(Oudere) Moeders die weer fulltime studeren

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mireia, 10 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireia

    Mireia Actief lid

    11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben een mama van 2. 1 gaat bijna naar de basisschool de ander mag zo eventueel naar een peuterwerkplaats.

    Na lange tijd thuis zou ik nu graag willen studeren. Ik ga dit fulltime doen want de studie Academische Pabo bestaat niet in deeltijd.

    Wie kent deze studie? 1 dag per week is het stage lopen dat weet ik. Dus 1 hele dag van huis. En rest vd week neem k aan enkele uren per dag op 'school' zijn en rest is zelfstudie.

    Wie kan ervaringen meedelen? 2 kleintjes, een huishouden en een fulltime studie?

    Ga ik overlopen? Het is veel plannen dat besef ik maar ik heb er gewoon zin in na lange tijd dus thuis zitten.

    Alvast bedankt.
     
  2. Joy1991

    Joy1991 Nieuw lid

    15 sep 2015
    4
    2
    3
    Vrouw
    Student pedagogisch werk jeugdzorg
    Bolsward
    ik loop 2 dagen stage en ga 3 dagen naar school. ik heb 1 kindje van 1 jaar. het is veel plannen . de kleine gaat 3 dagen naar de gastouder en 2 dagen naar me moeder. wanneer ik haar ophaal geef ik haar wat aandacht en daarna ga ik koken na het eten gaat zij op bed en daarna ga ik opruimen en dan nog wat tijd voor huiswerk. maar als je iets graag wilt lukt het !!
     
  3. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Hallo

    Ik las je bericht en ik heb altijd gestuurd vanaf dat mn kleine geboren is. In die tijd heb ik 3 verschillende studies afgerond
    1 mbo waar ik al mee bezig was en tussen zwangerschap en bevalling door heb afgemaakt. Daarna nog 2 hbo studies gevolgd en behaald.

    Ik vond het goed te doen en vind zeker niet dat je je door kinderen moet tegen houden om je verder te ontwikkelen!
     

Deel Deze Pagina