O help en nu?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kortjakje, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortjakje

    Kortjakje Lid

    1 sep 2017
    10
    0
    1
    Vrouw
    hallo,

    Ik zal even mijn verhaal doen. Ik ben 38 en heb 2 kindjes met mijn ex. We liggen al bijna een jaar in een moeizame scheiding omdat hij niet wil scheiden.
    Nu heb ik sinds een half jaar ongeveer een vriend. Het klikt heel goed, maar vanwege de scheiding en onze kinderen weet niemand er nog van voorlopig en zien we elkaar niet zo vaak als we zouden willen.
    Nu kwam ik er een week geleden achter dat ik zwanger ben. Terwijl we toch echt een condoom hebben gebruikt ( Ok dat is niet 100% safe maar wat wel) we waren allebei even in shock maar wat nu. Op zich hebben we het er al vrij snel over gehad dat we allebei nog een kinderwens hebben. En gezien mijn leeftijd hadden we daar niet nog jaren mee moeten wachten. Maar dit is eigenlijk veel te vroeg, niemand weet het en hoe reageren onze kinderen en exen erop?
    Iemand soortgelijke situatie gehad? Of tips?
     
  2. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Zorg er in ieder geval voor dat je zo snel mogelijk gescheiden bent, want jouw ex is nu wettelijk gezien de vader van je kindje.

    Hoe je kinderen en ex zouden kunnen reageren kun je zelf het beste inschatten lijkt mij.

    Wel zou ik iemand in vertrouwen nemen over deze situatie. Misschien een goede vriendin?

    Uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina