bruine sperziebonen

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Financieel gezien zitten wij nu in een periode dat ik onze geliefde AH even heb omgeruild voor een goedkope variant supermarkt. Nu heb ik daar net een zak sperziebonen gekocht en zag thuis pas dat ze niet echt lekker fris zijn, in de winkel leek het of er maar een paar bruine exemplaren tussen zaten, maar het bleek zo'n beetje de hele zak te zijn:( Mijn vraag is eigenlijk: hoe erg is dit? Voor de versheid vh product, voor de smaak... Is er een tip om ze weer groen te krijgen (zou toch kunnen?:)) en kan ik ze gewoon eten of toch beter weggooien??
    Alvast bedankt.
     
  2. MyLovely

    MyLovely Niet meer actief

    haaahahaha wat een goeie grap (sorry ik zie er de lol van in haha:D)(mag dat?)

    ik heb geen verstand van sperziebonen wacht ik vraag het mijn vader even... Dit is zijn letterlijke reactie:

    Haha, te lang laten liggen. Ja, goed wassen en bij het koken gaat het bruine eraf. Ha, heb ik juist een week geleden ontdekt.

    Nou leuk toch?
    Liefs!
    MyLo
     
  3. MyLovely

    MyLovely Niet meer actief

    Oh en hij zegt dat je de zachte stukken wel eerst weg moet snijden....

    Hij heeft niet opgelet of de smaak dan verandert want 'hij is niet zo pietluttig als hij in zijn eentje eet'
     
  4. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waarom ga je niet terug naar de winkel?
     
  5. missmamsie

    missmamsie Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Bedankt voor de reacties:D Ik ben ze nu aan het koken, dus ben benieuwd...