pijnstillers gebruiken en zwanger worden ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

    happymama Niet meer actief

    hey dames
    een paar dagen terug had ik al een onderwerp geopent dat ik zon last het van mijn tandvless dat bloed ,heb ook iedere avond na me werk hoofdpijn.
    was bij de dokter geweest en heeft me imigran neusspray gegeven voor de hoofd pijn ,hij weet dat ik graag zwanger wil worden . nu is t zo die spray in me neus is echt 10x niks echt smirig ga ervan over me nek. slik dus maar gewoon weer aleve of advil.
    maar nu vraag ik me eigen af of het niet schadelijk kan zijn als je zwanger wilt raken?
    en als ik nou dadelijk zwanger raak en ik weet t niet meteen en ik slik dan nog die pijnstillers of het dan kwaad kan voor de vrucht ?
    wil natuurlijk niet dat ik met pijnstillers alles verpest.
    is er iemand die miss weet hoe dat zit ?
     
  2. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    je mag als je zwanger bent alleen maar paracetamol.
    Toen ik mijn kies had laten trekken, had ik ook aangegeven dat ik eventueel zwanger kon zijn, dus kreeg ik geen ibuprofen mee.
     
  3. happymama

    happymama Niet meer actief

    ok duidelijk maar weet dus nooit waneer t raak zou kunnen zijn.
    en heb al zo mijn hele leven bijn altijd hoofd pijn nu ik gestop ben met de pil is het sind een paar dagen echt iedere avond en paracetamol heeft nooit geholpen . is t dan beter om maar niks te gebruiken .
     
  4. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb reuma maar sinds ik graag zwanger wil worden ben ik gestopt met de medicatie. Ik had hele zware pillen waar ik ook maagtabletten bij slikte omdat mijn maag het niet meer kon hebben. Ik ben nu ruim 4 maanden gestopt en het gaat hartstikke goed. Ik voel me zelfs beter. Tuurlijk heb ik pijn maar ga er anders mee om. Leef anders, eet gezonder, ga op tijd naar bed etc etc.
    Als ik jou was zou ik het er niet op gokken en proberen om je hoofdpijn op een andere manier weg te krijgen. Op tijd een momentje van rust pakken e.d.

    Liefs!
     
  5. Zethu

    Zethu VIP lid

    10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb ook regelmatig hoofdpijn, deze week zelfs bijna dagelijks. Maar ik neem liever niets in nu ik bezig ben en misschien zwanger kan zijn.
    Het enige wat bij mij helpt is Ibuprofen dus dan maar niets.
     
  6. happymama

    happymama Niet meer actief

    ok dan moet ik ff hard zijn voor mezelf en hoop dat het over een tjd beter gaat
    dank je
     
  7. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als je t veilig wil houden dan zou ik een paar dagen voor je je eisprong verwacht niet meer van die pijnstillers nemen. Inderdaad alleen paracetamol.
     

Deel Deze Pagina