nu al symptomen of toeval?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Minnie89, 22 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie89

    Minnie89 Lid

    2 jul 2014
    8
    0
    1
    Vrouw
    Oke mama's , ik heb even jullie ideeën nodig... ik heb begin deze week mijn ovulatie gehad, na 2 dagen heb ik krampen in m'n buik gekregen (alsof ik ongesteld moet worden), ochtend misselijk, Savonds misselijk, rusteloos gevoel in mijn lijf... eigenlijk alles wat ik ook met de eerste zwangerschap gehad heb... alleen toen bleek ik al 10 weken zwanger te zijn.. (onregelmatig ongesteld dus wist de datum niet precies) nu houd ik alles netjes bij, en zou ik rond 1 aug pas ongesteld moeten worden.. zijn deze klachten gewoon toeval... of zou je echt al zo vroeg een zwangerschap kunnen voelen ? #wordtgekvanmezelf
     
  2. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zou wel erg vroeg zijn voor zwangerschapssymptomen. Hier na eisprong ook wel eens misselijk geweest. Ik voelde op 6-7 dpo pas iets
     
  3. JJ1991

    JJ1991 Actief lid

    5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde ;) het kan beide kanten op. Dus ik wacht (rustig) af...
     
  4. Minnie89

    Minnie89 Lid

    2 jul 2014
    8
    0
    1
    Vrouw

    Spannend! Ik word gewoon ziek denk ik. Vandaag kan ik niks binnen houden, opgezette buik... duizelig en opvliegers.. maar dit zal wel heeeeeeel snel zijn als ik zwanger zou zijn.
     

Deel Deze Pagina