NOD-lijst 28 september t/m 4 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Williie, 26 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisjemeisje85

    meisjemeisje85 Bekend lid

    29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ik heb idd gehoord dat je bij een volgende zwangerschap veel sneller een buikje krijgt. De volgende keer zal ik sowieso zwaarder zijn, ik ben op dit moment nml 10kg zwaarder dan voor mijn eerste zwangerschap:D maarja we gaan het hoop ik snel meemaken. Lijkt me leuk om je foto’s te zien!

    Rugklachten heb ik niet in het begin gehad maar ongeveer van 18wkn t/m 22wkn gehad, kon geen trap meer lopen.. waarschijnlijk kwam het door veranderingen in mijn lijf. Daarna ging het over. De fysio zei nog ik zie jou zeker terug als je meer dan 30wkn zwanger bent.. maar totaal geen last meer gehad. Daar in tegen het eind wel last gehad van incontinentie met hoesten en niezen. Dat vond ik zo vies vervelend en dat zal een tweede zwangerschap niet minder worden ben ik bang. Gelukkig hebben we goede incontinentie dingen maar dat is wel iets waar ik een beetje tegen op zie.
     
  2. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  3. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik ben ook bij de fysio geweest ivm incontinentie van urine. Gelukkig ging het over.
     
    meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  4. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ahhh vandaag 9 dagen na de Ovitrelle en 7 dagen na de IUI.. hier begint het toch echt wel moeilijk te worden.:oops::rolleyes:

    Ohhh als ik die foto's ziet dan hoop ik dat ik ook ooit zoon buikje mag krijgen.:rolleyes:
     
    meisjemeisje85, PBV, Dicky34 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Nee dat kan eerder zijn. Bij 9 dpo kunnen sommige vrouwen al positief testen. Mijn eisprong was zo'n 6 dagen geleden dus dat was het niet. Ik voel mijn eisprong heel duidelijk en heel anders.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  6. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    @PBV @Dicky34 hier ook steken in anus, maar ook in vagina. Voor mij een goed teken, want tot nu toe enkel bij zwangerschap gehad. Ook dus dat trekken van mn baarmoeder. Ik vermoed dat het iets met innesteling te maken kan hebben.
     
    meisjemeisje85 en Dicky34 vinden dit leuk.
  7. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @Kimberley92 ik hoop het ook voor jou en de rest!!

    @Weereennieuwemama ja zou dat kunnen? Ik zit nu op 7 DPO, dus de innesteling zou eventueel over 2 dagen plaatsvinden.
    Ik vind de druk bij mijn onderkant best irritant :roflmao:
     
    meisjemeisje85 en Dicky34 vinden dit leuk.
  8. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik lees over een innesteling: De innesteling kan tussen de 3 en 10 dagen na je eisprong plaatsvinden met een gemiddelde van 5-7 dagen.

    @Dicky34 @PBV ;)
     
    Dicky34 en PBV vinden dit leuk.
  9. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Oeeeeeh spannend! Al heb ik geen dip in mn temp gehad, maar dat hoeft ook niet geloof ik. Die druk onder ken ik... Ik plofde gisteren op de bank en dat voelde niet heel fijn, alsof iemand me in mn onderbuik had gestompt. Daarna een behoorlijk beurs gevoel aan 1 kant.
    Al vind ik het wel moeilijk te bepalen op het van constipatie komt of mn baarmoeder...

    En oja! Ik heb mn kruis gekregen op FF! *doet dansje* Ein-de-lijk een normale cyclus!
     
    PBV vindt dit leuk.
  10. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Heb je nooit last van constipatie dan? Lucky you! :) kiwi sinaasappel en pruim helpen goed bij const.

    Nee klopt die dip hoef je niet te hebben net zo min als een innestelingsbloeding.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  11. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zo dom: ik loop weleens modeshows, gisteren weer, voor ezelfde klant als vorig jaar wn met dezelfde meiden. Vorig jaar 'speelde' ik het zwangere model met een voorbindbuik. Roept een meisje keihard boven de fohns uit:'"zo dit jaar niet zwanger he?" Reageer ik met "nou ... wie weet!". Vervolgens denk ik er over na en het kwartje viel toen pas dat ze doelde op die voorbindbuik haha. Ik meteen bloze en alle ogen vragend op me.gericht, zij zich 1000x excuseren (niet dat het mij boeit dat iedereen nu weet wat de plannens zijn maar het is duidelijk waar het hoofd vol van is haha).
     
  12. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ooooh man man man, ik lig met.griep op bed :/ meer meiden in de lappenmand met die weersomslag?
     
  13. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    Leuk dat je modeshows loopt!
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  14. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja zeker! Al sinds mn 14e!
     
    meisjemeisje85, Dicky34 en PBV vinden dit leuk.
  15. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Aaahw :( beterschap! Ik ben niet snel ziek, maar dat komt denk ik omdat mn immuunsysteem alles wel gehad heeft.
    Vorig jaar wel een dubbele longontsteking gehad rond deze tijd :/.
     
  16. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @Weereennieuwemama beterschap! Wij hebben dit vorige week gehad. Verkouden hoesten en koorts. Blehhh!
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  17. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Het gaat wel wat moeilijker dan normaal rond deze tijd in mn cyclus, maar echt verstopt eigenlijk nooit. Heb wel eens begrepen dat het alles behalve leuk is :(
     
  18. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
  19. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Dank je @Dicky34 en @PBV ! Zoon is ook ziek, verkouden, terwijl we vrijdag vliegen. Hoop dat dat niet vervelend is.

    Hele gezin in de lappenmand PBV? Jullie ook beterschap!

    Zo dat is wel spannend een dubbele longontsteking. Best een risico Dicky. Ja we lopen gelijk! Niet testen vóór vrijdag hè! :D
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Help me eens... Haha... Ik leer het echt nooit...Maar heb ergens toch weer hoop. Zucht, maar die stomme hoop komt ALTIJD rond dit punt opzetten..En dan over een paar dagen is het wel weer weg...Maar die gekke medicatie zorgt echt iedere ronde weer voor andere nep-symptomen dus alles wat ik voel is toch onzin. Het rare is, dat alle nep dingen bij mij altijd pas laat beginnen. Na 10 dagen is de pregnyl uit je bloed, maar gek genoeg werkt de reactie in mijn lijf altijd nog even door. En op dat punt is het altijd zoooooo moeilijk om niet toch te gaan hopen! Dus wil iemand me even slaan?
     

Deel Deze Pagina