NOD-lijst 14 t/m 20 september 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door hoop28, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 14 t/m 20 september

    14 sept:

    15 sept:

    16 sept: hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

    17 sept:

    18 sept:

    19 sept:

    20 sept:


    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).
     
  2. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi, ik ben maar een nieuw lijstje begonnen. Hopelijk wordt dit een mooie lijst met aardig wat roze erin!
     
  3. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 14 t/m 20 september

    14 sept: chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3

    15 sept:

    16 sept: hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

    17 sept:

    18 sept:

    19 sept:

    20 sept:


    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).[/QUOTE]

    Hoi, ik wil graag meekletsen als het mag!
     
  4. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Gezellig Chitje! Je gaat voor je eerste kindje, spannend!
     
  5. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    NOD-lijst 14 t/m 20 september

    14 sept: chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3

    15 sept:

    16 sept: hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

    17 sept: Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

    18 sept:

    19 sept:

    20 sept:


    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).[/QUOTE]

    Hoi, ik wil ook graag meekletsen.

    Mijn man en ik zijn net een week voor mijn menstruatie begonnen voor een tweede. Ik weet niet of dat al als een 1ste ronde meeteld want ik had mijn ei al gehad dus ik zet er maar ronde 2 neer. Het wordt wel lastig soms met het werk van mijn man om precies op de vruchtbare dagen het gezellig te maken want hij zit in de zeevaart. Hij is niet elke week thuis..
     
  6. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Welkom Dana1989! Weet je wanneer je ongeveer je ovulatie zult hebben? En wanneer je man op zee Is? Lijkt me best spannend of jullie op de juiste momenten kunnen klussen.
     
  7. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    @hoop28 ik voel mijn ovulatie altijd rond dag 10 van mijn cyclus. Ik ga deze maand voor de zekerheid checken of dat ook klopt met ovulatietesten. Het zou deze ronde wel mooi zijn want rond die tijd is mijn man nog thuis. Jij gaat ook voor een tweede kindje zie ik. Hoe oud is je eerste?
    Wij hebben een zoontje van 3 jaar.
    Ik vind het wel weer heel erg spannend.
     
  8. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ideaal lijkt me dat, voelen wanneer je ovulatie is. En ik hoop dat het dan ook meteen in één keer raak is, heb je geen zorgen om of je man toevallig thuis Is rond het moment dat je vruchtbaar bent!

    Oh leuk! Wat vindt je zoontje ervan? Heeft hij al een voorkeur? Ik heb een dochtertje van 2,5 en ze weet niet dat we nouja.. Gaan voor een tweede kindje, maar ze zeurt me continu om een broertje. Een zusje hoeft ze niet :roflmao: kinderen ..
     
  9. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    @hoop28 haha jou dochter heeft dus al echt een voorkeur. Wat schattig!
    Ons zoontje kan nog niet heel goed praten in zinnen want hij heeft een achterstand in taal opgelopen door gehoorproblemen. Hij zegt wel steeds mama baby. Is ook heel erg geïnteresseerd naar baby’s die hij ziet.
     
    hoop28 vindt dit leuk.
  10. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    @Dana1989 vervelend dat je zoontje gehoorproblemen heeft. Lijkt me een hele uitdaging voor jullie om daar samen een weg in te vinden. En geweldig die interesse in baby's, zo mooi om te zien hoe kinderen op elkaar reageren, die ogen oplichten bij het zien van een ander kindje.
     
    Dana1989 vindt dit leuk.
  11. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    @hoop28 zijn gehoorproblemen zijn inmiddels verholpen. Hij heeft rond 1,5 tot 2,5 jaar gelopen met vocht achter zijn trommelvliezen. Nooit oorontstekingen. We hadden zelf het gevoel dat er iets was maar werden eerst nog niet serieus genomen. Hij gaat straks naar een speciale peuterbehandel groep van Kentalis waar ze bezig gaan met zijn taal en spraak achterstand. Het komt vast wel goed.
    Het is inderdaad geweldig om te zien dat ze zoveel interesse hebben in baby’s. Ik denk dat hij ook bedoeld met “mama baby” dat hij een broertje of zusje wil.
    Hopelijk is het deze maand raak en is de lijst mooi roze!
     
    hoop28 vindt dit leuk.
  12. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Toevoegen via tel niet oké . Alle gekopieerd tekst blijft zwart:mad:
     
  13. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Moet ik je even toevoegen? Wat kan ik er neerzetten?
     
  14. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Als je dat wilt heel graag:).
    Miltje, 34 jaar, 4de kindje, rond 3:thumup:
    Nod 19 sept

    Alvast bedankt
     
  15. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 14 t/m 20 september

    14 sept:
    chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3

    15 sept:

    16 sept:
    hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

    17 sept:
    Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

    18 sept:

    19 sept:
    Miltje, 34 jaar, 4de kindje, ronde 3

    20 sept:


    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).
     
  16. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Ja heel spannend voor een eerste kindje. En ik doe het alleen (zie voorstelforum). Ik heb ergens heel erg de angst dat ik uberhaupt niet zwanger kan worden en dus nooit moeder zal worden. Ik hoop zooo dat het gewoon deze maand raak is. Ik wil zo graag een babykamer in gaan richten en allemaal leuke babyspulletjes gaan kopen. Ze zeggen altijd dat je nooit toe bent aan een baby, maar niets is minder waar in mijn geval.

    @Dana: zit je man vaak lange periodes op zee? Of is het regelmatig op en af. Als hij vrij is is hij er wel gewoon de hele tijd dan of niet?

    @Hoop: mooi he kindervoorkeur en kinderlogica. Hoe dat soms werkt??

    Groetjes,
    C.
     
  17. Dana1989

    Dana1989 Bekend lid

    1 apr 2014
    752
    403
    63
    @Chitje ik heb het gelezen op het voorsteltopic. Wat knap dat je dit alleen doet. Respect hoor! Ik begrijp je angst, het is altijd enorm spannend of het gaat lukken. Ik heb voor mijn eerste, 3 miskramen gehad in een jaar tijd. Toen heb ik die angst ook enorm gehad. Maar uieindelijk een plakkertje die nu inmiddels alweer 3 jaar is.
    Mijn man is een week op en af aan het werk dus als hij een week thuis is dan is hij er ook helemaal:D
     
  18. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    NOD-lijst 14 t/m 20 september

    14 sept:
    chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3

    15 sept:

    16 sept:
    hoop28, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3

    17 sept:
    Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

    18 sept:

    19 sept:
    Miltje, 34 jaar, 4de kindje, ronde 3

    20 sept:


    Totaal: 5

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging doortevoeren).
     
  19. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik klets ook graag mee hier!
     
    Dana1989 en hoop28 vinden dit leuk.
  20. hoop28

    hoop28 Fanatiek lid

    29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ik gun het je van harte! Vind het dapper dat je deze stap hebt gezet en ik hoop dat je snel een positieve test hebt! Hoe is je cyclus? Is die regelmatig? Is er reden om te denken dat je niet vruchtbaar bent? Ik ken een vrouw die ook twee kindjes heeft gekregen zonder partner, en het is het dubbel en dwars waard. Ik ga voor je duimen !
     

Deel Deze Pagina