Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Cin1985 Knap bijna 10 kg!!! Ik wil er 10/15 kwijt maar dat zie ik niet gauw gebeuren omdat ik dus alles TE lekker vind. Na de zwangerschap ga ik de strijd tegen de kilo's aan, was 10kg afgevallen en tevreden maar sinds ik manlief ken zitten die er weer aan weeg nu 88kg en ben 1,64m dus behoorlijk te zwaar...

    Wat is volgens het ziekenhuis een 'gezond' bmi? En wel fijn dat je nu van jezelf wat goede eisprongen hebt, en geduld is een schone zaak en dat heeft geen enkele vrouw die zwanger wil worden
     
  2. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Miranda87 ik moest toen onder een bmi van 30 blijven, was toen geen probleem, zat er net iets boven en was daar binnen een paar weken onder, en kreeg ik Clomid, meteen eerste ronde dat ik dat slikte was het raak! Nu heb ik een bmi van 34.8, dus moet er echt nog genoeg af! Een echt gezond bmi is 25. Daar wil ik uiteindelijk dan ook naartoe!
     
  3. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    @Miranda87 super fijn!! Heerlijk die woorden... Uit de gevarenzone! Hoe voel je je?

    @Cin1985 echt kl*te. Ik heb ergens gelezen dat 1 op de 5 zwangerschappen voor de NOD al afgebroken worden, maar dat neemt de teleurstelling natuurlijk niet weg. Sterkte!

    Ik slaap verschrikkelijk slecht.. Wordt een paar keer per nacht wakker en dan ook klaarwakker! Zal de zenuwen wel zijn.
     
  4. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Cin1985 hmmz mijn bmi blijkt dus ook boven de 30 te zijn, alleen ik heb ook met 1 been in het ivf traject gestaan (woog toen zelfs nog iets zwaarder dan nu) en er is nooit iets gezegd over mijn overgewicht, en zelfs nu ik laatst bij de gyna was ook niet. Raar he dat dat zo verschilt...

    @Jacky86 ik voel mezelf best prima, vlagen misselijk veel moe en kan niet naar de wc haha, maar dat neem ik allemaal voor lief ;)
    Hoe gaat het met jou? Beetje geslapen vannacht?
     
  5. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    Fijn! Hoop dat het heel de zwangerschap zo blijft :thumup:
    Al iets beter als gisteren, die gekke Franse bedden ook... Ik zal mijn eigen bedje wel missen! Morgen gaan we naar huis.. Home sweet home!
     
  6. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Jacky86 nog 1 nachtje doorbijten en dan morgen weer lekker in je eigen bedje! Wat zal jij dan lekker slapen!

    @Miranda87 gek hè dat ze overal dan weer andere eisen en regels hebben...! Vannacht wakker met een enorme koortslip...stress... Zoooo balen.. dat kan er ook nog wel bij:cry: Vandaag gewerkt, hoopte dat de ongi zou beginnen, maar nog steeds niets gespot... test nog steeds licht positief...
    Straks als de kleine man op bed ligt ga ik douchen en mn bed in, voel me zo rot! Morgen lange dag werken en dan s avonds ook nog infoavond(sta voor de klas). Zal deze week blij zijn als het weekend is:p
     
    Jacky86 vindt dit leuk.
  7. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Goedemorgen dames.

    Hier is eindelijk mijn ongi aangebroken.
    Ik heb veel stolsels verloren de eerste 2 dagen dus heb een goed gevoel dat ik nu eindelijk schoon ben. Pff na bijna 3 maanden.

    Over 3 weekjes weer naar de gynaecoloog en als alles mee zit mogen we dan ook starten met de hormonen.
    Ik durf het alleen niet echt gezellig te maken met manlief omdat de gynaecoloog had gezegd dat de kans groot is dat het dan weer mis gaat.

    @Cin1985 ik hoop dat je of snel een knaltest heb of je ongi snel komt dit is ook slopend.

    Xx
     
  8. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43

    Fijn dat je ongesteld bent geworden..scheelt toch weer die curretage en stap dichter bij het weer zwanger mogen worden!

    @Cin1985 bij jou inmiddels al wat doorgebroken?

    Hier schreeuw ik onderhand om een ongesteldheid. Last van dikke puisten, zere rug, zeurende buikpijn.
    Net maar een testje gedaan maar die is negatief dus dat is iig uitgesloten.
    Hormonen zijn volgens mij nog flink van slag.
     
  9. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ha lieve meiden!

    @Becca1989 meis wat fijn dat het op gang is gekomen, in hoeverre dat natuurlijk echt 'fijn kan zijn..! Hoop zo voor je dat je hierna klaar bent, groen licht krijgt en daarna heel snel een goede zwangerschap tegemoet mag gaan!!

    @Suus2910 wat duurt wachten dan lang hè... zeker als voor jezelf al duidelijk is dat het deze ronde niet is gelukt, dan wil je door! Ik duim voor je dat het snel doorbreekt.

    Hier de afgelopen dagen best zwaar gehad. Buikpijn werd met de dag erger, koortslip van magaformaat, inclusief de koortsvlagen natuurlijk:cry: Gisteren dan toch echt hevig ongesteld geworden. Krampen en pijn, maar t is nu ook gewoon echt duidelijk... testte tot eergisteren ook nog gewoon steeds licht positief, dus blijf je hoop houden... tegen beter weten in. Nu op naar de volgende ronde.
    Vandaag alleen thuis. Manlief is met de kleine man naar zijn ouders in het oosten van het land. Had even geen zin om mee te gaan, ml gaat zn oma helpen en opperde gisteren dat hij de kleine ook mee kon nemen. T liefst hou ik de kleine man bij me, maar een dagje me-time zal ook goed voor me zijn na deze slopende week...!

    Wil jullie sowieso bedanken voor jullie meeleven en lieve woorden, ze hebben me echt goed gedaan! Dat je steun kan en mag ervaren van mensen die je niet echt 'kent is heel bijzonder!
     
  10. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    @Cin1985 balen van je ongesteldheid! Maar wel "fijn" dat je nu weet waar je aan toe bent. Is dit de 1e trouwens na je miskraam?
    En die me-time is echt niet verkeerd hoor. Lekker even bijkomen van alles!

    En inderdaad fijn om je verhaal te kunnen delen met mede lotgenoten!

    Vandaag weer een goede dag, gelukkig. Rugpijn en buikpijn zijn weer weg. Maar nog geen rode duivels te bekennen.
    Ben wel bang dat het net op het werk ineens gigantisch doorbreekt ofzo.
     
  11. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Suus2910 nee was mn tweede cyclus na de miskraam, dus t was weer raak maar mocht weer niet zo zijn... Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt!

    Heb heerlijk net als 'vroeger' guitar hero uit het stof gehaald en ff heerlijk van me af gespeeld:p Mn mannen zijn onderweg naar huis met patat. Blij zo weer te kunnen knuffelen:D
     
  12. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Heey lady's

    Hoe gaat het hier?
    @Cin1985 een beetje bijgekomen? @Sterree volgens mij had je een deze dagen toch een echo?? Hoe was het? Ben echt benieuwd?

    Liefs!
     
  13. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Miranda87 hier gaat t wel weer hoor! Deze week ook een korte week werken dus dat is ook lekker, morgen dus nog lekker bij mn kleine man. Vandaag naar het CB geweest, mannetje weer goedgekeurd:p Is wel ineens hartstikke verkouden, maar wat wil je ook met dit weer!!
    Jij al 12 weken en een dag zwanger!! Wat een mijlpaal zeg! Heel erg fijn!! Kan je er steeds een beetje meer van genieten?

    Nou ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig @Sterree ! Hoop dat je een mooie echo mag gaan zien/hebt gezien!
     
  14. Lotusje0506

    12 sep 2017
    11
    0
    1
    Vrouw
    Dag allen,

    Ik ben nieuw op dit forum & las het onderwerp..
    Jammer & helaas is dit ook voor ons van toepassing. Op 7w6 hebben wij een kloppend hartje gehoord, drie dagen later op 8w3 bleek ons kindje geen kloppend hartje meer te hebben. Dezelfde dag werd ik alsnog gecurreteerd.
    We zitten in de icsi - molen en zullen dus nog eventjes moeten wachten voor de volgende poging. Lotgenoten die in dezelfde situatie zaten/zitten? Groetjes!
     
  15. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Alles goed hoor, weer in de volle spanning voor de volgende ronde!!

    En jeetje wat gaat t snel! Alweer 12.1 weken zwanger!!! Hoe voel je je??

    @Sterree ben ook erg benieuwd....

    @Lotusje0506 wat vervelend om in de mmm te zitten en dan eerst ern goed echo en later toch niet. Hoelang moeten jullie wachten voor de volgende poging?
    Ik zit niet in hetzelfde schuitje: heb PCOS, maar ben zonder medicijnen zwanger geraakt, helaas een bbz
     
  16. Lotusje0506

    12 sep 2017
    11
    0
    1
    Vrouw
    @Katsje Was inderdaad een zware klap. Enorm gelukkig om na twee jaar proberen zwanger te mogen zijn & je wondertje dan te moeten afgeven. We hebben aanstaande vrijdag een afspraak met de gynaecoloog om het vervolg te bespreken & te bekijken of alles goed geneest na de curretage. Wel spannend, want we geven de moed zeker niet op!

    Jammer om te lezen van je bbz! Wel goed teken dat je zonder medicijnen zwanger kan raken!
     
  17. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk duurt het nu niet meer zo lang *knuf*

    Ben met spoed geopereerd en heb nu ook helaas een eileider minder. We zien wel hoelang het nu duurt...
     
  18. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Hoe is het hier dames?
    Ben vandaag o

    Welkom en sterkte! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op een nieuwe poging!

    Hier eindelijk (lijkt het) ongesteld geworden na 42 dagen! Opzich niet heel gek lang. Heb vaker zulke langere cyclussen gehad.
     
  19. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ach dames waf lief van jullie.
    Vanmiddag om 1 uur echo gehad. Ik was zo ontzettend bang, vond het echt heel spannend.
    Gelukkig was er een heel klein vruchtje te zien met een kloppend hartje! Ben meteen in tranen uit gebarsten. Alle spanning er uit. Wat zijn we blij!
    Hoop er vanaf nu ook weer wat meer van te kunnen genieten. Naar schatting ben ik nu 7 weken en 3 dagen.
     
    Cin1985 en Suus2910 vinden dit leuk.
  20. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Waar zit je nu in je cyclus?
     

Deel Deze Pagina