NOD lijst van 7 t/m 13 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalalola, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ja zo'n dag heeft vast iedereen wel eens! Tenminste ik wel, altijd eerste 2/3 dagen van mn menstruatie.
    Maar ik lees dat het pas ronde 3 is! Het duurt gemiddeld 6 tot 12 maanden geloof ik!
    Hopelijk heb je snel een positieve test!
     
  2. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw

    Haha meestal wel ja :) Klein wijsneusje hebben wij hoor :)
     
    urfebe vindt dit leuk.
  3. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Ja ik weet dat je gelijk hebt :) en morgen voelt dit ook weer zo maar soms zit er zo'n dag tussen denk ik..
     
  4. Pepperr

    Pepperr Lid

    8 jun 2017
    31
    10
    8
    Vrouw
    Ik meld me hierbij.. 8 augustus nod, 2e ronde :p ben benieuwd
     
  5. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ja herkenbaar hoor! Hier ook ondanks dat het pas ronde 2 was deze keer... mijn ongi duurt ook altijd zo lang.. nu al op dag 8 :(

    Op naar een positieve test deze ronde!
     
  6. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ja, ik ook al jaren een kinderwens en als je dan eindelijk aan de gang mag snap je niet waarom het niet meteen de eerste keer lukt
     
  7. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017

    7 augustus
    Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5

    8 augustus
    Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Hannah1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Pepperr - ronde 2

    9 augustus

    10 augustus
    Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3
    LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3


    11 augustus
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10
    Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8

    12 augustus
    Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Noa-Veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10

    13 augustus
    Mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 9
    Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 14

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  8. Babs1990

    Babs1990 Bekend lid

    1 sep 2015
    545
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Lopen we gelijk. Spannend....
     
    Pepperr vindt dit leuk.
  9. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017

    7 augustus
    Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5

    8 augustus
    Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Hannah1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Pepperr - ronde 2

    9 augustus

    10 augustus
    Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3
    LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3


    11 augustus
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10
    Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8

    12 augustus
    Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Noa-Veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10

    13 augustus
    Mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 9
    Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 15

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  10. Tassie11

    Tassie11 Actief lid

    18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik vind elke ronde toch weer zo spannend. Hopelijk op een super.roze lijst deze maand.

    Wanneer beginnen jullie met ovulatietesten? Ik denk dat ik zondag begin met testen. Als het goed is zou ik rond aankomende dinsdag mijn eisprong moeten hebben dus ben benieuwd of deze keer mijn cyclus niet zo lang is.
     
    urfebe en Lalalola vinden dit leuk.
  11. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik wil geen ovutesten doen. Sowieso is mijn cyclus heel onregelmatig. Maar ik wil er wat minder mee bezig zijn deze ronde. (Voor zover dat lukt)
     
  12. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,

    Ik ben helemaal nieuw hier, dus zal even mijn verhaal in het kort vertellen! Mijn vriend (33) en ik (25) zijn nu in 'echte' ronde 5 voor ons eerste kindje en tussen deze rondes door hebben wij er een overgeslagen. Voor deze 5 rondes hebben we wel eens onbeschermd geklust, maar vaak rond de eisprong niet. Als het dan was gekomen was het uiteraard welkom, zo niet dan was het ook niet erg.

    Ik ben nog niet begonnen met temperaturen, waarvan ik had besloten het vanaf volgende maand wel te doen, samen met me aanmelden voor een forum als dit. Echter is mijn menstruatie vorige maand uitgebleven (nu dag 37 van m'n cyclus terwijl ik normaal 28-29 dagen heb :confused:). Alle testen zijn negatief en ik heb afgelopen maand mijn eisprong niet gevoeld (normaal altijd heel duidelijk), dus ik ga er vanuit dat er geen eisprong is geweest. Ik moet donderdag nog even bloedprikken voor de zekerheid, maar ga er vanuit dat ook dat negatief gaat zijn.

    Vandaar dat ik me nu bij deze groep heb aangemeld en even mijn normale cyclus heb aangehouden als ik gewoon op tijd ongesteld was geworden. Het kan dus zijn dat ik dit nog moet aanpassen. Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden. Merk dat ik wel aardig behoefte ben om er met mensen over te praten die hetzelfde 'meemaken' als ik op het moment, iedere maand die spanning :)

    Laten we hopen op een mooie roze lijst deze maand! ;)

    Groetjes,
    Rosje83
     
    urfebe vindt dit leuk.
  13. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Dat uitblijven van de menstruatie is herkenbaar voor mij... 4 weken daarna had ik toch een positieve test en het resultaat is bijna 2,5 :)
     
    Rosje83 en urfebe vinden dit leuk.
  14. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Mijn hart sloeg serieus 3 keer over toen ik die zin las, want natuurlijk hoop ik stiekem dat het toch wel zo is, al zegt mijn gevoel van niet. Maar dat kan ook zijn omdat ik mezelf een teleurstelling wil besparen.

    Hoe ben je er uiteindelijk achter gekomen?
     
    urfebe vindt dit leuk.
  15. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    #75 Miekje87, 18 jul 2017
    Laatst bewerkt: 18 jul 2017
    Hallo dames,

    Mag ik hier ook mee komen kletsen? Zit al in ander nod groepje want mijn nod valt op 7 augustus. Maar dan is dit groepje eigenlijk beter.

    Ik ben 30 jaar, mama van een heerlijk klein boefje Sem van 1,5 jaar oud en we zitten nu in ronde 1 voor een tweede kindje. We zijn al flink bezig al zit ik nog niet in de buurt van de eisprong denk ik (cervix) maar wat maakt het uit:)

    Heb al wat bijgelezen. Wat een super leuk idee Lizme van je huwelijksaanzoek, hoop echt dat het deze keer raak is!

    Wat frustrerend Chanbee als je al in de zoveelste ronde zit en als het niet meteen lukt! Denk dat ik precies hetzelfde gevoel zou hebben. Ik zou wel gewoon op tijd aan de bel trekken. Gewoon afspraak bij ha maken. Maar hoop voor je dat dat niet eens nodig is.;)
    Bij ons was beide keren meteen raak ( wel eerst vroege mk direct daarna zwanger van m'n zoontje) dus weet niet hoe het voelt. Dikke knuff voor jullie en dat het maar snel raak mag zijn!

    Rosje wat een spannend verhaal zeg, hoop het voor je wie weet... en anders snel een positieve test, dat hoop ik voor iedereen hier uiteraard ;)

    Op naar een roze lijst!!!!
     
    urfebe vindt dit leuk.
  16. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017

    7 augustus
    Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Miekje87 - 30 jaar- 2e kindje - ronde 1

    8 augustus
    Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Hannah1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Pepperr - ronde 2

    9 augustus

    10 augustus
    Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3
    LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3


    11 augustus
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10
    Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8

    12 augustus
    Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Noa-Veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10

    13 augustus
    Mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 9
    Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3

    Datumloos

    Totaal: 15

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  17. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw

    Ik was eind mei 2014 voor t laatst ongesteld geweest. In juni toen niet, maar ik dacht, ach druk/stres zal wel wat later komen. Test negatief. Toen in juli een weekendje weg geweest en daarna nog steeds niet ongesteld. Ik wilde naar de ha (omdat mijn cyclus best regelmatig was 28 a 31 dagen) omdat ik het zo gek vond. Toen dacht ik avond van te voren, laat ik maar even testen,dan kunnen we dat uitsluiten. We wilden wel graag zwanger worden hoor, maar ik had het ivm vakantie enzo even losgelaten. En toen bam binnen 1 minuut een dikke knaller. Toen was ik 5 weken zwanger.
     
    urfebe vindt dit leuk.
  18. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Heel herkenbaar!

    Toen wij wilde gaan proberen voor onze eerste ook 2,5 jaar vol tranen en ongeduld.. ben heel bang dat het deze keer ook zo zal zijn..

    Ben al blij als ik zie dat ik wel echt ovuleer want daar twijfel ik nog een beetje over de laatste maanden..
     
  19. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

    Mag ik op de lijst? Mijn NOD is denk ik 13 augustus, eerste ronde, eerste kindje en 22 jaar.

    Ik gok dat mijn cyclus rond de 27 a 29 dagen zal zijn, want een paar jaar geleden ben ik ook gestopt met de pil en toen was dat ook rond die koers, dus ik hoop nu weer :).

    Ik ga wel temperaturen omdat ik toch wel wil weten wanneer ik ongeveer ongesteld ga worden. :)

    Liefs,

    Krily
     
  20. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Net uitslag gekregen van de huisarts.. Niet zwanger dus.. Had dit wel aan zien komen, maar toch een grote teleurstelling, er is natuurlijk altijd de stille hoop.

    De dokter kan natuurlijk niet zeggen waarom ik zo lang overtijd ben (inmiddels 12 dagen met al 6 dagen 'ongesteldheiskramp', dat kan natuurlijk zoveel redenen hebben. Maar we blijven gewoon doorgaan en hopen op een latere eisprong waardoor het alsnog raak kan zijn ;) Baal er een beetje van dat ik niet deze cyclus al ben begonnen met tempen zodat ik had kunnen zien wanneer de eisprong komt/is geweest maar het is niet anders!

    Tot nu toe hoor ik dus (beetje helaas) nog op deze lijst denk ik. :)
     

Deel Deze Pagina