NOD Lijst 5 t/m 11 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door Esther519, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Jammer dames die ongesteld zijn geworden :(

    Ik zit pas op 7DPO maar zit nu toch te twijfelen om te testen op 10DPO, aanstaande zondag, ipv op NOD. Lees dat toch veel mensen dan al positief testen als ze zwanger zijn. Val eigenlijk dus net buiten jullie lijst door mn late eisprong.. heb nog wel een extra gevoelige test liggen...

    Ben ook wel in spanning, morgen krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man. Maakte me er eerst niet druk om maar ben toch ineens heel zenuwachtig! :rolleyes:
     
  2. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Niet meer meegepraat sorry, maar hier ook ongesteld geworden. Gelukkig waren we nog niet heel serieus begonnen, maar vanaf nu wel, spannend! :)
     
  3. Jazz

    Jazz Niet meer actief

    De lijst begon zo mooi roze! Maar de laatste berichten vooral veel rood zie ik helaas :(
     
  4. applejo

    applejo Bekend lid

    14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ja jammer inderdaad.Succes dames volgende ronde
     
  5. JChris

    JChris Actief lid

    22 feb 2015
    324
    66
    28
    Hmm. Ik snap het bij mezelf niet zo goed meer.

    Volgens FF was gisteren mijn NOD. Tot nu toe nog geen druppel bloed gezien en we zijn een dag verder. Temperatuur is bij mij altijd erg duidelijk, maar ook daar kan ik deze maand weinig van aflezen.
    Natuurlijk weet ik wel dat afwachten het enige is dat ik kan doen, maar ik hou niet van onzekerheid haha. Wel gisteren en vandaag getest, allebei negatief.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Another

    Another Bekend lid

    10 okt 2015
    680
    311
    63
    Ik mag ook op rood!
     
  7. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Jammer @Another :(

    Vanmorgen uitslag gehad van de assistente over het zaadonderzoek van mn man. Alles lijkt in orde zover. De huisarts belt ons ook nog even.

    Hier zojuist getest, 8DPO. Negatief. Ook nog veel te vroeg natuurlijk! Temperatuur is wel juist gestegen vanmorgen. Maar dat zegt denk ik niks...
     
  8. JChris

    JChris Actief lid

    22 feb 2015
    324
    66
    28
    Helaas, ik mag op rood ☹️
     
  9. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Aaah jammer @JChris :(
    Ik helaas weer een negatieve test, 9 DPO. Begin de moed ook een beetje te verliezen weer.... volgende periode zit er 1 jaar op...
     
  10. JChris

    JChris Actief lid

    22 feb 2015
    324
    66
    28
    Heh wat balen... ik hoop het allerbeste voor je!
     

Deel Deze Pagina