op Nod dag negatief en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inggrid, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Pffff mag ik meepraten?

    Hier vorige week di positive senstitest(4 dgn voor NOD test), woe ook, za positieve KV test(2 dgn voor NOD) en alle dagen ertussen en tests, allemaal negatief! Nu al zo, ma en di negatief getest, maar de ong blijft ook weg!Wat nu? Sensitest van vandaag deed nu niks en een week geleden wel! Is toch vreemd of niet?

    Wel alle verschijnselen van een zw schap! Heb vandaag de Dr gebeld, hopelijk kan hij me verder helpen, want weet t echt niet meer! Heel vervelend!

    We leven allemal naar een moment toe van ong of zwanger zijn, irritant als dat zo lang duurt he?
     
  2. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    Hoi Welkom! allereerst :)
    Wat vervelend voor je, eerst positief en dan negatief. Maar lijkt mij dat potistief gewoon echt positief is, maar ik snap waarom je het niet vertrouwd. Succes bij de HA. Hoop op een goede afloop voor jou.


    Ik heb gister ook weer getest en weeeeer negatief. Ik kan wel janken. Nu moet ik vrijdag naar de HA voor een bloedtest. Ik ben benieuwd..

    Succes allemaal..
     
  3. nikton

    nikton Bekend lid

    10 jan 2008
    703
    0
    16
    Misschien een vroege miskraam, die niet loskomt? Wat een onzekerheid! Succes!
     
  4. pffffff

    pffffff Actief lid

    21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi allemaal,

    vandaag mijn nod, net getest en je raad het al... negatief, niet eens een licht streepje te zien! Ik heb gewoon hoofdpijn van de spanning van het wachten, niet normaal! Dan zal ik morgen wel ongesteld worden ben ik bang... zo jammer, ik hoopte het zo! ik heb al een afspraak staan bij de ha dus nu gaan we toch de mmm in. Ik hoop zo dat ik snel zwanger zijn!

    En ik hoop jullie ook natuurlijk!

    Veel liefs Karin
     
  5. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Help ik weet het ook niet meer. Hier vanuit Portugal aan het genieten van onze honeymoon! Yoepie

    Ha heb na 5 dagen pa hier weer gekeken goed he! ;)
    :) :)

    maar nog steeds niets :( :( ach ja afwachten maar weer.

    Liefs Mij.
     
  6. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    Heeey gefeliciteerd. Hoe was je grote dag? en ook nog steeds geen duiveltjes bij jou? Vreselijk zeg dat wachten.. Ben benieuwd was het is. Nou geniet nog van je honeymoon en succes met wachten.

    Hier nig steeds niks.... tis maar wachten wachten en nog eens wachten.
     
  7. annie1979

    annie1979 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb vandaag mijn nod en nog nergens last van. Ik ga er absoluut niet vanuit dat ik zwanger ben want dit is pas ronde twee. Ik word wel gek van het wachten, dus hoop dat ik snel posi test of ongi word. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
    Succes allemaal met wachten!
     
  8. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    Het is ongelofelijk! Hoezo bang voor een dokter en bloed prikken? Ik zou morgen gaan en vanmorgen ongie geworden :D:D Precies op dag 14 hahaha Echt blij nu, jammer dat het niet gelukt is maar kan in ieder geval weer verder.. Succes allemaal verder met het wachten
     
  9. Chriva81

    Chriva81 Lid

    25 aug 2008
    24
    0
    0
    Gastouder
    Vlissingen
    Het is gewoon allemaal zo spannend. En je gaat van alles voelen, zeker als je het heel graag wilt
     
  10. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    De dag was Geweldig! WAs echt super. :D
    Helaas nog geen duivels. haha wordt het vast als ik 30 dagen over tijd ben dan ben ik de vorige keer gewoon niet ongesteld geworden ofzo. ik maak er maar wat van.
    Wel soms weerstand tegen eten. heel vaag weet ook niet waarom. niet misselijk maar alleen de gedachtte.........brrrr.

    vanavond weer met man naar huis. haha niet meer mijn vriend maar mijn echtgenoot! :) :) 8)
     
  11. MissVirusje

    MissVirusje Nieuw lid

    1 aug 2008
    1
    0
    0
    Hier ook een paar dagen overtijd maar test zegt negatief.
    Dus het zal vanzelf wel komen.
     
  12. pffffff

    pffffff Actief lid

    21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Frustrerend he! Ik zit nu op dag 33 en mijn langste cyclus ooit was 30 en toen was ik net gestopt met de pil, verder keurig regelmatig... snap er nu dus niks meer van! ik heb geen testen meer dus kan morgen pas weer testen... weer wachten!

    Iedereen sterkte met wachten!

    Liefs Karin
     
  13. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    MEn wat vermoeiend!
    Ik zit al op dag 40 vandaag :confused: :confused:

    NEgatief getest en nog geen :evil: :evil: :evil: wat een ellende :(
     
  14. twijfelaar

    17 sep 2008
    75
    0
    0
    Ik had dat zeker!

    1 dag na mijn NOD (woensdag) teste ik negatief. Bleef toch het gevoel houden dat ik wel zwanger was.

    Donderdagochtend weer een test met ochtendurine, wederom negatief.
    Mijn voorgevoel bleef...

    Zaterdagmiddag weer testen en heeeel licht positief.

    Zondagochtend weer heeel licht positief, zondagmiddag weer licht positief.
    Onzekerheid dus, want je leest wel: een streep is een streep, maar wij wilden gewoon dat er een goeie streep in beeld kwam, alsof het dan pas echt is.

    Maandags even laten rusten (je HCG gehalte stijgt per 2 dagen las ik)

    Dinsdagochtend weer testen... en ja hoor overduidelijk ZWANGER.

    Dus zo kan t ook gaan, als je echt het gevoel hebt dat je zwanger bent schrik dan niet gelijk van een negatieve test, want het kan nog!


    Succes!
     
  15. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zo'n bekent gevoel.

    Ik zit ook op de wacht bank.
    Zou ik wel opnieuw zwanger zijn of komt de ongie er aan.
    Grrrrrrrrrrrrrrrr wordt gek van mezelf af en toe.

    En de test.......negatief :cry:
     
  16. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Heb gisteren na het eten alles er weer uit gegoid was zo beroerd en 45 min later was er niets meer aan de hand niet meer beroerd ofzo. Het is ook geen griep want ik voel me verder goed. :confused: Das zo raar. Ga er iet vanuit dat ik zwanger en want heb zondag nog negatief getest.

    Maar hoop er toch heeeeel stiekum op.
    :oops: :)
    liefs Ingrid
     
  17. beppie kelly

    23 aug 2008
    5
    0
    0
    call agent
    spijkenisse
    hoi dames
    voor mij is het ook weer spannend,ben inmiddels vier dagen overtijd en gister heb ik een test gedaan van kruidvat die van 2voor 4,99 en hij teste negatief. alles is nu anders dan de vorige maanden ik voel me anders.
    wanneer moet ik nu weer een test doen?
    ik haat die onzekerheid
    :(
    veel succes dames!
     
  18. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    meid ik zou bv zondag weer een test doen. als je niet ongi wordt natuurlijk. ik hoop van niet natuurijk voor je. ik heb vooer mijzelf ook besloten om zondags te testen is mijn mannetje erbij. anders vliegen de teten erdoor. hahaha :)
     

Deel Deze Pagina