Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

    Dracaena Fanatiek lid

    27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Als er beleg op zit wat er niet makkelijk af gaat dan stopt ze misschien 2 stukjes in haar mond. En als je haar dan gaat voeren gaan of de kaken op elkaar met het brood ertussen of ze zet het op een krijsen. We zijn nu weer terug op 1 boterham en hebben vandaag geprobeerd om het fruit smiddags te doen en buiten de korstjes om had ze de boterham wel redelijk op. Dus misschien lag het aan teveel eten achter elkaar.

    Damn rogi was dat hier maar zo, ze taalt hier niet naar eten en vraagt er ook niet om. Super lastig in te schatten of ze wel honger heeft.
     
  2. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hallo dames!
    Terug van weggeweest en deze maand weer begonnen mijn temp bij te houden. Ik kan totaal niet slapen en dacht ineens aan hier. Wat gaan de zwangerschappen al ver! Gold je bent er ook al bijna!
    Melzoë hoe is het net je dochter? Rogi nog steeds blij met je keuze?

    Mijn moppie doet het super. Loopt, rent, danst, probeert te springen, praat de hele dag, zingt liedjes en geeft hele dagen aan alles en iedereen kusjes. De schat!

    Het is hier wel heel rustig geworden en veranderd!
     
  3. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    @Julias , leuk gaan jullie voor een tweede? :D

    Hier gaat alles zn gangetje. Lekker aan het aftellen
     
  4. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hey Moonlight! Ja het komt dichtbij die kleine van jou!!

    Wij zijn helemaal klaar voor nog een kindje! Het heeft bij mij even geduurd voor ik mijn lijf weer af wilde geven, maar nu we zover zijn, kan ik niet wachten om weer een kleine mini me in mijn armen en hart te sluiten! Ik ben zo blij met mijn meisje, dat mocht het niet lukken, het ook niet erg zijn. Ik ben er niet zo ontzettend mee bezig als toen. Maar dat kan nog komen natuurlijk :D
     
  5. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Spannend hoor !!
    En valt nog mee toch qua tijd? :D
     
  6. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Even hier spieken! ;)

    Moonlight: al bijna 35 weken, het schiet nu echt op voor jou!

    Julias: leuk dat jullie voor een tweede gaan!

    Rogi: fijn dat jullie gezin nu compleet is!

    Ik ben trouwens benieuwd naar hoe het met Madelie is.

    Met mij gaat het goed, al ruim 31 weken! :)
     
  7. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Het is echt heel stil hier! Waar is iedereen gebleven? En inderdaad ben ik ook benieuwd naar Madelie of er al iets in gang is gezet.

    Ik heb wel even een temperatuur vraagje. Ik slaap best slecht en maak steeds geen 4 uur achter elkaar, dus betrouwbaar is mijn temperatuur niet. Hij schommelt behoorlijk. Maar nu op dag 29, 13 dpo, gaat mijn temp toch op zwangerschapsniveau omhoog... Is dat betrouwbaar? Na de eisprong schommelt het tussen de 36.3 en 36.6 en nu 36.7. Of zou mijn temp nu ook nog kunnen zakken als een malle en de rode periode door kunnen breken? Mijn cyclus ligt tussen de 26 en 31 nu. Ik heb alleen mijn zwangerschapskaartje ter vergelijking en die werd heel stabiel vanaf 6 dpo met de temperatuur vanaf dan op 36,7 en hoger. Dus zeg het maar....
     
  8. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Heb je je kaartje voor ons?
     
  9. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik heb werkelijk geen idee meer hoe
     
  10. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Zo
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

  12. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Je hebt wel veel open bolletjes.
    Heb je op verschillende tijden gemeten?
    En je hebt voor en na je eisprong dezelfde temperatuur
    Oh wacht zie nu da tje slecht slaapt dat verklaard denk ik een hoop

    Lastig om deze te beoordelen daardoor denk ik
    @RoGiJuLi wat zeg jij ervan?
     
  13. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja, die open bolletjes komen door eerdere tijden. Maar als ik de wekker eerder zet, heb ik alsnog niet voldoende aaneengesloten geslapen. Dat is waardeloos. Dus het heeft aan de ene kant geen zin om te tempen, maar ik wil toch iets een grove schatting hebben. Vandaar dat ik maar door ga
     
  14. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wederom een slechte nacht, maar wel een temperatuur van 36.9 wat voor mijn zwangerschap de piek was...... Zou het dan? Weer eerste keer tempen en al raak? We hebben nu logeetjes, dus morgen laat op de dag of overmorgen testen! Voel me wel wat misselijk, maar kan uiteraard ook in mijn hoofd afspelen...
     
  15. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Spannend!! Hopelijk een positieve test!
    Kan maar zo, hier ook in de eerste ronde
     
  16. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Nog even geduld dus! Nod was gisteren, laatste cyclussen waren bijzonder voor mijn doen. Soms tot wel een week voor het doorbrak steeds iets bloedverlies. Nog nooit gehad voorheen. Nu gelukkig niks!

    En hoe voel jij je?
     
  17. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Klaar om te bevallen :roflmao::roflmao::roflmao:
    Mn bekken hebben het erg zwaar ,maar goed, ben er bijna
     
  18. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Nog even volhouden bekken! Kun je je rust goed pakken? Nog even en dan kun je je kleintje in je armen sluiten!!
     
  19. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ja gaat op zich wel

    Hoe was je temp vanochtend? :D
     
  20. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Weer best omlaag, 36,5, maar wederom een rot nacht qua slaap. Dus ga morgen bij mooie temp testen. Het rommelt in mijn buik, maar dat kan ik me ook indenken. Ik was een paar nachten op rij wat misselijk, maar dat is ook weg. Dus ik heb niks om iets op te baseren, behalve nog geen rood. Morgen meer!
     

Deel Deze Pagina