Onzekerheid.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Flee, 17 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flee

    Flee Lid

    1 jul 2018
    55
    5
    8
    Vrouw
    Hallo. Ik heb hier al eerder iets geplaatst omdat ik niet goed wist wat te denken/doen.
    Ik ben op 30/7 naar de huisarts gegaan, ze nam mijn bloed owv klachten die ik had en daaruit bleek dat hcg negatief was en dat ze op obv de andere hormonen kon vaststellen dat ik in het begin van mijn cyclus zat. Dit vond ik heeeeel vreemd aangezien ik de pil neem en in de 3de week van mijn strip zat (die ik altijd goed slik). Op 14/8 moest ik weer bloed laten trekken en daarom vroeg ik wat meer uitleg over wat ze bedoelde. Ze zei dat er toen misschien een eisprong kon zijn, waarop ik zei dat ik dacht dat je die niet had als je de pil nam en ze zei dat dit klopt, want dat de kans op zwangerschap anders veel groter zou zijn, wat mij dus nog meer in de war bracht. Ze wou voor de zekerheid weer testen op hcg.
    Achteraf begon ik na te denken en besefte ik dat op zaterdag 4/8 (ben niet zeker, kan ook vroeger of later geweest zijn dan zaterdag) wel een soort doorzichtige slijmprop ben verloren en ook wat steken had in mijn rechteronderbuik. Ik heb seks gehad met mijn vriend vrijdag 3/8 waarbij hij in mij klaarkwam en ook op maandag 6/8 waarbij hij niet in mij klaarkwam. Gisteren belde ik voor de resultaten en bleek dat hcg nog steeds negatief is, maar ze was heel gehaast en ik had de kans niet om vragen te stellen. Stel dat ik toch een eisprong gehad zou hebben 1 van die dagen en dat er een bevruchting was, had de huisarts dat dan al kunnen zien op 14/8? Of moet ik binnenkort nog een urinetest doen? Ik merk nog steeds aan mijn borsten dat ze pijn doen aan de zijkant, de aderen zijn heel duidelijk en ik DENK dat ik meer kliertjes van Montgomery zie, ik heb ook wat pijn in mijn onderbuik.