Ons kerstengeltje

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door KleineFee, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.048
    1.026
    113
    Vrouw
    :'( Wat erg... Zo verdrietig. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Vreselijk :(. Er zijn geen woorden voor.
    Rust in vrede, lief meisje...
     
  2. Winddanser

    Winddanser Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poe wat verschrikkelijk! Las je verhaal met tranen in mijn ogen, wat een vreselijk gemis en verdriet!
    Strekte gewenst voor jullie!
     
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje meid met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Ik ben er stil van, weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte voor jou en je man en jullie kindjes, wat een nachtmerrie :'( ik hoop dat jullie de kracht vinden om dit verlies te kunnen dragen.
     
  4. Divarg

    Divarg Bekend lid

    12 okt 2014
    913
    21
    18
    Precies dit. Ik sluit me erbij aan. Mijn hart doet pijn voor jullie :(
     
  5. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk.

    Heel veel sterkte..
     
  6. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Woorden schieten tekort.. Wat een nachtmerrie.
    Tranen bij het zien van je zo veel zeggende onderschrift.

    Heel veel liefde, kracht en sterkte toegewenst.
     
  7. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Ik zag je onderschrift ineens, in het topic met 'show je baby in zijn kleertjes' nog wel. Scroll ik langs zo'n prachtig meisje, zie ik dat ze met Kerst overleden is. De zwangerschap was al zo heftig, maar hier zijn geen woorden voor. Gecondoleerd, wat intens verdrietig, wat een leegte zal ze achterlaten. Zo klein nog, nog zo'n leven voor zich, zo oneerlijk. Heel veel sterkte gewenst! Ook voor je man, familie en kleine meisjes.
     
  8. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Ook ik las de vraag van je over je ziekige meisje, mijn gedachte was ook naar de huisarts, dat ging je toen al doen. Ook dacht ik dat je het te druk zou hebben en dat er niks aan de hand was, maar nu lees ik je verhaal hier :(.

    Ik vind t echt verschrikkelijk, het leven is niet eerlijk. Ik wens jullie heel veel sterkte, en alle kracht om ermee te kunnen leven.
     
  9. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Mijn hart huilt voor jullie en jullie meisje.
    Dit heeft niet mogen gebeuren. Verschrikkelijk.
    Wens jullie heel veel sterkte,kracht en liefde toe x
     
  10. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat een nachtmerrie!

    Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
     
  11. Jose1992

    Jose1992 Lid

    10 jan 2016
    26
    0
    0
    Kapster
    Harderwijk
    Met een brok in me keel en tranen in mijn ogen zit ik dit te lezen. Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn dit kan je je toch niet voorstellen !♡
    Heel erg veel sterkte met dit verschikkelijk grote verlies ☆
     
  12. Mahna Mahna

    Mahna Mahna Bekend lid

    1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Lieve Kleine Fee,

    Met de tranen in mijn ogen en over mijn wangen, las ik jullie verhaal. Ik kon je pijn tot hier voelen.

    Als lotgenoot wil ik je vanuit het diepste van mijn hart sterkte wensen bij het leren leven met dit verlies. Het druist tegen onze natuur in om afscheid te moeten nemen van onze kinderen. Dat is de meest hartverscheurende pijn die je als mens kunt voelen en zult blijven voelen voor de rest van je leven.
    Wat jullie hebben meegemaakt is vreselijk en niet te begrijpen. Ik hoop dat je wat troost kunt vinden bij je andere kinderen.

    Mijn advies is praat er zoveel als mogelijk over en krop je verdriet niet op. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan mag je me altijd een PB sturen en ik zal je een warme schouder en een luisterend oor bieden.

    Heel veel sterkte.

    Liefs van mij
     
  13. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    De tranen stromen over m'n wangen. Wat vreselijk dat jullie meisje niet meer bij jullie is. Ik heb er geen woorden voor maar wil jullie graag heel veel sterkte wensen om door te gaan.
     
  14. lunap

    lunap Fanatiek lid

    15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Wat blijft dit oneerlijk :( we blijven aan jullie denken Lieve kleine fee.
     
  15. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Wat een ellende en wat een verdriet. Bij verhoging zou ik inderdaad ook niet meteen aan zoiets ergs denken. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kleine meisje en kracht om het verdriet te dragen. Het is fijn dat de andere kinderen jullie reden geven om in de ochtend het bed weer uit te gaan, maar denk ook aan jezelf en stop je verdriet niet weg, laat het er zijn. Nogmaals, heel veel sterkte!
     
  16. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zit met tranen in me ogen dit te lezen,wat verschrikkelijk! Wens jou en je gezin veel kracht om dit zware verlies te kunnen dragen,dikke knuf!
     
  17. Luminis

    Luminis Fanatiek lid

    13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik heb tranen in mijn ogen, wat is dit verschrikkelijk voor jullie! :( Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
     
  18. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Slik....
    Ik weet niet veel te zeggen buiten dat ik jullie heel veel sterkte en kracht toewens, wat een enorme verschrikking.
     
  19. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Vreselijk..... Heel veel sterkte toegewenst Xxx
     
  20. Daan3

    Daan3 Fanatiek lid

    20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Wat een vreselijk verhaal, ik ben er stil van.. Ik wil jullie heel erg veel sterkte en kracht toewensen...
     

Deel Deze Pagina