NOD Lijst 15 t/m 21 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luuna, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    @Abos wel "fijn" dat de 1e stap is gezet. Ik zie in je onderschrift onregelmatige cyclussen, kunnen ze daar al iets mee of is dat het hele 1e jaar "normaal"?
     
  2. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    @BZD nee normaal is het niet in het eerste jaar, ik ben bang dat ik dat van mn moeder heb geerft, maar de huisarts zei er niks over. Behalve dat het een beetje lastig 'timen' is zo. Ik denk dat ze daar pas verder naar gaan kijken als we echt een jaar bezig zijn en we doorverwezen worden naar de gyneacoloog.

    Maar bij mijn man zijn de testikels niet ingedaald als kind dus die moesten ze toen vastzetten om zo in te laten dalen. En hij had weleens het probleem dat een testikel ging draaien, wat niet goed is natuurlijk, dan wordt de toevoer bekneld. Dus vandaar dat we dat wel wilden laten nakijken. Maar wie weet is daar niks mee aan de hand.

    Verder heb ik inderdaad last van onregelmatige cyclussen, en regelmatig blaasontsteking en schimmelinfecties, ook niet erg bevorderend voor het klussen! Haha. Maar verder zou dat geen nadelige effecten hebben op de vruchtbaarheid zei de huisarts.
     
  3. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Lief berichtje dank je wel.
    Je hebt ook helemaal gelijk hoor. En we hebben geen haast ofzo dus kunnen beter me lijf even tot rust komen dan blijven proberen en toch iedere keer een info. Geeft me echt wel rust het even te laten voor wat het is. Wil eerst eens gaan genieten van me kleine meiske als dat ooit nog zal gebeuren (nog niet veel gedaan in deze 11 mmd) voor ik alweer aan een volgende ga. We doen er zeker goed aan. Dank je wel

    Jij alweer een mooie oplopende test gehad? Hopelijk heb je over 8 mndjes een mooi hummeltje in je armen
     
  4. anita85

    anita85 Fanatiek lid

    12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Wat ontzettend lief!
    Ik weet nog steeds niets. Moet wachten tot volgende week maandag :mad:
     
  5. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    IMG_3067.JPG
    Heb elke dag getest, de onderste is van vandaag de bovenste van eergisteren. Wel een beetje opgelopen, maar bij Mn zoontje was het al wel echt knal. Ach weet je, ik kan er toch niks aan doen mocht het niet goed zijn. Ik ga vrijdag testen met clear blue, dan is het 5 weken en 3 dagen na 1e dag van Mn menstruatie. en de verloskundige eens bellen.
     
    Elise2014 en Luuna vinden dit leuk.
  6. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Dat duurt dan echt nog laaaaaang!
     
  7. anita85

    anita85 Fanatiek lid

    12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @BZD
    Je bent gewoon zwanger. Die testen kleuren volgens mij nooit heel erg fel. En hij loopt op! En weetje de ene zwangerschap is de andere niet.
     
  8. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Klopt, misschien toch een wat later eitje ook nog. We zien t wel. Alleen dat afwachten mehn, killing!!
     
  9. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @anita85 ik duim voor je vandaag. Hou je ons nog even op de hoogte?
     
  10. Elise2014

    Elise2014 Actief lid

    19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
  11. Sen84

    Sen84 Nieuw lid

    8 sep 2017
    2
    0
    1
    Vrouw





    Hoi hoi,

    Wat mooi om te lezen!

    Mag ik vragen welk zkh je behandeld wordt? Want in het Catharina ziekenhuis erkennen ze deze methode niet.
     
  12. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven? Dat is raar, want daar heb ik jarenlang onder behandeling gestaan toen ik nog jong was, en toen spraken ze al over het hormoonpompje 'voor later'... Misschien hebben ze reden om te denken dat de behandeling bij jou niet zou aanslaan? Ik sta nu overigens onder behandeling in het St. Antonius Ziekenhuis in Utrecht, maar daar zijn we niet tevreden over, dus we zijn langzaam aan het nadenken over een second opinion of een overstap.
     
  13. Sen84

    Sen84 Nieuw lid

    8 sep 2017
    2
    0
    1
    Vrouw


    Hai,

    Enkele jaren geleden was er idd een arts die ondertussen met pensioen is die het wel erkende en er achterstond. De gyn die ik heb die wimpelt het eigenlijk constant af. Ondertussen heb ik zelf contact opgenomen met Ferring. Die gaf aan dat het allemaal gaat om kosten en inkoop van zkh. Heb een afspraak gepland staan met Ferring kijken wat er uit komt!
     
  14. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Spannend, zeg! Heel veel succes!
     

Deel Deze Pagina