NOD-lijst 17 t/m 23 April

Discussie in 'NOD forum' gestart door Miesje25, 18 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Net getest, maar helaas negatief...
    Ik weet het even niet. Hopelijk word ik nu snel ongesteld en anders nog maar eens testen van het weekend ofzo...
     
  2. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Jeetje meen je niet:(.
     
  3. Lentezon18

    Lentezon18 Niet meer actief

    Super baken zeg!! Hoeveelste ronde is dit?
     
  4. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Dit is ronde 6. Ronde 8 als we vanaf het begin tellen, maar mocht 2 rondes niets doen ivm medicatie.
     
  5. 2013mama

    2013mama Actief lid

    22 feb 2015
    368
    323
    63
    Vrouw
    @Mammielove :( shit zeg!! Balen..
    Veel succes in de volgende ronde! Knuffel

    @Mammamuis heel raar! Lijkt me wel een late innesteling dan.. maar het lijkt me ook geen ongi. Zou wel heel kort zijn dan! Ik hoop echt positief nieuws voor je!! Laat je het wel ff weten hier, wat voor een test je heb aankomend weekend?

    @PBV aah leuk! Woezel en pip vind ik zelf heel leuk, maar onze zoon moet er niks van weten :p die wil alleen cars en blaze! Als jou zoon een prachtige kamer krijgt waar hij trots op is, slaapt hij vast als een roosje! :D


    @vrauwke neeej! Dit had ik zo niet verwacht o_O hoop dat er snel duidelijkheid voor je is.. :(
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  6. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    @2013mama Normaal als ik ongesteld wordt gaan meteen de sluizen open zeg maar, en zeker wel een dag of 5-6. Ik ga vrijdag testen met een kv2v5. Verder heb ik geloof ik nog een action liggen. We gaan zaterdag er lekker even tussenuit dus voor die tijd wil ik het graag weten, vandaar.
     
    2013mama vindt dit leuk.
  7. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @2013mama hier ook eentje die helemaal gek is van blaze. Gelukkig kan hij de serie terug kijken op Nickelodeon :roflmao:
     
    2013mama vindt dit leuk.
  8. 2013mama

    2013mama Actief lid

    22 feb 2015
    368
    323
    63
    Vrouw
    @PBV ooh ja dat is ideaal! Gelukkig is het steeds wel een beetje lekker weer, Kunnen ze mooi buiten spelen! Die tekenfilms komen me neus uit soms:p

    @Mammamuis je hebt gelijk. Je kunt beter nog even een testje doen, voor je met een drankje in je hand staat en achteraf denkt... oeps!
    Een drankje kan in het begin nog niet veel schade toe brengen, maar toch.. je eigen gevoel.. :)
    Ben heel benieuwd wat de test laat zien:o:

    Iedereen veel plezier dit weekend!
     
    Mammamuis en PBV vinden dit leuk.
  9. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    Hier nog steeds wachtende op de rode vloed.. Heb het idee dat het elk moment kan komen, maar baal een beetje. Hoe langer het duurt hoe minder kans ik heb dat mijn man bij de volgende maand er is als ik mijn eisprong heb!! Gadver wat baal ik hier van. Weet dat ik me niet mag aanstellen dit is nog maar de eerste poging en als het volgende maand niet lukt valt het ook allemaal wel mee, maar zit gewoon even in een enorme dip.. Sorry voor mijn gezeik!!!
     
  10. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Ik snap het wel hoor. Hier kun je het juist delen en kunnen we elkaar steunen.

    Ik had zojuist rood bij het afvegen. Dus 4 dagen na NOD en gister een negatieve test ga ik toch op rood:evil:
    :cry::cry::cry: Het is wel even slikken, maar op naar de volgende ronde.
     
  11. 2013mama

    2013mama Actief lid

    22 feb 2015
    368
    323
    63
    Vrouw
    @vrauwke Erg jammer! shit zeg, balen!:( Hopelijk snel succes voor jullie!

    @Tan89 Je hoeft er geen excuus voor te maken, daarvoor zijn we hier met zn allen.
    Lekker klagen en zeuren. Lucht op!
    En dat jullie nog maar net bezig zijn, betekend niet dat jullie wens kleiner is als van iemand die al jaren bezig is. ;) Hoop dat jullie de volgende poging wel alsnog kunnen benutten.
    Succes meid. Kop op.. (knuffel)
     
    vrauwke vindt dit leuk.
  12. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ah, balen zeg!! Hopelijk meer roze in de volgende ronde dames!! :)
     

Deel Deze Pagina