Onzekerheid na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Faaadjaa, 31 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faaadjaa

    Faaadjaa Lid

    31 mrt 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hoi

    Na 1,5 jaar van onregelmatige cyclussen ben ik eindelijk zwanger geraakt maar in februari ging het mis met 7 weken en had ik een miskraam. Na de miskraam goed gebloed, onderzoek van de gyneacoloog zag er goed uit. Nu na bijna 8 weken na mijn miskraam nog geen menstruatie. De afgelopen week heb ik wel allerlei kwaaltjes gehad. Zoals pijn in me onderrug, heel emotioneel, moe, kan dingen beter ruiken, rare plopjes en steekjes in me onderbuik, menstruatiepijn en het raarste heb ik een aantal keer soort witte slijm met bloed sliertje dr in bij het afvegen. Gisteren na gemeenschap heb ik roze bloed verloren maar na het afvegen was het weg. Daarna niets meer. Ik heb vandaag in de ochtend getest en die was negatief. Ik word er echt niet goed van. Wie herkend dit?
     
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Wat een ontzettend vervelende situatie :( Heel veel sterkte! Heb zelf 3,5 weken geleden een miskraam moeten opwekken met 9 weken en 2 dagen zwangerschap. Mijn gyn heeft gezegd dat als er na 8 weken nog geen menstruatie heeft plaatsgevonden, je even moet bellen voor een controle. Heeft ze dat bij jou ook aangegeven? Dan zou je dat eventueel kunnen doen, want zo in onzekerheid blijven is ook niet fijn.
     
  3. Faaadjaa

    Faaadjaa Lid

    31 mrt 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Wat naar voor jou. Ik hoop niet dat jouw menstruatie 8 weken op zich laat wachten zoals bij mij want het is echt slopend. Nee de gyneacoloog heeft er niks over gezegd maar ik ga zelf gewoon bellen voor een afspraak. Ik wil weer ongesteld worden
     
  4. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat het heel veel onzekerheid met zich meebrengt. Enorm vervelend! Goed dat je even gaat bellen, heb je hopelijk snel meer zekerheid!
     
  5. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Hier een paar dagen geleden een miskraam op moeten wekken met 8+1. Snap je angst heel goed. Ik ben nu al aan het doemdenken. Wij willen snel verder, maar wat nou als mijn cyclus niet op gang komt? Wat als het HCG niet snel genoeg daalt? Ik had altijd een hele regelmatige cyclus? Blijft ie zo regelmatig? (en op dit moment nog, ben ik wel schoon) En als het dan lukt, wie zegt mij dat het nu wel goed gaat?

    Alsof zwanger worden niet al onzekerheid genoeg met zich meebrengt.
    Maar als ik jouw was zou ik inderdaad gewoon de gynaecoloog bellen. Die is de enige die je enige vorm van antwoord kan geven.
     
  6. moonchild

    moonchild Fanatiek lid

    28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Wat rot dat je zo lang in onzekerheid zit.

    Hier heeft de gynaecoloog aangegeven dat ik contact op moest nemen als ik na 6 weken (7 na de miskraam zelf) nog geen menstruatie of positieve test heb.

    Goed dat je gaat bellen.
     
  7. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat een enorme onzekerheid heb je, en kan me daar goed bij voorstellen.

    Maar heb je na je miskraam geen nacontrole gehad? Dat je wel weer ''schoon" bent verklaard?

    Zal idd de gynaecoloog bellen voor een afspraak
     
  8. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
  9. Faaadjaa

    Faaadjaa Lid

    31 mrt 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Dankjulliewel dames voor de berichten. Het gaat naar omstandigheden goed. Ik heb dezelfde van mijn miskraam een controle gehad en dat ze er netjes uit. Ik heb nu een afspraak staan bij de gyneacoloog aanstaande woensdag. Ik moet wel vermelden dat ik ondertussen wel mijn eiersprong heb gehad. Ik merk dat altijd aan de cervixslijm. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben geraakt na 8 weken geen menstruatie gehad te hebben. Of is er iemand wel bekend mee?
     
  10. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Het kan wel dat je zwanger bent hoor! Helaas kun je het niet zeker weten totdat je een testje doet denk ik.. in principe kan het wel dus zou er een testje tegenaan gooien! :thumup: Dan weet je ook wat je moet verwachten, een menstruatie of een nieuwe zwangerschap. :)
     
  11. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Wat vervelend zeg!
    Je kan altijd even testen voor de zekerheid. Ik heb 2 miskramen gehad en alle 2 de keren gelijk weer zwanger zonder ongesteld te zijn geweest!
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  12. kiwi2000

    kiwi2000 Lid

    12 apr 2018
    17
    14
    3
    Vrouw
    @Faaadjaa weet jij of je een ovulatie hebt gehad de afgelopen weken? Als je het niet zeker weet raad ik je deze app aan: naturalcycles.com/en (gebruikt de temperatuurmethode). Ik heb hem zelf ook gebruikt in combinatie met ovulatietesten en was in 1x na een BBZ afgelopen januari zwanger. Een vriendin van mij werd ook in 1x zwanger! Hoop dat je er iets aan hebt. Liefs
     

Deel Deze Pagina