Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nou hier van hetzelfde maar dan bij jou.. Gefeliciteerd! Super zeg! :D
     
    Elraange vindt dit leuk.
  2. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw

    thnxx hihi. ik ben verry happy :):)
     
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Snap ik! Lekker genieten!
     
    Elraange vindt dit leuk.
  4. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Vandaag mijn laatste streepjestest gedaan, en een knaller! :D Dinsdag doe ik nog een cb en dan stop ik ermee :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    wennepen80, Mari3ke, Wolky84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Marinda83

    Marinda83 Actief lid

    10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    @Nahlatje super mooie knaller!

    Ik ook mijn laatste streepje gedaan...en ook een knaller. Vanmiddag nog een cb digital en dan stop ik ermee....tot mvm haha.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamaaa30, moonchild, Mari3ke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Femmeke4

    Femmeke4 Actief lid

    18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Ik vind het ook enorm spannend of dit goed blijft gaat. Nu 4 dagen na NOD.. en soms wel wat kleine krampjes onderin zowel rechts als links.. toch anders dan bij menstruatiepijn waarbij ik een "overal zeurend gevoel" heb. Zere borsten. Ik heb best gauw last van misselijkheid ook zonder zwangerschap dus dat kan nog wat worden ....

    Gek hoe die 4 dagen ineens een eeuwigheid lijken... maar toch niet te ver vooruit denken.. zo n teleurstelling als het de komende weken toch niet goed gaat..
     
  7. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Femmeke4 Pfoe ja ik zei nu ook tegen mijn man; nu ik langzaam aan het idee begin te wennen kan ik me gewoon niet voorstellen hoe heftig het moet zijn als het dan alsnog mis gaat. Ik zit nu 2 dagen na NOD. Dat zet me telkens wel met beide beentjes op de grond. Maar toch ga ik er vanuit dat het goed gaat, anders maak ik mezelf helemaal gek. Alleen kan ik het doortesten nog niet laten merk ik....het zegt niks maar toch vind ik die oplopende streepjes een fijne bevestiging nog....heb jij dat ook?
     
  8. Kenza001

    Kenza001 Lid

    11 jan 2018
    16
    5
    3
    Vrouw
    Dag dames,

    Vanochtend een testje uitgevoerd en ik zie een heeeeel mini dun streepje! Officieel ben ik vandaag 10dpo. Heb namelijk een korte LF fase van 10 dagen. Spannend hoor. Voel namelijk wel wat meer krampjes en rugpijn. Dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden :(

    Ik voeg de foto van de test even toe maar het is zo'n dun streepje dat jullie het waarschijnlijk niet gaan zien.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wolky84 vindt dit leuk.
  9. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik zie wel iets, maar zie niet of het even breed is als de controlestreep.. Toevallig geen kruidvat 2v5 in huis?
     
    Kenza001 vindt dit leuk.
  10. Kenza001

    Kenza001 Lid

    11 jan 2018
    16
    5
    3
    Vrouw
    @Nahlatje Nee heb ik helaas niet in huis grrrrrr...
     
  11. moonchild

    moonchild Fanatiek lid

    28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Jaaaa ik zie wat hoor!
    Dat heb ik nooit gezien bij de negatieve testen.
     
    Kenza001 vindt dit leuk.
  12. Femmeke4

    Femmeke4 Actief lid

    18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw

    Dit is ook jouw eerste keer zwanger he? Zo spannend... wat is normaal.. wat zijn de kansen.. brrr... Ik heb eerst een test (early kruidvat) in de middag gedaan van mijn NOD.. en de volgende ochtend een CB. Beiden goed positief en daar heb ik het tot nu bij gelaten.. Ik weet niet hoe snel HCG afneemt en hoe snel je menstrueert als het mis is? Ik ga er ook niet van uit maar hou er wel rekening mee dat het misschien mis gaat. Zeker nu het zo snel raak was kun je eigenlijk bijna niet geloven dat je zoveel geluk hebt.

    Beetje gezond eten en je foliumzuur slikken en verder kun je niets doen.

    Weet iemand hoe het zit als je een cyclus hebt van 25 dagen en ovutest dag 12... en de bereking? Ik zit op mijn NOD dan eigenlijk nog niet aan week 4?
     
  13. Kenza001

    Kenza001 Lid

    11 jan 2018
    16
    5
    3
    Vrouw
    Morgen maar weer een keer testen. (Als ik niet ongesteld ben) Hopelijk is er dan meer te zien☺️
     
  14. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
  15. Mamaaa30

    Mamaaa30 Niet meer actief

    @Kenza001 spannend! Hoop op een duidelijke streep morgen!

    @Nahlatje en @Marinda83 mooie testen! Ik ga nog heel even door tot mijn teststreep echt even donker is als de controlestreep (biiiijna) en dan misschien nog een CB voor de 3+... En donderdag mvm.
     
    Nahlatje vindt dit leuk.
  16. Suir

    Suir Actief lid

    15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    Hallo hier ben ik weer even voor wat ervaringsverhalen.

    Ik dacht dus écht dat ik ongesteld was geworden zaterdag. Eerst twee dagen beetje bruin, zaterdag bruin met rood. Maar het is echt HEEL erg weinig. Nog geen 2 Ob mini's en die zaten niet eens vol. Vandaag een Ob mini waar zo goed als niets in zit.

    Iemand anders dit wel eens gehad met een positieve afloop? Of zomaar tussendoor een gekke menstruatie gehad?

    Mijn menstruatie is altijd stipt en de eerste dag altijd best wel veel. Dus ik ben nu weer helemaal van de leg.

    Die onzekerheid!! Misschien toch maar een teste er tegenaan gooien morgen...
     
  17. Marinda83

    Marinda83 Actief lid

    10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Zojuist mijn laatste test gedaan hoor...en wat maakt mij dit toch blij, dankbaar en gelukkig!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamaaa30, Kenza001 en Mari3ke vinden dit leuk.
  18. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    An allemaal mooie testen. Meiden geniet van het zwanger zijn. Oh en als je je test mooi wilt houden moet je er een drupje blanke nagellak overheen doen. Dan blijven de streepjes mooi helder
     
    Mamaaa30, Mari3ke en Wolky84 vinden dit leuk.
  19. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Femmeke4 yes, eerste kindje hier! Ik probeer er nu minder mee bezig te zijn en ga er gewoon vanuit dat het goed gaat. Mijn ongi is altijd heel stipt en nu ruim 2 dagen overtijd; dat heeft me veel vertrouwen gegeven. Morgen de vk bellen!
    Op je vraag durf helaas geen antwoord te geven. Ik lees alles af in mijn app want rekenen is sowieso niet mijn talent haha.

    @Jajo Goede tip, thanks! En volgende ronde is het gewoon ook raak bij jou. Daar ga ik voor wensen want het is je enorm gegund meid!

    @Suir ik durf het echt niet te zeggen, alles is mogelijk dus bij twijfel zou ik zeker even testje doen!

    @Kenza001 ga je morgen weer testen? Spannend!
     
    Kenza001 vindt dit leuk.
  20. Kenza001

    Kenza001 Lid

    11 jan 2018
    16
    5
    3
    Vrouw
    @Wolky84 Ja ik ga morgenochtend weer testen:)
     
    moonchild en Wolky84 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina