Pampers aanbieding waar 40/50% korting?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Mammaaa, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Zoals de naam al zegt.. weet iemand of er ergens binnenkort weer een aanbieding is met pampers 40 of 50% korting?
    Er is overal wel wat aanbieding maar niet echt top naar mijn idee..
     
  2. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Ik houd luierinfo in de gaten, die zijn meestal goed up to date.
     
  3. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Al gekeken maar geen leuke kortingen.. ik werkte eerder in een winkel en wist vaak al 2/3 weken van te voren te folder dus wie weet iemand hier ook dan weet ik of ik nu 1 pak als overbruging moet kopen of gewoon meer ;)
     
  4. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Het is al best even geleden dat er een echt goede korting is geweest, dus ik verwacht wel weer wat een dezer dagen. Ik had laatst tegen mijn man gezegd om 2 pakken te kopen bij een niet geweldige korting, bracht hij er 4 mee :cool:, van die reuzepakken. Maar inmiddels met het 3e pak bezig en nog steeds geen 50 procent gezien. Ik koop meestal 50 procent of 40 procent van een maandbox, dat maakt elkaar niet veel :)
     
  5. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Haha precies wat ik ook altijd doe! Dochterlief is alleen snachts nog niet zindelijk dus met 1 of 2 luiers per dag gaat het gelukkig niet zo snel :)
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    De dirk had een week terug 4 midpakken voor 20 euro en de jumbo 4 voor 25 euro. Die van de jumbo zaten net wat meer luiers in een pak. Mispakken verschillen soms. Voordeelmuis.nl is mijn favoriete site om te kijken.

    Zo te zien zijn de aanbiedingen van de jumbo vandaag nog geldig. Check even.
     
  7. Sleepless

    Sleepless Bekend lid

    1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben altijd pampers gebruikt omdat ik andere van de kruidvat etc niet fijn vond. Half jaar geleden hebben we van iemand luier geleend van de Lidl en die waren echt heel fijn en nog belangrijker; 3x zo goedkoop als pampers! Sindsdien altijd Lidl gebruikt, die zijn altijd in de korting als je ze vergelijkt met pampers ;)
     
  8. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Ja, de dirk zit hier niet, die heeft heel vaak goede acties, staan ook altijd op luierinfo. De jumbo loopt idd nog, maar is maar 34 procent korting, daar doe ik het niet voor ;)
     
  9. haailena

    haailena Actief lid

    24 okt 2014
    458
    5
    18
    Goede pamperaanbiedingen zijn idd al een poosje geleden.. bij AH zijn ze wel eens met 50% of 1+1 maar ook dat heb ik al even gemist..
    Hier gebruik ik dan meestal kruidvat luiers.. 2 jumbopakken voor 25,- scheelt mij echt teveel met pampers. Ik vind pampers wel fijner maar ja, iets meer geld in m'n portemonnee is ook wel fijn
     
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Midpakken zijn meestal 10 euro per stuk. Op 1 euro na 40% korting. Met 4 pakken kan je het nog even iets langer volhouden om een nieuwe actie af te wachten. Ik haal bij 50% actie meestal voor 3 maanden. Tot nu toe nog niet over hoeven stappen op kv in de tussentijd.
     
  11. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Met 40 procent korting doe ik alleen de maandboxen, die zijn al wat goedkoper. Ik kijk meestal niet naar de korting, maar naar het bedrag per luier van maat 4, dochter draagt 4+, maar van maat 4 weet ik beter welke prijs ik moet hebben ;). Ik koop ze als ze 20 ct per stuk kosten, soms 21 :). Die van de jumbo zijn 25 ct.
    We hebben nog een maxi pak, dus ik wacht nog even af;). Als ik zonder zou zitten, zou ik er wel voor gaan trouwens.

    Overigens kunnen we het geld best missen, maar ben gewoon een koopjesjager (dure merken voor redelijke prijzen :D)
     
  12. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Dat is ook een hobby van mij :) al blijven er altijd wel spullen op de 'te winkelen' lijst staan. Kinderspeelgoed, kleding ed staat vaak een tijdje op de lijst en shop ik ook op het 'juiste' moment.
     
  13. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Haha heerlijk dat ik niet de enige ben.. ik ben ook dol op koopjesjagen en koop het dan ook niet graag als ik weet dat het goedkoper kan ;)

    Andere merken wel is geprobeerd maar ben gewoon pampersfan.. en als je met 50% koopt scheelt het amper met lidl/kruidvat etc!
     
  14. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Volgende week zijn diverse soorten pampers 1+1 gratis bij de AH.
     

Deel Deze Pagina