NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Aangezien ik deze nog nergens kan vinden, open ik maar even een nieuwe! Wie doet er met me mee? :)

    NOD-lijst 4 September t/m 10 September


    4 September


    5 September


    6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    7 September


    8 September


    9 September


    10 September




    Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
     
  2. Ukkepuk1

    Ukkepuk1 Actief lid

    15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Aangezien ik deze nog nergens kan vinden, open ik maar even een nieuwe! Wie doet er met me mee? :)

    NOD-lijst 4 September t/m 10 September


    4 September


    5 September


    6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    7 September


    8 September
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde

    9 September


    10 September




    Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
     
  3. Brenda87

    Brenda87 Lid

    12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    Aangezien ik deze nog nergens kan vinden, open ik maar even een nieuwe! Wie doet er met me mee? :)

    NOD-lijst 4 September t/m 10 September


    4 September
    Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde

    5 September


    6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    7 September


    8 September
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde

    9 September


    10 September




    Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  4. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Aangezien ik deze nog nergens kan vinden, open ik maar even een nieuwe! Wie doet er met me mee? :)

    NOD-lijst 4 September t/m 10 September


    4 September
    Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde

    5 September


    6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    7 September
    Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    8 September
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde

    9 September


    10 September




    Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  5. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hallo dames, ik doe ook gezellig mee.

    Wij gaan voor een tweede kindje, heb al een schatje, Sem een boefje van 1,5 jaar oud. De vorige ronde had ik een sterk vermoeden dat het raak was door de symptomen die ik herkende, maar helaas na een vage tuurtest vervolgens een negatieve test en daarna een hele vreemde menstruatie gehad van 3,5 dag veel lichter en 3 dagen minder dan normaal. Er is dus waarschijnlijk wel iets geweest. Voor Sem was ronde 1 een vroege miskraam en ronde 2 raak, zeer spannend nu dus!!
     
  6. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Leuk dat je ook meedoet! Wij gaan ook voor onze 2e, ik heb een zoontje van 4 :) Mijn cyclus duurde vorige maand heel lang (50+) maar uiteindelijk toch ongesteld geworden. Nu op naar ronde 2 ;)
     
  7. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Hoi dames,
    Ik zou ook graag mee kletsen. Ik verwacht m'n NOD rond 9 september. 1e ronde, 2e kindje. (Ik ben niet zo goed in die lijsten aanpassen hihi, sorry!)

    Mijn dochter is nu 1 jaar en 2 maanden en was in ronde 2 raak. Ben erg benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren!
     
  8. Brenda87

    Brenda87 Lid

    12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    Hoi Meiden,

    Ik had de lijst al ingevuld, ik doe deze ronde ook gezellig mee!

    Wij hebben een dochter van 2 jaar en 9 maanden en willen nu gaan voor een 2e. Dit is de 1e ronde nadat ik gestopt ben met de pil dus ik weet niet precies wat mijn cyclus zal doen. Hiervoor had ik altijd gewoon een normale cyclus van 28 dagen dus daar ga ik nu ook maar vanuit.

    Toch wel weer spannend hoor we wilden rustig aan proberen omdat het niet "gelijk" hoeft, maar merk nu al dat mijn emoties zo niet werken
     
  9. Brenda87

    Brenda87 Lid

    12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    NOD-lijst 4 September t/m 10 September

    4 September
    Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde

    5 September


    6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    7 September
    Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    8 September
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde

    9 September
    NurseKel - .. jaar - 2e kindje - 1e ronde

    10 September




    Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  10. Brenda87

    Brenda87 Lid

    12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    Leuk dat je meepraat! Ik heb de lijst voor je aangepast, ik wist alleen je leeftijd niet
     
  11. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    NOD-lijst 4 September t/m 10 September

    4 September
    Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde

    5 September


    6 September
    Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    7 September
    Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde

    8 September
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde

    9 September
    NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde

    10 September




    Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  12. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik heb t even zelf geprobeerd om m'n leeftijd toe te voegen, en ik geloof dat het gelukt is!
     
  13. Mariam86

    Mariam86 Lid

    21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik doe ook gezellig mee... NOD 2 september... maart bevallen van een doodgeboren kindje.. mei zwanger maar helaas in juni miskraam gehad... dus nu hoope dat het raak is :thumup:
     
  14. Mariam86

    Mariam86 Lid

    21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Mijn NOD is wel paar daagjes eerder...
     
  15. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg! :( Weet je ook waardoor jullie kindje is overleden? Hopelijk is het snel weer raak! :)
     
  16. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    En ook voor de rest: welkom!:-D
     
  17. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Jeetje @Mariam86 wat een ongelofelijk heftige periode heb jij gehad! Ik zal extra duimen voor jou!
     
  18. Mariam86

    Mariam86 Lid

    21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Aan zwangerschapsvergiftiging... ging heel snel... binnen 1 a 2 dagen was alles gebeurd. Heel heftig :(
     
  19. Mariam86

    Mariam86 Lid

    21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Dank je... jaah zeker moeilijke tijden achter de rug. Ik hoop het ook.
     
  20. Mariam86

    Mariam86 Lid

    21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    En ook voor iedereen hier natuurlijk :thumup:;)
     

Deel Deze Pagina