ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rosied, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    kan iemand mij vertellen of dit de lh piek is. dit is een test van gisteren. vandaag geen smiley meer.
    helaas had ik voor gisteren niet getest.

    zaterdag en zondag gezellig gemaakt en gisteren ook.

    gisteren had ik ook wat menstr achtige buikpijn, en gemeenschap was zelfd wat vervelend.

    dit is de test van gisteren. klink misschien wat hopeloos maar ben nu 1.5 jaar bezig.
     
  2. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    dit is de test van vanmorgen.
    heb net getest toch nog positief
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
     
  4. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    deze is van net
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Je kunt de CB niet beoordelen op de streepjes. Als je een smiley hebt is dat je LH-piek. Anders krijg je een rondje. Je foto's zeggen dus niet zo veel.
     
  6. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL

    ow ok bedankt. ik had ergens gelezen dat dit wel kon. daarom deze vraag. want vorige maand was die 3 dagen aan t lachen. dus word daar ook nie wijzer van.
     
  7. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Je kan prima drie dagen een smiley hebben hoor. Dan heb je gewoon een langere piek. Ik had altijd twee dagen een smiley.

    Heb je nu afgelopen dagen een smiley gehad?

    Als je zorgt dat je tot ten minste twee dagen na je laatste smiley doorgaat met gemeenschap kun je je eisprong eigenlijk niet missen.
     
  8. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    ik heb gisteren een smiley gehad. toen er a geklust.
    en vandaag weer een smiley. dus straks maar weer klussen. maar denk eigelijk de me ei ergens vanacht s gesprongen. wat gisteren wat misselijk en menstr achtige pijn. ik ben gisteren pas begonnen met testen. dus weet niet of die eergister ook pos zou zijn geweest.

    we gaan het zien
    bedankt voor je berichtje
     

Deel Deze Pagina