NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door JosjeM, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AprilM

    AprilM Lid

    9 apr 2017
    77
    55
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Laatste dagen wel gelezen, maar niet meegeschreven. Druk weekje op het werk.

    Voor alle zwangeren: gefeliciteerd!

    Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden vanwege flinke krampen laatste dagen. Toch al voorbij mij NOD... Zojuist voor de zekerheid toch getest: zwanger!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    liefwolkje, Suir, Brenda028 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Het gekke is dat het alweer zo ver weg lijkt, ik ben zo dolgelukkig met mijn prachtige dochter en dat voert nu de boventoon, het verhaal lijkt ook wel van iemand anders als ik het zo schrijf, ondanks dat het echt heel heftig was.
    Ik help je hopen meid!!
     
  3. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Wooow knaller!!! Gefeliciteerd!
     
    AprilM vindt dit leuk.
  4. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
     
    AprilM vindt dit leuk.
  5. Ezzy120

    Ezzy120 Bekend lid

    2 mei 2018
    800
    845
    93
    Vrouw
    Voor alle dames die positief hebben getest, gefeliciteerd! :)
     
    AprilM vindt dit leuk.
  6. Nerveusje

    Nerveusje Actief lid

    15 feb 2017
    126
    45
    28
    Oke ik kan er toch af, kreeg t ineens in m’n kop en deed snel de test. Hartstikke negatief! Op naar t ziekenhuis over anderhalve week.. maak me toch best zorgen om t feit dat ik constant buikkrampen en lage rugpijn heb.. al weken:( niet leuk! Succes dames en gefeliciteerd voor degene die al positief hebben getest!
     
  7. MamaCindy2016

    19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    Herkenbaar hoor. Vooral dat heen en weer slingeren. Super vervelend! Ik dacht gisteren ook dat het los zou komen. Wacht nog steeds.. Ik verlies nu een minimale hoeveelheid sterk verdund oud bloed. Ben dit zo niet gewend van m’n lijf.. Normaal heel snel al veel bloed. Als het morgenochtend nog niks is ga ik nog maar een testje doen. Als die negatief is dan weet ik het in ieder geval zeker..
     
  8. MamaCindy2016

    19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    En als je zulke dingen gaat denken breekt alles door. Op naar ronde 13
     
  9. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wauw wat een mooie test, gefeliciteerd!!

    Hier weet ik het nu toch niet.. 5 dagen geleden de hoop opgegeven. Nu 1 dag te laat met ongesteldheid. Toch maar getest, zie foto in bijlage. Mijn eisprong was ook heel laat deze maand dus zit nu pas 10dpo ondanks dat normaal gesproken mijn cyclus al wel klaar was nu. Wat vinden jullie? Zie foto
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw

    Ow ik denk vaag iets te zien
     
  11. Ezzy120

    Ezzy120 Bekend lid

    2 mei 2018
    800
    845
    93
    Vrouw
    @Brenda028
    Ik denk ook vaag iets te zien ,spannend!
     
  12. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Ik ook!

    En MamaCindy en Nerveusje... balen zeg!

    Neveusje, ik heb een slecht geheugen sorry maar wat gaan ze nu doen in het ziekenhuis?
     
  13. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Overigens wacht ik ook nog steeds op bloed... nog geen spoor van te bekennen, borsten doen niet meer of minder pijn dan de afgelopen dagen. Verwacht nog steeds dat het gewoon een langere cyclus is maar hoop natuurlijk van niet ;)
     
  14. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ja ik vind het maar vaag.. in principe zou je het duidelijker verwachten op 10dpo denk ik (toch?), maar het is gewoon echt niet zo wit als het een paar dagen geleden wel was. In het echt is het nog iets duidelijker dan op de foto.
    Morgenochtend test ik gewoon nog een keer
     
  15. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Als het 10 dpo is dan hoeft dat niet hoor! Ik zou om de dag nog even testen, elke dag heeft geen zin (maar ja wie kan zich inhouden...). Heb het even teruggekeken, ik had bij mn dochter pas een echte knaller, dus donkerder dan de controle streep, 9 dagen ná NOD ;)
     
  16. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    @Brenda028 Ik zie wel wat volgens mij. Ik testte voor het eerst op 11 dpo en die was zo licht dat Pappamuis bij hoog en bij laag volhield dat ik het me inbeeldde. Twee dagen later was het zichtbaar genoeg om ook hem te overtuigen.
     
    Brenda028 en Nicole4Sure vinden dit leuk.
  17. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Ik ben ongesteld geworden :( Geen hoop meer deze ronde, volgende hopelijk eisprong links en meer geluk!
     
  18. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Balen @Nicole4Sure. Ik hoop met je mee voor de volgende ronde!

    Ik ga inderdaad sowieso morgen weer testen, kan me toch niet inhouden en heb veel testen liggen

    @Mammamuis mijn man ziet inderdaad ook niets nu, maar dat had hij bij de zwanferschap van onze zoon ook totdat het echt heel zichtbaar was
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  19. MamaCindy2016

    19 jun 2018
    34
    32
    18
    Vrouw
    Balen..
     
  20. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik pas op 20 dpo dus daar viel niet zoveel aan te ontkennen.
     

Deel Deze Pagina