was volgens de gyn 7 weken ( zelf denk ik iets verder hoor anders heb ik namelijk op 7 dpo positief getest....)
    De reden was minder leuk... ik heb namelijk een HG zwangerschap en heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen... Nu is het met medicatie wel redelijk onder controle.

    Termijnecho is 28 maart!
     
  12. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @Regenboog01 wat leuk een jongetje! Had je dat verwacht of???
     
  13. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ah balen van je dipje! Wanneer is je nieuwe NOD? Knuf
     
  14. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Nod is rond 4 april. Had ineens een hele lange cyclus afgelopen ronde, Echt raar was dat. Maar deze ronde gaan wij niet actief proberen want wil liever niet nog een december kindje, vandaar. Ben wel begonnen met temperaturen om wat meer inzicht te krijgen in cyclus :)

    Oh wat vervelend dat je HG hebt... Maar gelukkig nu dus medicatie ervoor. Bijna alweer de termijnecho, wat gaat dat toch snel zeg!! (als je zwanger bent)
    Willen jullie straks het geslacht weten?
     
  15. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Oh wat balen van je lange ronde :( dat is niet echt waar je op hoopt. Nee ik hoor het meer idd, geen decemberkindje. Snap ik wel.
    Ja terwijl ik denk laat die eerste 3 maanden maar voorbij zijn en hopelijk de misselijkheid ook... :(
    Ja we willen wel graag het geslacht weten idd
     
  16. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    lief dat je het vraagt..

    afgelopen dinsdag de termijnecho gehad.. en ben vooruit gezet.. kleine liep steeds 2 dagen achter, en nu 3 dagen vooruit gezet wat dus een groei van 5dagen betekend.
    wel inmiddels bijna 4 weken ziek geweesr (griep) en opname vanwege erge uitdroging hierdoor..
    al gaat het nu bijna een week de goede kant op qua eten en drinken..

    qua zwangerschap af en toe bloedverlies, maar is tot dusver elke keer onschuldig..
    wel sinds gisteren last van ochtendmisselijkheid (dacht er onderuit te komen), bah dat had wel weg mogen blijven.

    19 apil, ruim 15 weken, hebben we een geslachtsbepaling..
     
  17. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Hier gaat het goed! Energie wordt wel wat beter gelukkig, maar merk wel dat het anders is dan toen ik zwanger was van mijn dochter. En mijn buik is nu wel aan het groeien ja! Ben erg benieuwd hoe groot mijn buik uiteindelijk zal worden :o:
    Het geslacht willen we graag weten!

    Vervelend van je lange cyclus? Baal je er van dat je nu een ronde overslaat? Of is de rust ook wel even lekker?

    @Eendje86 fijn dat je je met je medicatie wat beter voelt! Hopelijk vliegt het eerste trimester nu voorbij..op naar de betere weken :thumup:

    @Regenboog01 leuk een jongen!!

    @Springboon heftige weken heb je dan gehad! Gelukkig dat je kleintje gewoon lekker doorgroeit :) En hopelijk voel je je snel weer beter!
     
    Springboon vindt dit leuk.
  18. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    FIjn! Weet je eigenlijk of het 1 eiig of 2 eiig is?
     
  19. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Waarschijnlijk 2 eiig!
     
  20. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Leuk om van iedereen zo de verhalen te horen.

    @Eendje86 tja die misselijkheid.. het is vet irritant en heb moet er gewoon doorheen. Zo balen is dat. Hopelijk helpt de medicatie een beetje en krijg je snel betere weken.
    Ik had niet echt een verwachting van het geslacht maar ik neigde toch meer naar roze. Dus wel een verrassing, maar super leuk!

    @Springboon wat een achtbaan. Die onzekerheid is niet fijn. Gelukkig gaat het goed met je kleintje en ben je verder dan de vorige zwangerschappen. Geeft dat wel een gerust gevoel? Ook fijn dat je weer wat vooruit bent gezet.

    @TantePerenboom zo gaaf he een tweeling. Ben erg benieuwd naar je geslachtsbepaling. Sorry als ik er overheen heb gelezen, maar wanneer weet heb het?
    En een dikke buik krijgen, fantastisch! De kijken groeit ook als kool. Een 2e schijnt sneller te groeien, nou dat is bij mij ook echt zo!

    @wafelijzer ik blijf voor je duimen dat het snel raak mag zijn. Balen van je langs cyclus! Hopelijk is het een voorteken van iets leuks :) zou super zijn!
     
    wafelijzer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina