NOD-lijst 12 t/m 17 Maart 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lelie89, 11 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwanger2015

    zwanger2015 Actief lid

    14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb straks ook een echo. Pfff heb vanacht mega kramp gehad en al wel eens eerder. Ook al vanaf week 4 iets lichtroze. Ik ga maar nergens vanuit :(
     
  2. zwanger2015

    zwanger2015 Actief lid

    14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Super!!
     
  3. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Spannend dus! Ik vond het ook best spannend of had me in ieder geval eerst nog niet heel blij gemaakt uit zelfbescherming.

    Hoe was de echo? :)
     
  4. zwanger2015

    zwanger2015 Actief lid

    14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar die zelfbescherming. Het moest echt even doordringen want ik hield nergens rekening mee maar ik had ook al een kloppend hartje. 6 weken. Moet nog even doordringen.
     
    Miesje25 en Mari3ke vinden dit leuk.
  5. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk. Braken je andere zwangerschappen al eerder af? Ik hoop heel erg dat ie blijft zitten :)
     
    zwanger2015 vindt dit leuk.
  6. zwanger2015

    zwanger2015 Actief lid

    14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Rond de 6 weken brak het af. Heb nog geen hartje gezien tot nu toe. Dit keer ook echt knaltesten. Al had ik bij mijn 2 goede zwangerschappen niet echt knaltesten. We wachten af.
     
  7. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Spannend nog even. Maar knaltesten zijn toch wel al fijn :). Mijn huisarts en ik zijn ook beide heel voorzichtig. Over drie weken heb ik weer een echo en dan mag ik wel echt blij zijn. Ik denk niet dat het voor die tijd lukt. Een hartslag zien is al heel mooi natuurlijk, ik houd toch ergens een slag om de arm dat het alsnog voorbij kan zijn. Ik ga er niet vanuit maar houd er rekening mee.
     
  8. zwanger2015

    zwanger2015 Actief lid

    14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ja snap ik.
    Ik mag over 2 weken ook weer kijken. Als ik het niet vertrouw oid mag het ook eerder. Ze zijn wel super vriendelijk.
     
    Mari3ke vindt dit leuk.
  9. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    @Miesje25 hoe gaat ie? Nog veranderingen? :)
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  10. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Wat fijn dat je een mooie echo had.

    Nog steeds geen menstrustie. Hallo dag 46...
    Sinds gister veel pijn als ik veel heb gedaan. Had hoop zware dingen getild sochtends dus had er al vroeg last van.
    Vanochtend bij wakker worden eigenlijk nauwelijks last. En nu weer na dag weer werken verschrikkelijk last van me buik.
    Constant een duwend/trekkend/drukkend gevoel en soms soort steekjes. Pijn zit vooral boven net onder me ribben en onderkant richting me liezen en vagina. Die steekjes voel ik voornamelijk rechts.
    Vanochtend bij huisarts geweest. Heeft gevoeld maar als die ergens drukt doet het geen pijn.
    Maar heb dus echt het gevoel dat pijn dus echt komt als ik actief ben/ben geweest.
    Wamt tijdens fietsen heb ik ook last.
    Bloedprikken duurt langer ivm pasen. Dus een test van het weekend heeft meer nut. Als denkt hij echt dat me menstruatie eraan komt. Ik zeg nou geef dan maar wat pillen ofzo want als ik me elke x zo voel 2 weken voor men menstruatie komt daar wordt ik niet blij van.

    Dus waarschijnlijk hang ik dinsdag alweer aan de telefoon. Als ik nog zo’n last heb.

    Ps. Hij had me bericht gister niet verstuurd.
    Ben super blij voor je met een kloppend hartje.
     
  11. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik was dus blijkbaar echt moe gister want heb over heleboel berichtjes heen gelezen.

    Super fijn dat jij ook een goeie echo had:).
    Op naar de volgende
     
    zwanger2015 vindt dit leuk.
  12. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Pfoe nou dat klinkt niet fijn Miesje! Wel balen van de Pasen nu want nu moet je weer wachten!! :(

    Wilde de huisarts je niet iets voorschrijven? Of moet je het met paracetamol redden? Ik hoop dat er snel verandering wat een lange cyclus zeg! Niet leuk.
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  13. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ja moet het me paracetamol doen. Ook vanwege het feit dat ik natuurlijk nog steeds geen menstuatie heb en er natuurlijk nog een hele kleine kans is dat ik toch zwanger ben. Deze huisarts heeft namelijk meegemaakt met iemand dat zowel urine als bloed negatief bleef en pas bij echo met 3 maanden erachter kwamen.:rolleyes::confused:
    Nou is dat natuurlijk kans van 1 op ... maar huisarts wil geen risico nemen

    Zit te twijfelen om morgen of maandag te testen. Ben maandag jarig, zou echt een gods wonder zijn als ik dan opeens een positieve test zou hebben:roflmao:
     
    Mari3ke vindt dit leuk.
  14. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL

    Ik ga duimen :o:
    Het kan allemaal dat is wel het bijzondere aan het lichaam en ik hoop het voor je maar tsja what are the odds! Hoop dat je dan niet al te veel pijn hebt. Anders ook niets aan met verjaardag vieren.
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  15. zwanger2015

    zwanger2015 Actief lid

    14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    @Miesje25 wat een gedoe zeg. Lijkt me moeilijk los te laten! Hopen dat je wel kunt genieten van je verjaardag! !
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  16. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @zwanger2015 @Mari3ke
    Vanochtend getest met 1 van big bazar bij deze moet je 10 minuten wachten tot aflezen. Dat ook gedaan en toen dit (ik weet of je zien wat ik zien want na het uploaden blijft er meestal helemaal niks over.)
    Maar nadat hij helemaal opgedroogd en vergeeld is zie je niks meer. Dus hij was vanochtend gewoon niet goed doorgelopen. Of ze hebben een voorgedrukt iets miss dat heb ik niet gekeken voor ik ging testen.
    Dus nog geen positieve test of menstruatie hier.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik zie helaas niks.. maar ben een mega slechte duurder hoor haha :) ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  18. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik beschouw ook niet als positief. Heb denk echt een vloek op testen.
    Maar ik ben op dit moment zo onzeker over alles.
    Zit inmiddels op dag 48 en dat is behoorlijk frustrerend.
     
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja snap ik meis :(
    Hoop echt dat je gauw weet waar je aan toe bent hoor, dit is ook niks zo :(
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  20. zwanger2015

    zwanger2015 Actief lid

    14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Bah wat vervelend. Zo frustrerend @Miesje25 die testen. Ik heb nooit ovulatie testen gebruikt. Wel getemperatuurt de laatste ronde. Ik kon daar ook niet heel wijs van worden. Het was sowieso een vage ronde dit keer. Voor testen gebruik ik kruidvat 2voor 5. Die vind ik het fijnste.

    Je bent jarig vandaag. Gefeliciteerd. Ik hoop dat je ondanks alle onzekerheid een beetje kunt genieten.
     
    Miesje25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina