NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Ik bijt het spits af;

    Patchwork, 31 jaar (maar bijna jarig), ronde 4.

    Even een lijst ophalen, copy/paste loopt niet lekker...
     
  2. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

    2 oktober
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4

    3 oktober


    4 oktober


    5 oktober


    6 oktober


    7 oktober


    8 oktober


    Datumloos

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  3. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

    2 oktober
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4

    3 oktober
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2

    4 oktober


    5 oktober


    6 oktober


    7 oktober


    8 oktober


    Datumloos

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  4. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Heb mezelf er ook maar weer op gezet. Uitgaande van de vorige cyclus nod op 3 oktober.
     
  5. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Saaaraaa vindt dit leuk.
  6. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Inderdaad; we verlaten de lijst dit keer roze, deal? :)
     
  7. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Lijkt mij een uitstekend plan. ;)

    Hou jij eigenlijk rekening met dingen vóór ovulatie? Ik wil echt alles uit de kast halen nu, weet dat ik me niet moet aanstellen en dat vier rondes echt níks is, maar mijn referentiekader in ogenschouw genomen zijn wij nu al "bizar lang" bezig en ik wil gewoon zo graag... Alle tips en tricks zijn dus welkom. Slik zelf al een aantal maanden mama plus vitamines (Davitamon), ben afgekickt van de cafeïne naar maximaal drie kopjes Senseo per dag en na een positieve ovulatietest rook ik niet meer tot aan de menstruatie. (Mijn sigaretjes zijn vergelijkbaar met wijntjes voor een ander; ik consumeer nooit alcohol. En daarbij heb ik geen moeite het te laten haha.) Daarnaast ben ik vegetariër en eten en drinken wij sowieso heel erg gezond. Behalve die paar sigaretjes per dag in de eerste helft van m'n cyclus doe ik het volgens mij dus eigenlijk best goed...
     
  8. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Ik heb inderdaad ook mijn dingen voor de ovulatie waar ik op let.
    • Maximaal 1 kop koffie per dag.
    • Ik drink sporadisch alcohol, maar dan wel alleen tijdens mijn menstruatie.
    • Ik zorg dat ik voldoende slaap krijg. Slaap, of het gebrek hieraan, kan van invloed zijn op de rijping van het eitje.
    • Ik zorg dat ik het rond mijn ovulatie niet te koud heb. Zorg voor warme voeten, schijnt ook weer te kunnen helpen bij de innesteling - onder het mom van 'baat het niet dan schaadt het niet'.
    • Slik multi-zwanger vitamines ( als ondersteuning bij zwanger worden, zwanger zijn en bij het geven van borstvoeding).
    • Wij zorgen dat we, ook tijdens de wachtweken, het om de dag -max twee dagen- gezellig maken om zo de kwaliteit van het sperma goed te houden. Mochten we, om wat voor reden dan ook, geen seks hebben - dan zorgt man zelf dat het wel 'ververst' wordt.
    • Ik zorg dat ik voor ovulatie in een niet al te heet bad ga.
    Verder drinkt man geen alcohol en roken we beiden niet. We eten (redelijk) gezond. Helaas heb ik wel overgewicht dus probeer wat kilo's kwijt te raken. Met ups en downs ;)

    Dit is pas onze tweede ronde natuurlijk, maar herken wat je zegt. Ik wil mezelf niet iets kunnen 'verwijten' waardoor het zwanger worden niet lukt of moeizamer gaat.
    Volgens mij ben jij hartstikke goed bezig, en zorg je dat jouw lichaam klaar is voor een zwangerschap. Ik geloof wel dat al deze 'kleine' dingen nèt dat zetje kunnen geven om zwanger te raken en blijven.

    Duurt het voor jouw gevoel ook nog zo lang, begin oktober..
     
  9. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Heul lang. Ben steevast stinkend jaloers op al die vrouwen met cycli van 24/25 dagen. ;)

    Thanks voor de tips! Niet alles is echt te doen voor mij (de seks ver terugschroeven bijv, moet er niet aan denken haha, of meer slapen...) maar ga er wel rekening mee proberen te houden!
     
  10. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Echt hè! Zou heel wat over hebben voor een cyclus van 28 dagen. Gewoon iedere maand een kans.. Ipv iedere 1,5 a 2 maand. Nou genoeg geklaagd haha.

    Mijn menstruatie is bijna voorbij. Moet nog even nieuwe ovulatietesten aanschaffen. En dan gaan we zo langzamerhand weer richting de tijd dat we ons echt nuttig kunnen maken :)
     
    Patchwork vindt dit leuk.
  11. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik ga mij bij jullie aansluiten meiden, dan zitten we al met 3 van het vorig groepje ;) Helaas totaal geen idee wanneer mijn nod gaat vallen aangezien vorige cyclus uitzonderlijk 41 dagen was en de rest van de cyclussen rond 30 dagen dus ik pik er gewoon 31 dagen uit :p
     
  12. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

    2 oktober
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4
    Jolo, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9

    3 oktober
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2

    4 oktober


    5 oktober


    6 oktober


    7 oktober


    8 oktober


    Datumloos

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  13. FAE91

    FAE91 Lid

    26 apr 2017
    73
    29
    18
    Vrouw
    NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

    2 oktober
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4
    Jolo, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9

    3 oktober
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2

    4 oktober


    5 oktober
    FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7

    6 oktober


    7 oktober


    8 oktober


    Datumloos

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  14. vollie1988

    vollie1988 Actief lid

    25 aug 2015
    157
    84
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik zou er ook graag bij willen. Onregelmatig, deze maand helaas een cyclus van 40 dagen .. daarvoor 32-30-32, uitgaande dus dat hij wederom tussen de 30-40 dagen valt zou mijn nod tussen 4 en 11 oktober zijn.. misschien op datumloos dan? 2e ronde, 2e kindje, 29 jaar.
     
  15. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Zou ik ook hebben gedaan, @Jolo Zie dat het jullie negende ronde alweer wordt, hopelijk veel geluk deze ronde!

    @vollie1988 Ik zet 'm wel even op datumloos dan, frustrerend die ontegelmatigheid! Gebruik je ovulatietesten om inzicht te krijgen? Of vind je het daar nog te 'vroeg' voor?

    @FAE91 Succes deze ronde!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  16. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

    2 oktober
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4
    Jolo, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9

    3 oktober
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2

    4 oktober


    5 oktober
    FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7

    6 oktober


    7 oktober


    8 oktober


    Datumloos
    Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

    Totaal: 5

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  17. vollie1988

    vollie1988 Actief lid

    25 aug 2015
    157
    84
    28
    NULL
    NULL
    @Saaaraaa ; had ze idd wel gebruikt puur voor mijn eigen gevoel - maar volgens mij zijn die vd kruidvat niet goed (wat ik later dus hoorde) waardoor ze dus achteraf ook echt ni positief zijn geweest. Ik had mij ei dus pas een week tot anderhalf later, heb toen wel seks gehad op vrijdag (zat moet mn eisprong zijn geweest) .. maar gewoon niet raak denk . Vol goede moed naar de volgende ronde, denk uiteindelijk wel met testen. Zat zelf nog te twijfelen aan temperaturen, puur dat ik dan weet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten.. ik zie dat jij ook voor je tweede gaat - hoe oud is je eerste zoon/dochter?
     
  18. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Bloeden bijna over dus nu start het ellenlange wachten op het ei weer... Zucht.
     
  19. vollie1988

    vollie1988 Actief lid

    25 aug 2015
    157
    84
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook .. hopen op een relatief korte cyclus..
     
  20. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    De cycli van onder de 30 dagen zijn voor mij voltooid verleden tijd denk ik... C'est ca. Scheelt op jaarbasis "slechts" één ronde. Maar wachten duurt zo laaaaaaang. :roflmao:
     

Deel Deze Pagina