Ontharingsapparaat;investering waard? Welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemeis, 8 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Hoi,

Wie heeft er een ontharingsapparaat? Ben je er tevreden over? Welke heb je?
    Ik zoek iets voor vooral bikinilijn en oksels. Heb erg zwarte stoppels en van elke dag scheren knapt mijn huid niet op...

2. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik heb haargroei, daar is gemiddelde kerel jaloers op :rolleyes: ik moet echt wel elke dag scheren en heb daardoor dikke donkere haren...

Waar ik nu echt bij zweer is mijn Braun silk-epil. Heb wel een wat duurdere versie (zo even geen idee welke, maar boven de 100,-). De eerste paar keer waren mijn haren nog koppig en kwamen zo terug. Maar nu zou ik nog maar 1x per week hoeven te scheren (als ik nog eens sporadisch scheer). Haartjes die terugkomen voel ik amper en het epileren is nu vrijwel pijnloos.

Annemeis vindt dit leuk.
  3. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Maar dan moet je je haartje steeds even laten groeien voordat je kunt epileren? Werkt dit ook voor bikinilijn en oksels? Lijkt me zo zeer doen...
    Ik wil denk ik een IPL....

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Ik gebruik al een paar jaar een ook van Philips. Zeker zn geld waar en van donker en veel haargroei naar vrijwel niets gegaan.

5. Peentje83

Peentje83 Lid

2 aug 2014
    47
    50
    18
    NULL
    NULL
    Doen, sowieso! Ik heb bijna geen haartjes meer op mijn benen door de lamp. Komen regelmatig in de actie bij het Kruidvat.

6. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Welke heb je?

7. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.694
    3.138
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb sinds een tijdje ook de braun silk epil. Was flink afgeprijsd. Ik vind het een ideaal ding maar denk niet dat ik ooit mn bikinilijn ermee durf te doen.. :|

8. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik zou voor IPL gaan. Ik heb er een van philips. Zelfs nu ik zwanger ben en het niet mag gebruiken, is mijn haargroei echt minimaal! Voor mij beste aankoop ooit!

Annemeis vindt dit leuk.
  9. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Welke heb je? Is het tijdrovend? Welke lichaamsdelen doe je ermee? En hoelang duurt het voor he effect ziet?

10. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik zou je oksels dan eerst een keer laten harsen. Epileren vond ik zo direct erop geen succes namelijk... Bikinilijn wil trouwens prima. Dat deed minder zeer dan de benen op sommige plekken.
    IPL heb ik zelf nog niet echt naar gekeken, maar lijkt mij op zich wel heel fijn. alleen zo duur in de aanschaf... dat weerhoudt mij wel behoorlijk.

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik vind de ipl voor mijn benen wel tijdrovend, maar ik ben erg lang met lange benen. En jij wil hem vooral vooe je oksels en bikinilijn gebruiken. Dat is een kleiner oppervlak, dus zal sneller gaan.

12. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik heb de philips lumea. De mijne heeft een grote opzetstuk/lamp en dus doe ik er niet al te lang mee. Ik flits echt alles weg. Vind epileren veel langer duren. Ik zou kijken naar het aantal flitsen die de lamp afgeeft. Hoe meer, hoe beter en effectiever. Zijn wel een van de duurste, maar het geld absoluut waard ;)

13. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    ik heb ook een philips lumea de eerste die er was maar gebruik hem haast niet meer... ik vind het best wel irritant elke 2 weken moest je het bijhouden uiteindelijk. toch werkte het wel goed maar als je het niet gebruikt komt het uiteindelijk weer terug je flitst ze in slaap als het ware. nu het mooier weer gaat worden denk ik wel dat ik het weer wil oppakken. In de winter in mn blootje vond ik nooit zo leuk haha.

14. Peentje83

Peentje83 Lid

2 aug 2014
    47
    50
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een Philips Lumea. In het begin om de 2 weken en nu maar eens in de 6 a 8 weken om bij te houden. Er zijn wel een paar plekjes waar haartjes terug komen.

liefkleintje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina