Onzekerheid.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Flee, 17 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Een huisarts kan de andere hormoonwaarden niet meten wannneer je de pil slikt. Of ja, dat kan ze wel doen maar ze kan er niks zinnigs aan aflezen. De pil bestaat immers uit oestrogeen en progesteron. Lh is altijd aanwezig in het lichaam. En de fsh is zowel bij pil gebruik als in het begin van de cyclus laag. Ik ben benieuwd aan welke hormonen de huisarts dan heeft kunnen zien dat je aan hete begin van een cyclus zit want naar mijn weten kun je de hormonen wel terug zien in het bloed maar zijn ze dus kunstmatig ingenomen ipv afkomstig van een rijpende follikel. Ik zou me dus totaal niet meer druk maken. Hcg was negatief.
     
  2. Flee

    Flee Lid

    1 jul 2018
    55
    5
    8
    Vrouw
    Dat is exact wat ik ook dacht! Ik zat dus waarschijnlijk helemaal niet in het begin van mijn "cyclus", als je die zelfs al hebt bij pilgebruik... Bedankt voor je reactie!
     
  3. Flee

    Flee Lid

    1 jul 2018
    55
    5
    8
    Vrouw
    @frummelke86 nog 1 vraagje. Is er iets wat ik kan doen aan die aders op mijn borsten en tepelhof? Die zijn nu al meer dan een maand oooooverduidelijk aanwezig en het is nog geen dag minder geweest.
     
  4. Flee

    Flee Lid

    1 jul 2018
    55
    5
    8
    Vrouw
    Weer een stopweek en weer niet ongesteld. Ik snap echt niet meer hoe het komt. Ik ben het zoooo kotsbeu. Dit is al letterlijk de 3de stopweek zo en ik snap niet wat er gaande is. Als ik niet zwanger ben, wat zorgt er dan wel voor dat mijn laatste menstruatie eind mei was? Ik ben het echt beu
     

Deel Deze Pagina