Vakantie!Wat neem je mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moontje78, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje78

    Moontje78 Actief lid

    6 feb 2007
    137
    0
    0
    Ik heb even een paar vraagjes, wij gaan 21 sept. naar Tenerife!Jim is dan 7 maanden.Moet ik dan de hele wagen meenemen of alleen een buggy?En je maxi-cosie?Zit je kind bij je op schoot als je bijvoorbeeld meteen taxi gaat?En kan hij dan al in een kinderstoel zitten?Als je bijvoorbeeld 's avonds gaat wandelen of uiteten kan hij in een buggy slapen?
    Wat mag je allemaal mee het vliegtuig in nemen?

    Voor ons is alles nieuw dus ik ben benieuwd hoe het gaat?!
     
  2. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ik lees mee. Ben er ook wel benieuwd naar.

    Wij gaan naar portugal, ik neem alleen de buggy mee. Geen kinderwagen of MC.

    En ik denk idd dat Lynn op schoot moet in de taxi. De regels daar zijn weer anders.

    En het is een beetje afhankelijk of hij tijdens uit eten in de buggy slaapt. Is een beetje afhankelijk van je kindje.
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij gaan naar Marokko.

    We nemen de buggy mee.

    In auto's enzo gaat Iman op schoot.
    In engeland vorig jaar trouwens ook op schoot.

    Of hij in een kinderstoel kan zitten ligt eraan hoe goed hij zelfstandig kan zitten en wat voor kinderstoel het is.

    Wij gaan savonds wel weg, maar niet tot laat, Iman gaat daar ook n beetje op tijd naar bed, anders kun je na 2 weken fluiten naar je slaapritme.

    De buggy mag je meenemen tot aan de gate. Daar nemen ze m van je over. Als je uit het vliegtuig stapt staat ie weer klaar voor je.

    Je mag voeding meenemen in het vliegtuig voor de kleine. Verder heb je eigenlijk niets nodig?
    Ik neem een flesje sap mee (zorg dat ze niet hoeft te eten tijdens de reis), rijstwafeltjes, luier, doekjes, en speelgoed.
     
  4. Moontje78

    Moontje78 Actief lid

    6 feb 2007
    137
    0
    0
    Badankt voor tips!
    Dus je kind mag al met 7 maanden in de buggy?
    En ja,ik heb geen invloed op de vlieg tijden dus als ie nu net zn fles moet hebben?Of hebben kindjes vanaf 7 maanden niet meer zoveel flesvoedingen?
     

Deel Deze Pagina