NOD lijst 18 t/m 24 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door urfebe, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Toevoeging: je ei kan ook 48 uur na de test pas springen en dan zou het in ons geval zijn: ik vandaag 11 dpo, @Lovely29 10 dpo en @Pln 9 dpo.

    Dpo staat voor days past ovulation, dus dagen NA je ovulatie. En je ovulatie is 24-48 uur na de posi test dus dpo 1 48-72 uur na posi test.
     
  2. Lovely29

    Lovely29 Fanatiek lid

    5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Pln @velena heeft het duidelijk verwoord. Ik zou de periode wat ruimer nemen. Er is een kans dat je ei later is gesprongen. Met 10dpo hoef je nog niet positief te testen. Geef de moed niet Op!
     
  3. Gerbera

    Gerbera Actief lid

    20 mrt 2015
    105
    60
    28
    NULL
    NULL
    Weer heel veel geschreven! Heb alles even bijgelezen!
    Mooie test MarenFay! Is toch een prachtig streepje!

    Wat balen @velena van die stomme tuurstreepjes!

    Andere dames, die ongesteld zijn geworden en ook de dames met de witte testen! Super stom! Ik hoop dat het snel wel raak is!

    Ik heb na mijn mooie streep op 13dpo geen test meer gedaan. Ik heb niet meer in huis. Maar twijfel toch of ik niet nog een (of twee) ga doen! Blijft nog onwerkelijk!
     
    urfebe, Mommie33, MarenFay en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Livave17

    Livave17 Lid

    21 aug 2017
    33
    52
    18
    Vrouw
    Gelukkig toch nog een op roze, zo te zien! Helaas ook weer een paar op rood.. voel ik me stiekem toch een beetje schuldig! Jullie allemaal al langer bezig en ik meteen de 1ste keer raak! ( nu natuurlijk duimen dat dat ook zo blijft en alles goed gaat!)

    Vanochtend nog een test gedaan om te kijken of hij nog opliep, en dat doet ie zeker!

    Hopelijk hebben sommige van jullie gewoon een late eisprong gehad en testen jullie nog positief! Succes
     

    Bijgevoegde bestanden:

    urfebe, Mommie33, Dio1985 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Lovely29 @velena ik dacht dat je 1 dag na de knaller begon met tellen vandaar.. Zondag had ik ook nog een knaller hoe zit het dan daarmee?

    Bij mijn mk had ik zoals ik zelf had gerekend na 11 dagen een duidelijke positieve test in handen dat is volgens jullie dus 10 of zelfs pas 9 dpo. Vandaar dat ik die zelfde termijn heb aangehouden. Ik zie het na het weekend wel... ik heb toch sterk het gevoel dat het niet raak is.
     
  6. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    Zo weet niet wat er aan de hand is, maar bij het bijlezen slaat ZP in een keer een boel berichten over, maar volgens mij ben ik bij..

    @Citroentje93 Gelukkig kan je het zelf al een beetje naast je neer leggen. Ik zou over een paar dagen nog wel het gesprek aan gaan zodat je wel weet hoe jullie er samen in staan. Mijn vriend had een maand of 3 geleden ook zo'n momentje maar dat was meer omdat hij zelf twijfelde of hij wel een goede vader zou zijn. (dat zal hij zeker zijn) hij had even nodig om erover na te denken en gaat er nu dan ook voor de volle 100% voor:)

    @velena Jeetje, alweer.. ik had zo'n goede hoop voor je! Volgende maand misschien andere testen proberen?

    @Pln Aah, nee toch wit? theoretisch gezien kan je en een late eisprong en een late innesteling hebben maar ik geloof er bij mezelf ook niet meer in:(

    @Livave17 mooie oploop!
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  7. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Ik meen me te herinneren dat er iemand in het topic vroeg of de ovulatie test ook positief is bij zwangerschap. Iemand had dat geprobeerd en dat was niet zo. Kan ook al in een eerder NOD topic zijn geweest, weet het niet meer.

    Ik heb er nog heel veel ligggen (geloof wel 50 ofzo) dus ik dacht ik ben benieuwd. Nou ehhhh, hij knalt er vanaf !!! De donkere streep is dus de test, en de lichtere streep de controle streep.
    Volgensmij heeft de test streep alle inkt al opgemaakt ofzo :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    urfebe, Mommie33, Ikook en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Ligt niet aan de testen hoor. Want zelfs Predictor geeft een tuurstreepje dit keer (vorige keer alleen wondfo). Is dus wel een beginnende zwangerschap maar zet naar ik verwacht niet door.
     
  9. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Woow dames Druk hier haha
    @MarenFay Jaa gefeliciteerd!!!
    Verder druk druk, probeer later nog even te reageren maar heb nu eerst een sollicitattiegesprek!
     
    urfebe, Mommie33 en MarenFay vinden dit leuk.
  10. Tassie11

    Tassie11 Actief lid

    18 jan 2016
    271
    91
    28
    Sorry voor het spammen!! Ik wilde weten of het was opgelopen.
    Vandaag 13 dpo
     

    Bijgevoegde bestanden:

    urfebe, Mommie33, Ikook en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Tassie11

    Tassie11 Actief lid

    18 jan 2016
    271
    91
    28

    Haha ja dat was ik. Bij mijn 1e zwangerschap was dat wel zo. Maar bij deze zwangerschap dus niet haha. Grappig om te zien
     
  12. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    Oh dat is nog eens een stapje erger balen dus, wat een emoties zullen er door je heen gaan:(. Heb je al contact gehad met een arts of ze daarin iets kunnen betekenen?
     
  13. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Denk dat ie wel oploopt;):D
    Mooie testen hoor! Zeker die tweede, das toch wel dè bevestiging!!
     
    Tassie11 vindt dit leuk.
  14. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    WoW!! CB 2-3 weken, dat is heerlijk!! Gefeliciteerd!
     
    Tassie11 vindt dit leuk.
  15. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Wauw @Tassie11 die is super duidelijk ! Hoeveel DPO was de andere test?
     
  16. Yaraatje

    Yaraatje Actief lid

    19 dec 2015
    344
    198
    43
    NULL
    NULL
    @velena Sterkte, dat is nog erger dan gewoon ongesteld worden :(.

    @Tassie11 Wauw, super mooie testen!
     
    MWW vindt dit leuk.
  17. Nicolette25

    11 jul 2014
    55
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hij wilt het nog wel, maar heeft soms van die frustrerende momenten.
     
  18. Tassie11

    Tassie11 Actief lid

    18 jan 2016
    271
    91
    28
    Die andere was 10 dpo
     
  19. Max25

    Max25 Lid

    3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Kben denk 10 dpo. Ik menstrueer altijd regelmatig, zou morgen moeten zijn maar kwam door ovulatie testen erachter dat ik dag 18 ovulatie heb maar heb cyclus van 26/27 dagen. Kheb steeds steken en wel menstruatie achtige pijn..
     
  20. Nicolette25

    11 jul 2014
    55
    3
    8
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie is een paar dagen eerder gestart, dus sta nu ook op rood.
     

Deel Deze Pagina