Baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brit1980, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    hele domme vraag mischien maar ik vraag het toch :oops: als je ongi moet worde binnen een paar dagen ligt je baarmoeder dan hoger of wat lager..soms als ik oefen met het mannetje voel ik hem tegen mijn baarmoeder aan en vandaag toevallig voelde ik hem er niet tegen aan komen..moet over een dag of 5/6 ongi worden vandaar deze vraag. :rolleyes:
    liefs brit
     
  2. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    ALs ik ongie werd zat de baarmoedermond altijd laag, ik kreeg de eerste dag ook geen tampon in.
     
  3. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hoi Brit.

    Domme vragen bestaan niet ;)
    Maar volgens mij is dat bij iedereen verschillend hoe de stand van de baarmoedermond is.
    Als ik het goed heb ligt ie hoger als je in je vruchtbare periode en is ie open en zit en lager als je ongi wordt.

    Maar net wat ik net zei, dat is bij sommige weer heel anders.

    Hopelijk heb je er iets aan.

    Liefs wolly :)
     
  4. Brit1980

    Brit1980 Actief lid

    20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    oke :) thanx voor de reacties, rond mijn ei en de dag van mijn ei hebben we dus ook geoefend maar dat was dus in bepaalde standjes wel erg pijnlijk en vandaag weer helemaal niet..naja zal wel zo horen denk ik snap momenteel toch niks meer van me lijf..er gebeurd zoveel mee maar hoort er allemaal bij natuurlijk..

    liefs Brit
     
  5. Dizzy

    Dizzy Fanatiek lid

    23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    als je ongi wordt, bij mij pas op de dag zelf komt hij weer lager en wordt hij zachter.
     
  6. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Dat had ik nu ook!
    Precies rond en op de dag van mijn ei, deden bepaalde standjes echt zeer, alsof hij ergens tegenaan stootte.

    Wie van de dames had dit ook en bleek een paar weken daarna zwanger te zijn? of wie heeft dit ook altijd rond haar ei?

    Liefs Anna
     
  7. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    yes, ook geklust rond ei en ik voelde zijn *** er steeds tegenaan komen, niet echt prettig, maar was wel afhankelijk van het standje haha.
     

Deel Deze Pagina