NOD lijst 30 oktober tot en met 5 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door caatje87, 1 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Met cyclus van 32 dagen en vandaag ongesteld geworden tijd om ook november erbij te betrekken.

    Wij gaan naar onze 3e ronde voor ons 2e kindje. Ik heb dochter uit vorige relatie.
     
  2. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november

    30 oktober


    31 oktober


    1 november


    2 november


    3 november


    4 november


    5 november
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  3. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Hoi @caatje87

    Hier ook ivm lange, onregelmatige cyclus de nod alweer in november. Wanneer is jouw nod? Veel succes de komende ronde!
     
  4. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november

    30 oktober


    31 oktober


    1 november
    Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde

    2 november


    3 november


    4 november


    5 november
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  5. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Saaaraaa gelukkig ik ben niet meer alleen in november. Jij ook succes deze ronde. Behalve leeftijd gaan we erg gelijk op. Hoe zagen je voorgaande rondes eruit? Ben je aan het ontpillen of geen verklaarbare reden voor onregelmatige cyclus. Ik heb spiraal laten verwijderen 24 juli
     
  6. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook een lange cyclus. Mijn nod zal rond 3 nov zijn.

    Wij gaan de eerste ronde in voor ons 3de en laatste kindje
     
    caatje87 vindt dit leuk.
  7. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november

    30 oktober


    31 oktober


    1 november
    Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde

    2 november


    3 november
    Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde

    4 november


    5 november
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  8. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Welkom @Chantallcindy, veel succes dat het maar in 1 keer raak mag zijn.
     
  9. MammaR

    MammaR Actief lid

    8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen dames, ik kom graag gezellig meekletsen deze maand.. ik had mij de afgelopen ronde verrekend en op ronde 4 gezet, maar dit wordt nu de vierde ronde zag ik gisteren in mijn agenda.. in mijn hoofd ben ik er ook al véél langer mee bezig, maar goed. De vierde ronde dus voor een tweede kindje.
    Mijn ongesteldheid zou eigenlijk zaterdag doorkomen en heb sinds vrijdag rug- en menstruatiepijn gehad, dus ik was blij toen het vannacht 3:30u doorzette.. vandaag is mijn werkdag dus hoop dat ik een beetje op de been kan blijven met Naproxen en paracetamol. Werk nog maar twee dagen, dus ook al loop ik rond als een zombie met al die medicatie, ik wil wel proberen te werken als het even kan. Anderen ook zo'n last van hun ongesteldheid hier?
    O ja en mijn laatste cyclus was 31 dagen maar over een jaar bezien is het gemiddeld 28 dagen dus dat houd ik maar als richtlijn aan voor deze nieuwe ronde. Ik wil zowel met ovulatietesten als met ochtendtemperaturen aan de slag. Dat laatste doe ik al jaren met een anti-conceptiecomputertje maar dan 'gewoon' bij het opstaan, nu heb ik er de afgelopen twee weken de wekker voor gezet op een vast tijdstip en dat ging prima, dus dát wil ik deze ronde ook blijven doen. Zal nog wel even kijken of ik het in ga vullen op een digitaal kaartje in m'n handtekening, maar nu is dit verhaal al weer lang genoeg zo :$ Succes allemaal deze ronde!!
     
    caatje87 vindt dit leuk.
  10. MammaR

    MammaR Actief lid

    8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november

    30 oktober


    31 oktober
    MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde

    1 november
    Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde

    2 november


    3 november
    Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde

    4 november


    5 november
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  11. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

    Dankjewel zou mooi zijn maar verwacht het niet
     
  12. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @MamaR welkom en succes
    Hier idd ook altijd erg last van mijn ongi vooral eerste 2/3 dagen
     
  13. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @MamaR hetzelfde als Chantal Cindy menstruatie heftig eerste dagen. Rugpijn als teken van menstruatie en goed bloedverlies. Best goed te herkennen van vroeger zonder anticonceptie
     
  14. MammaR

    MammaR Actief lid

    8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Wat vervelend hè? Als kind ben ik ook écht een keer goed boos geworden waarom mijn lijf zo nodig elke maand moest oefenen op een bevalling (zoals mijn moeder het dan uitlegde).. van mij mocht mijn hele voortplantingsmechanisme eruit ach ja, puberteit
     
  15. MammaR

    MammaR Actief lid

    8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Wie weet wordt het minder na een volgende zwangerschap, daar hoop ik dan altijd maar op en niet om dit soort klachten te houden tot m'n overgang
     
  16. Loessje1987

    Loessje1987 Bekend lid

    16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Vanmorgen mijn menstruatie losgebarsten... mijn hemel, was vergeten hoe heftig het kan zijn hahaha! Pffff.... mijn NOD is dus waarschijnlijk 30 oktober (ben niet zeker van mijn cyclus ivm spiraal die er 2 mnd geleden uit is gehaald) en mijn vermoedelijke ei is de 16e :) dit is de 2e ronde voor ons 2e kindje ❤
     
    MammaR en caatje87 vinden dit leuk.
  17. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Menstruatie ik voel me echt ziek de eerste dagen idd rugpijn erge buikpijn

    @Loessje1987 welkom en succes
     
  18. Haagsmeisje

    Haagsmeisje Actief lid

    21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november

    30 oktober


    31 oktober


    1 november


    2 november
    Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2

    3 november


    4 november


    5 november
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  19. Haagsmeisje

    Haagsmeisje Actief lid

    21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag weer dag 1 nieuwe cyclus. Poging 2. Succes iedereen deze ronde!
     
  20. MammaR

    MammaR Actief lid

    8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november

    30 oktober


    31 oktober
    MammaR, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde

    1 november
    Caatje87, 30 jaar, 2e kindje, 3e ronde

    2 november
    Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2

    3 november
    Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje,1e ronde

    4 november


    5 november
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     

Deel Deze Pagina