Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nou wat een weekend hier zeg! De reuzen van Royal de Luxe waren hier. Ik vond het echt mooi om te zien :) mijn oudste is 2 jaar en 8 maanden en zat op papa zijn schouders. Hij was zo onder de indruk dat hij papa's haren tussen zijn vuisten klemde :roflmao: Hij vond het prachtig en ook heel spannend!

    Nog 1,5 week dan hebben we de sleutel van ons nieuwe huis. En donderdag horen we nog ander nieuws, omdat de koper (terwijl alles al rond is) onder de koop van ons oude huis uit wil. Nou valt mijn stress level daarover wel mee eigenlijk. Dit huis was binnen 2 weken verkocht en een financieel extraatje kunnen we ook wel gebruiken. Dat scheelt weer een overgangskrediet :)

    Nou ik ga weer verder met troep uitzoeken :D:D:D
     
  2. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja wij zijn oom wezen kijken bij de reuzen zondagmiddag, echt geweldig idd.
    Nou laat ze er maar onderuit komen, zullen dan altijd een deel moeten betalen ja.. maar liever gewoon door laten gaan uiteraard anders moet je weer die hele verkooptraject in
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  3. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Zo hee wat is het hier rustig! Hier nog steeds druk met inpakken e.d. Woensdag krijgen we de sleutel en kunnen we los! :)

    En hoe gaat het met jullie??
     
  4. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    @Wanda68 morgen krijg je de sleutel dus! Super leuk, veel plezier!
    Er ons gaat alles wel goed. R heeft haar eerste hapje gehad. Ze zat zo raar te kijken erbij, maar het ging er nog redelijk in. De tweede keer ging het nog beter. Ze rolt inmiddels ook beide kanten op. Gelukkig, eerst ging ze gefrustreerd op haar buik huilen, omdat ze niet terug kon draaien.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  5. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @Wanda68 veel succes met verhuizen!

    Hier alles rustig. Tevreden kleintje wat rustig haar tijd neemt met ontwikkelen. Rolt alleen van buik naar rug (heel af en toe en dan vooral per ongeluk). Is wel heel vocaal, brabbelt de hele dag, kan bewust tong uitsteken, kusjes geven en tientallen verschillende geluidjes :).
     
    Marlau en Wanda68 vinden dit leuk.
  6. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nou hier gaat die ontwikkeling ineens heeeuuul erg hard. R. rolt alle kanten op. Hij tijgert de hele box door en heeft deze week de woordjes mama en papa geleerd!
     
    Marlau vindt dit leuk.
  7. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Wow dat gaat echt hard!
     
  8. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Zo @Wanda68 die, die loopt straks met 10 maanden! Hier gaat het gelukkig niet zo hard haha. Maar van dat blije hoofdje word ik echt zo gelukkig.

    Hebben jullie al de buggy inzet op de kinderwagen? Hier wil ik die er maar eens op gaan zetten.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  9. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    #3409 Wanda68, 31 aug 2018
    Laatst bewerkt: 31 aug 2018
    Ja al sinds hij 3,5 maand was. Sowieso liggend. Maar hij paste niet meer in de wandelwagenbak :roflmao::roflmao:

    Zou me niks verbazen. Hij wil helemaal niet zitten namelijk. Zodra hij op zijn kont wordt gezet (met kussens of op schoot) dan strekt hij zich helemaal. Hij wil alleen maar staan. Is soms ook echt chagrijnig, omdat HIJ DAT WIL. :p

    En nee ik laat hem echt niet lang staan ofzo. Dit was even voor de foto. Ik laat hem bijna nooit zitten dus (wil hij toch niet). Hij ligt meestal horizontaal. Het liefst op de bank of op de grond. Daar heeft hij het meeste grip en komt dan beter vooruit :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ah lief, kusjes! Nine wil mij altijd opeten haha, telt dat ook als kusje? Doet ze haar lipjes helemaal open naar me toe.
    En @Wanda68 dat gaat echt heel snel. Zelfs al woordjes, ik wist niet eens dat dat al kon!
    Nine draait veel rondjes op de plaats en maakt ook graag geluidjes. Van de hapjes geniet ze enorm! Ze krijgt nu een klein groentehapje en een klein fruithapje per dag. In één keer maken en dan in bakjes invriezen, scheelt een boel geld.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  11. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Druk druk druk! Morgen verhuizen :eek::D

    En we hebben vandaag het eerste tandje door :):thumup:
     
    Jabinca vindt dit leuk.
  12. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nou meneer mag ook niet meer in de wipstoel. Hij is al over de 9 kg, dus ik keek het nog even aan. Maar vandaag zat ie ineens scheef en toch rechtop, dus dat was de laatste keer o_O

    Iemand tips qua stoeltje of iets? Want ik heb nu niets om hem in te laten zitten als hij happies krijgt :$
     
  13. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Wij ook! Rechts onderin het midden!

    Stoeltje geen idee. Wij hebben Stokke steps zodat ze bij ons aan de tafel kan zitten. En op zolder heb ik een wipstoeltje voor als ik de was doe. Daar zet ze zich wel enorm op af met haar voetjes. Dus hoe lang dat nog gaat weet ik ook niet!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  14. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hoe gaat de verhuizing???

    Celeste gaat goed. Ze is zo schattig! Ze lacht zo veel en ze pakt graag mijn gezicht vast. De band tussen de zusjes is ook zo mooi om te zien! We zijn het zitten aan het oefenen Ze begon al wat kruip bewegingen te maken. Dus haar evenwicht mag wel wat verbeterd. Het gaat daarmee al de goede kant op. Ze eet als een bouwvakker :D

    Wat bizar dat er zulke grote verschillen tussen onze kleintjes zit qua ontwikkeling !
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  15. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik heb een gewone eetstoel staan voor als hij kan zitten. Tot die tijd zet ik hem even in de maxi cosi. Het is toch maar heel kort dat hij daar dan in zit. Sowieso groeit hij er al bijna uit :roflmao::roflmao:

    Ja gaat helemaal goed! Ik zit nu midden tussen de dozen o_O Maar goed dat zat ik in ons oude huis ook al een maand :roflmao:
    Ik ben sowieso vandaag nog aan het schilderen en misschien morgen ook nog. Tussendoor zet ik wat dozen op de juiste plek of ik pak er 1 uit. Ik kan niet wachten tot er wat minder chaos is en ik kan gaan schoonmaken :|
     
  16. Lisaaa

    Lisaaa Actief lid

    3 feb 2017
    185
    207
    43
    Lieve allemaal,

    na heel lang afwezig te zijn geweest wilde ik kijken of jullie hier nog actief zijn. Wat een aangename verrassing! En wat leuk om al jullie updates te lezen!

    Zelf moest ik erg wennen aan ons nieuwe huis en aan het 'nieuwe' leven.

    Kan ik weer meeschrijven?

    Liefs xxx
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  17. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Wel actief, maar het is een stuk rustiger geworden! Ik check gewoon af en toe eens of er nog nieuws is :)
    Hoe gaat het met jou en met Max?

    Nine gaat ook heerlijk. Vrolijk meisje en ze lacht zo lief. Ik doe er wel even een fotootje bij. Slapen doet ze van ongeveer 19.30/20.00 tot 5.00/6.00.
    Borstvoeding gaat ook nog goed ondanks drie lange werkdagen per week. Ik probeer dan één keer te kolven, maar in die tijd krijgt zij vaak 3 voedingen. Dus dan krijgt ze wel wat andere melk. En de dagen dat ik thuis ben voed ik misschien iets vaker om het dan op peil te houden. Maar nog even volhouden zo en dan is het straks alleen nog ochtend en avond voeding. Ze gaan tenslotte steeds meer andere dingen eten en daar is ze ook echt dol op!
    3e tandje is ook al onderweg. Over 3 dagen is ze alweer een half jaar. En @Julias Celeste morgen al!

    @Wanda68 succes met klussen en uitpakken! Hopelijk kun je de kinderen af en toe uitbesteden dan, want anders krijg je niks gedaan :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wanda68 vindt dit leuk.
  18. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja inderdaad morgen al weer 6 maanden! Tijd vliegt! We hebben hier een grote foto aan de muur van de oudste met 6 maanden die zit... Dat wordt bij C. eleste heel snel klikken :roflmao:
    3 tanden dat schiet hard op! Hier nog steeds niks. En wat een geweldige foto! Ze lijkt al veel groter zo! Ik zal haar zittende foto van vanmorgen eens bijvoegen.
    IMG_20180912_080412.jpg

    Ik kom ook inderdaad af en toe spieken, leuk om de updates te lezen van iedereen!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  19. Lisaaa

    Lisaaa Actief lid

    3 feb 2017
    185
    207
    43
    Wow! Al allemaal tandjes en zit foto's! Wat gaaf!

    Met Max en mij gaat het heel goed. Ook hij is vandaag precies 6 maanden!
    Vanmorgen zat hij voor het eerst op handen en knietjes!

    Ondernemen jullie veel met de ukkies? Ik ga met Max naar babygym en vanaf morgen ook naar muziek op schoot.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wanda68 vindt dit leuk.
  20. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Wat goed zeg al op handen en knietjes! Wat doen ze bij babygym? Dat ken ik niet.

    Ik wil vanaf november gaan baby zwemmen. R is de 18e een half jaar. Vanaf maandag gaan wij lekker op vakantie. Heb er zo’n zin in. Echt weer even aandacht en tijd voor alleen ons gezin!
    Ben deze week nog bij het cb geweest en R is 66 cm bij 6680 gram. Ze gaven aan dat ik naar 2-3 flessen mag gaan afbouwen. Nouwe dat duurt hier nog wel even, ze zit nog steeds op minimaal 5 flessen, vaak zelfs 6.
    Hoeveel flesjes krijgen jullie kleintjes nog? Volgens mij zitten wij nog erg hoog qua aantal. Niet dat ik het erg vind hoor. Ze drinkt om de 3 uur gemiddeld 140-150 ml en slaapt ‘s nachts lekker door.
     

Deel Deze Pagina