ochtend urine opvangen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. kan je je ochtend urine opvangen en bewaren voor s'middags om samen te testen met man?

2. urine is 24 uur houdbaar in de koelkast..

iig voor blaasonsteking onderzoeken... dus lijkt me dat het voor hcg helemaal te doen is....!

3. Je kan ook testen met middagurine hoor? Tegenwoordig zijn zwangerschapstesten goed genoeg om op elk moment van de dag te testen. Het kan zijn dat als je nog niet overtijd bent maar wel het gevoel hebt dat je zwanger bent en al wil testen dat het dan betre werkt met ochtendurine (bij mij het geval) maar heb het op de dag dat ik overtijd was s middags gedaan en de plus was overduidelijk

4. ja klopt...
    en je zou ook nog eens niet zoveel (als normaal) kunnen drinken van te voren... dan is je urine ook extra geconcentreerd...!

5. ja dat klopt. Ze zeggen ook (weet niet zeker of het ook in de gebruiksaanwijzing staat) dat je niet veel moet drinken.

We zijn het goed met elkaar eens ramona :D

6. hahahaha...
    Ja "eng"he...?!

7. Ik ben er om 4 u 's nachts voor opgestaan :) dat is ook geconcetreerde urine he :-D

8. heb het 2 dagen voormijn nod gedaan om 5 uur s'middags. dik positief!

9. bij mij ook eind vd middag positief dus moet lukken ;)

10. 1 dag voor nod om 23uur hahha, positief ook

11. Hier ook eind van de middag getest en positief.

Spannend! Laat je het even weten?

Deel Deze Pagina