Onzeker..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hannah1989, 22 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hallo,

    Ik vind deze zwangerschap heel erg spannend!
    Dinsdag mochten we voor een vroege echo +\- 6w en daar zagen we ons kindje..
    waarschijnlijk waren we net te vroeg want het was nog zo klein dat een hartje nog niet te zien was..
    En nu zie ik de hele week al spoken
    Soms is me buik een beetje gevoelig en gisteren had ik 1 sliert met slijm..
    het lijkt alsof ik me minder zwanger voel maar soms dan voel ik de misselijkheid weer opkomen en dan denk ik doen niet zo stom..

    Dinsdag mogen we weer terug komen in de hoop dat er wel een hartje klopt..
    ben best wel bang..

    Kan iemand even zeggen dat ik niet zo stom moet doen?
    Heb even hard een peptalk nodig!
     
  2. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Doe niet zo stom!!!!!:)
    Nee hoor...... mischien ben je iets minder ver zwanger dan dat je denkt.
    En zie je dinsdag een heel mooi knipper lichtje.
     
    Hannah1989 vindt dit leuk.
  3. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Bah, vervelend. Heeeel herkenbaar die onzekerheid. Maar je bent zwanger, het zit op de goede plek. En heel vaak is het hartje nog niet te zien zo vroeg. Ik was donderdag bij de echo 7+2 en het hartje was te zien, dus waarschijnlijk zie jij dat ook dinsdag!! Voor je t weet zit je grijnzend met een zwart wit fototjw van een boontje in ie hand thuis!!
     
    Hannah1989 vindt dit leuk.
  4. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Bedankt dames!
    Ik kijk zo uit naar dinsdag!
    Nog een paar nachtjes slapen!
    Ik ga het morgen aan me beste vriendin vertellen!
    Die weet ook altijd precies wat ze zeggen moet dus dan kan ik ook een beetje steun vinden bij haar.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Hoi, ik was even aan het meelezen.. is de echo goed gegaan? Is zo spannend allemaal!
     
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Niet zo stom doen meid! Maar ik herken me wel in je situatie. Al vind ik het stom, dat je zo vroeg al mocht komen. Of is dit wegens medische redenen? Maar ik herken het Wel, je situatie.
    Vorig jaar had ik op 27okt een positieve test. (25sept was mijn laatste menstruatie) en de CB test gaf 1-2weken aan. Uitgaande van de menstruatie heb ik dus bij de 2 weken 2 weken opgeteld en kwam ik zo uit op 4+4. Met 6+2 had ik een bloeding, de vk gebeld. En ik mocht langskomen. (Stomste wat ik toen gedaan heb, achteraf!) Geen hartje, kindje zag dr ook niet uit als 6+2. Maar als 5+2. Dat kon 2 dingen betekenen.. Ik moest anderhalf week wachten en toen ik 7+6 zou zijn ben ik terug gegaan voor een echo. En bleek ik 6+6 te zijn! Een week terug gezet. Meid, geloof in jezelf en in je kindje! ♡ Er hoeft maar een paar daagjes verschil in te zitten. En dan is er al geen hartje. Omdat je iets terug gezet bent.
     
    Hannah1989 vindt dit leuk.
  7. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hoi!

    Ja de echo was super!
    Een mooi kloppend hartje gezien!
    Ik heb terug zitten rekenen en het komt precies over een met mijn ovulatie die was ook erg laat die maand dus ik ben helemaal gerustgesteld
     
    khloe877 en Margien82 vinden dit leuk.
  8. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Bedankt voor je reactie!
    Ik heb gelukkig een goede echo gehad.. die achteraf helemaal over een komt met mijn late ovulatie.. dus de paniek is iets minder..

    Wij krijgen idd vroege echo's omdat mijn oudste dochter is overleden tijdens de zwangerschap.. haar aandoening is al vroeg te zien in de zwangerschap.. de meeste redden ook niet eens de 12 weken daarom dus de vroeger controles
     
    khloe877 vindt dit leuk.
  9. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    He wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap..

    Ah, sorry. Wat naar om te lezen van je dochtertje! :'( Heel veel sterkte.
     
    Hannah1989 vindt dit leuk.
  10. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Gefeliciteerd wijffie (hannah) dikke.knuffel
     
    Hannah1989 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina