Ons wonder Noud*

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door 3wonderss, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3wonderss

    3wonderss Lid

    13 apr 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren met 24 weken & 5 dagen ben ik bevallen van onze zoon en broertje Noud* geboren. Helaas heeft Noud maar 7uurtjes bij ons mogen blijven.


    Op 15 april kreeg ik om 23u45 'weeën' ik ben toen met spoed na het ziekenhuis gebracht door me man , ondertussen had me moeder het Zkh gebeld om te zeggen dat ik eraan kwam , 00:17 kwamen we in het ziekenhuis ik werd gelijk goed opgevangen en gelijk na de kamer toe gebracht.
    Inmiddels was het al 1u toen ik aan de CTG-Scan werd gelegd en werd onderzocht op zwangerschapsvergiftiging gelukkig bleek dat het niet te zijn , ik kreeg weeën remmers om de weeën te laten remmen , ik had om 01u45 pas 1 cm ontsluiting.
    Rond 2u ben ik in slaapgevallen en geslapen tot ongeveer 03u45 toen brak mijn vruchtwater. Rond 4u had ik ineens 4 cm ontsluiting dus dat was heel erg snel gegaan. Mijn man is om 6u even na huis gereden en kleren voor mij gehaald en zich zelf even gedoucht , het was 08u30 toen hij in het ziekenhuis terug was maar ook nog net op tijd want om 09u05 werden de weeën zo heftig dat ze niet meer tegen te houden waren.. & om 9u15 had ik al 8 cm ontsluiting...
    De artsen vonden het te heftig voor mij om het via de natuurlijke weg te doen dus hebben ze besloten het via Keizersnede te laten komen , en om 10u is onze Vechtertje Noud* geboren.


    Noud* woog bij de geboorte 700 gram en had een lengte van 33 cm klein... :'(

    helaas heeft hij maar 7uurtjes bij ons kunnen blijven en is Noud* vervolgens om 17u05 overleden.
     
  2. Twinkeltjes

    Twinkeltjes Niet meer actief

    Jeetje wat erg meid! Kreeg al rillingen toen ik de naam Noud zag met een sterretje erachter. Heeeel veel sterkte met het verlies van jullie kleine kanjer. Helaas weet ik hoe het is om mee te maken. Ik heber verder gewoon geen woorden voor. Sterkte!
     
  3. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Och meid, wat een heftig verhaal. Wat is dat ontzettend snel gegaan. Was er al iets aan de hand dat je dit hebt aan zien komen of was het onverwacht? Heel veel sterkte vooral de aankomende tijd. Liefs
     
  4. 3wonderss

    3wonderss Lid

    13 apr 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel.... :'(
     
  5. 3wonderss

    3wonderss Lid

    13 apr 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

    Nee , het was totaal onverwacht zo ineens ik kwam onder de douche vandaan... en ineens kwam het zomaar.. :'(
    Dankjewel... Liefs
     
  6. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Heel erg veel sterkte met dit verlies! Kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen :( Zo'n verdriet..
     
  7. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Het is altijd verwchrikkelijk als je dit overkomt, maar als het totaal onverwachts komt lijkt het me nog erger. Wordt er nog onderzocht waarom je te vroeg bevallen bent?
    Wat een achtbaan zal je inzitten, ene dag ben je nog bezig met de babykamer en nu moet je andere dingen gaan regelen. Dat is echt je grootste nachtmerrie (mijne in ieder geval:(). Nogmaals sterkte.
     
  8. wolchu

    wolchu Bekend lid

    6 dec 2011
    918
    2
    18
    heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon. ook voor je partner.
     
  9. 3wonderss

    3wonderss Lid

    13 apr 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja er wordt nu wel onderzocht waardoor , maar ik vermoed de stress... aangezien 15 April ook iemand is overleden bij mijn man in de familie... op 37 jarige leeftijd.
    We waren bijna klaar met de babykamer voor ons ventje... alleen de kleertje moesten nog in de kast en de Ledikant moest nog in elkaar gemaakt worden...

    het is indd een hele grote Nachtmerrie... dit gevoel is niet te bevatten , hoop echt nooit dat andere mama's dit hoeven mee te maken!!

    het ergste is met me 3 andere kindjes... Vooral met Isa ze vond het zo leuk een broertje te krijgen & dan nu ineens moet ze haar broertje afgeven... aan de wereld.
     
  10. 3wonderss

    3wonderss Lid

    13 apr 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt....
     
  11. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kippenvel bij het lezen van je verhaal :(
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Noud* en tegelijkertijd moet ik je ook condoleren met het enorme verlies!
    Dit is een nachtmerrie, ik kan niet anders zeggen...heel veel sterkte!
     
  12. chantal84

    chantal84 Fanatiek lid

    17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Meid, ik ken je niet maar ik wil je eventjes een hele dikke virtuele knuffel geven! Wat zitten jullie in een vreselijke nachtmerrie. Helaas heb ik ook die nachtmerrie moeten meemaken.

    Praat veel met elkaar, ik vond het ook heel prettig om onze oudste overal in te betrekken, dus ook bij de crematie. Ik vind het nu achteraf ook heel fijn dat ik foto's heb van de broertjes samen.

    Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd!
     
  13. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Kippenvel bij het lezen van je topic..
    Heel veel sterkte voor jullie gezinnetje met het verlies van jullie vechtertje..
     
  14. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat vreselijk!!!! :(
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
     
  15. Loviedovie

    Loviedovie Actief lid

    28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.
     
  16. moesje1

    moesje1 Bekend lid

    18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje meis wat heftig!
    Heel veel sterkte met dit enorme verlies!
    Dikke knuffel.
     
  17. 3wonderss

    3wonderss Lid

    13 apr 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

    Dankjewel...
     
  18. liefde88

    liefde88 Bekend lid

    21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    verschrikkelijk heel veel sterkte!!
     
  19. Jon1978

    Jon1978 Fanatiek lid

    28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Jeetje meid hier ook kippenvel wat is deze wereld toch oneerlijk!
    Heel veel sterkte met jullie grote verlies!
     
  20. Adriana85

    Adriana85 VIP lid

    20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat verschrikkelijk!
    Sterkte voor jou en je gezin
     

Deel Deze Pagina