Opnieuw voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Dansprinsesje, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik zal mij ook even terug voorstellen. Ik ben Emilie , ik ben bijna 30 jaar en woon in Ekeren. Ik werk als laborante bij BASF Antwerpen.
    Ik ben in 2014 en 2015 al eens actief geweest hier.


    Een kinderwens heb ik al heel mijn leven, maar een actieve kinderwens sinds januari 2014.

    Toen was ik nog samen met mijn ex.

    Na 10 maand vruchteloos oefenen toch eens voor het eerst naar gynaecoloog geweest. Hij stelde voor om toch eens een staaltje binnen te doen van men ex zijn zaad omdat hij als kind geopereerd was aan een niet ingedaalde teelbal. Mijn ergste nachtmerrie werd werkelijkheid. De diagnose klonkt: zeer zeldzame onbeweeglijke spermatozoïden .

    Mijn wereld storte in.

    We werden doorverwezen naar het UZA voor verdere onderzoeken. Daar werd het resultaat alleen maar bevestigd.

    En bleek dat ik PCOS heb en uit de HSG kwam toen dat mijn linkereileider dicht zat.

    We konden wel vrij meteen starten met het ICSI proces. Uit punctie 1 zijn uiteindelijk 4 terugplaatsingen gekomen maar alle 4 mislukt.

    We gingen overschakelen naar Uz brussel. Maar vlak ervoor werd ik ernstig ziek.

    Een hele zware depressie. 8 maanden opgenomen geweest en uiteindelijk doormiddel van medicatie en ECT’s erdoor gekomen. Mijn relatie was hier niet tegen bestand en men ex en ik zijn toen ik het ziekst was uit elkaar gegaan.


    In januari 2017 leerde ik Ruben een collega (niet rechtstreeks ) beter kennen en werden we een koppel. Hij zij altijd dat hij nog 2 jaar wilden wachten met kinderen.

    Maar toen ik in december 2017 al volledig medicatie vrij gekomen was. Fluisterde hij op een fijne avond in mijn oor dat hij toch al een kindje met mij wilde maken. Ik in de 7de hemel.