Opmerkingen van kennissen van kennissen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelylonnes, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ueberhaupt, wie zegt dat je die niet lekker voor jezeld, een ander kindje, je buurmeisje, van mijn part de paus koopt?! :confused: pfff.... bemoeials idd! haha
     
  2. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Dit alles zegt meer over haar dan over jou! ;)
    Niks van aantrekken hoor!
     
  3. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Mijn moeder is op 28w zwangerschap opgenomen met bloedingen, toen ze zwanger was van mijn jongere zusje.

    Een collega van haar kwam op bezoek en zei toen:
    "hopelijk blijft de baby zitten, anders ziet hij er uit als een gestroopt konijntje"

    Ook een zin dat mijn moeder nooit vergeten is... :(
     
  4. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nou já zeg!
     
  5. Secretstar

    Secretstar Actief lid

    Pff tot nu bespaard gebleven van nare opmerkingen
     
  6. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Nou ja zeg! Dat vind ik dus echt het toppunt! :evil: Die is echt niet goed wijs. Mijn 'gestroopte konijntje' (van 31 w en 5 d) ziet er inmiddels uit als een gezonde vrolijke baby!
     
  7. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heerlijk dat soort mensen. Hebben jullie ook dat als je aan het winkelen of wanelen bent, wildvreemde mensen goed bedoelde adviezen gaan geven?
    Laatst huilde mijn dochtertje toen ik aan het winkelen was. Gelijk drie oudere mensen om de kinderwagen: 'ze heeft vast een vieze luier', of misschien heeft ze honger'. Laat haar toch gewoon evenhuilen en steek niet allemaal je hoofd in die kinderwagen. Dat is pas schrikken voor haar.
    En mensen die erg tegen een speen zijn. Een kindje moet duimen volgens hun want zo'n speen is maar een vies ding.
    Liever dat mijn kindje een speen heeft die ik, als ik vind dat ze te groot er voor wordt of er aan toe is, langzaam af kan bouwen, dan duimen., want dat kan je veel moeilijker afleren.
    Ik zorg er goed voor dat ik voldoende speentjes bij me heb. als er een toch per ongeluk op de grond valt dat ik een schone heb.
    Waar bemoeien sommige mensen zich mee...
     
  8. Mama26

    Mama26 Bekend lid

    29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik heb niet allemaal gelezen, doe ik strakjes als ik tijd heb. Maar ik vind het wel een super goeie dat je zei: Ik voed hem ZELF met de FLES. Die ga ik ook zeker onthouden!
     
  9. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ja,van dat eten ken ik.
    Fenneke eet ook heel goed,altijd haar bordje leeg,lust werkelijk alles!
    Krijg je ook dat soort domme opmerkingen ja...
    "Wacht maar,over een paar maanden eet ze niks meer!"
    Dan hou gewoon je bek dicht en vraag niet aan me of ze goed eet als je meteen zo`n idioot antwoord hebt!
     
  10. minke

    minke Actief lid

    Ik heb een keer iets verkocht via internet, toen die mevrouw het kwam ophalen bleek dat wij een zoontje in dezelfde leeftijd hadden, toen drie maand ofzo. Dus even gepraat over de bevalling enzo. Ik vertelde dat ik een spoedkeizersnee had gehad met 32 weken. Zegt ze doodleuk: Goh, wat heb jij het dan makkelijk gehad zeg!

    Wat was ik boos en eigenlijk ook wel heel erg verdrietig... Het was niet de eerste keer dat ik zoiets te horen kreeg. Mensen vergeten even dat mijn zoontje heeft moeten vechten voor zijn leven! Alsof ik niet liever met 40 weken 'normaal' had willen bevallen...
     

Deel Deze Pagina