Paul de leeuw drinkt uit borst

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Blemma, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Tja ik vind het gewoon smerig als een volwassen man aan de borst van een vrouw drinkt. Evenals oudere kinderen nog aan de borst zitten. En daarbij dat deze vrouwen openbaar hun tieten uit hun shirt hangen, ik hoef zoiets helemaal niet te zien.
     
  2. Maria999

    Maria999 Fanatiek lid

    5 jan 2012
    4.525
    1
    36
    Dan kun je inderdaad beter niet naar filmpjes kijken over Paul de Leeuw die kolfende vrouwen interviewt en het oordeel over dit item aan de mensen overlaten die het wel gezien hebben. ;)
     
  3. UmmAbderrahman

    UmmAbderrahman Bekend lid

    4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik vind het raar dat wanneer we geen bv geven allemaal heel anders tegen bloot aankijken. Dan mogen mannen in het openbaar niet je blote tieten zien.. En zie je het al voor je dat er een man naar je toe komt of die even aan te tiet mag zuigen?

    Maar ey nu dat er melk uit je tieten komt is dat ineens wel normaal.
    Slaat nergens op
     
  4. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb het over vrouwen die in het openbaar borstvoeding geven. Ik vraag daar niet om. Ik voel mij opgelaten en vind het niet smakelijk als ik net in een restaurant zit aan mijn eten. Wat betreft deze scène heb ik afgezet ja.
     
  5. bdotsie

    bdotsie Fanatiek lid

    3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    #45 bdotsie, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    Ik vind dit er ook over. Hij had gewoon uit dat flesje kunnen drinken dat zij al had klaar staan. De partner van de vrouw gaat denk ook niet echt blij zijn dat Paul de Leeuw aan haar borsten zit te zuigen, ook al was het maar even en voor een goed doel.
     
  6. MamaVanSimone

    MamaVanSimone Fanatiek lid

    19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Bedankt, dit stel ik zeer op prijs!
     
  7. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Ben ik het mee eens..
     
  8. Maria999

    Maria999 Fanatiek lid

    5 jan 2012
    4.525
    1
    36
    Heel goed!
     
  9. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ben het helemaal met jou eens hoor, ook je andere post dat het gewoon walgelijk is. Ik snap zo'n vrouw ook echt niet, en kan me ook niet voorstellen dat haar partner hier nou zo blij mee zou zijn. Volgens mij zou mijn man de echtscheiding terplekke aanvragen als ik op tv borstvoeding ging geven aan Paul de Leeuw, brrrrrr :$:$:$
     
  10. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    precies!
     
  11. UmmAbderrahman

    UmmAbderrahman Bekend lid

    4 okt 2012
    944
    0
    0
    De mijne ook, dat zou einde huwelijk betekenen..
     
  12. HannekeG

    HannekeG Fanatiek lid

    20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik zat het zaterdagavond te kijken en was echt wel beetje in shock. Ben wel fan van Paul hoor, maar vond het vooral bizar dat die vrouw het goed vond.

    Ik moet er zelf niet aan denken om iemand anders dan mijn kindje te laten drinken, zelfs mijn eigen vriend niet.
    Ben benieuwd of hij er ook echt wat uit heeft gekregen, heb wel eens gelezen dat het nog best een lastige techniek is
     
  13. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ach kom. Je ziet te pas en te onpas blote borsten (of tieten, wat je wilt) op televisie. Ik noem maar de gemiddelde Fa reclame, zo'n beetje iedere film. Of ga eens naar het strand? De tepels vliegen je om de oren.
    Ik vind het ook opvallend dat iedereen kennelijk zoveel voedende moeders ziet. Met name in restaurants wat het eten bederft. ik zie bijna nooit voedende moeders, en als ik ze zie, dan zie ik geen stukjes borst.

    Wat betreft dit stukje: beetje ongemakkelijk door de warrigheid van PdL en de vreemde antwoorden van sommige van de kolfsters. Vond MamavanSimone wel de meest onspannen vrouw die er bij zat. Volwassen man aan borst is niet mijn stijl persoonlijk. Maar dat is een kwestie van smaak (;)). Nog los van dat je een topper bent als je je melk doneert! Applaus dus voor deze dames :)
     
  14. kaboutertje

    kaboutertje VIP lid

    10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    valt op zich mee hoor. Als je kolft is het al op gang en soms spuit het er dan gewoon uit.

    Fragment: bah moet er niet aan denken, waarom drinkt hij dan niet een slokje uit een glas.
     
  15. rums

    rums Niet meer actief

    Ik heb het terug gezien in een programma was het niet van plan. Maar ik vond het echt vies om te zien! En zeker geen goede reclame voor borstvoedend nederland. Paul de Leeuw weet er weer een vunzige draai aan te geven waardoor het positieve ondergesneeuwd raakte.
     
  16. Leliana

    Leliana Niet meer actief

    Niemand veroordeeld die vrouw toch ook? Ik vind het top wat ze doet. Toen ik mijn tweeling aan de borst had, had ik ook genoeg melk over voor nog een kindje. Als ik er vanaf wist had ik ook gedoneerd.
    Maar dat is niet gelijk een vrijkaartje om te pas en te onpas een vreemde man aan mijn borst te laten zuigen.
    Promoten kan heus wel op een andere manier..
     
  17. Versluis

    Versluis Fanatiek lid

    10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik hoef het niet nog eens te zien, laat ik het daarop houden.

    Het hele initiatief van donor moedermelk, super. Maar ik vond persoonlijk die andere vrouwen er netter bijzitten, die hadden hele handige shirtjes aan. Ieder voor zich, maar zo open en bloot, letterlijk, hoeft voor mij niet. Niet in deze context, maar ook niet in een andere.

    En dan een volwassen man, kom op, er stond een flesje klaar. Ik geloof ook echt niet dat mijn man zo heppiedepeppie met zo'n voorval zou zijn. Hij zou er absoluut niets seksueels in zien, maar dit hoort gewoon niet zo. Proeven oké, maar zo uit de borst is voor baby's.

    Wel alle respect voor die mevrouw dat ze haar overtollige melk doneert, zo'n goede productie, dan is het idd wel erg zonde om dat te verspillen, zeker als er vraag naar is.

    Al geef ik fv vanaf dag 1, ik vind bv iets heel moois en vrouwen die overal voeden vind ook weer geen probleem, daar zal ik me niet ongemakkelijk van voelen. Maar dit, dit gaf me de rillingen.

    Maar nogmaals, dat mag benadrukt worden, chapeau voor die mevrouw en evengoed voor de anderen natuurlijk.
     
  18. Bri

    Bri Niet meer actief

    Mijn idee zou het niet zijn.
    Maar ik snap niet zo goed wat er vies of walgelijk is. Ik vind borsten mooi, ik vind het gegeven dat er melk uit borsten komt mooi. Ik vind het doodnormaal als een volwassen man eens aan de tepels van een volwassen vrouw zuigt. Desnoods voor de camera. Alleen die combinatie he, die maakt het zo raar. En dan is het ook nog eens een zeer openlijk homoseksuele man, die het niet doet voor zijn eigen opwinding of die van de vrouw, maar om het fenomeen moedermelk onder de aandacht te brengen.
    Nogmaals: mijn idee is het niet, maar vies of walgelijk vind ik het niet.
     
  19. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Sorry hoor, als je op deze goedkope manier, zoiets mooi wil promoten....
    'k Vind het echt niet professioneel overkomen in ieder geval.
    En dat heeft helemaal niets met preutsheid oid te maken.
    Ik vind het gewoon goedkoop vermaak!
    Alsof je na het kijken van deze actie anders denkt over moedermelknetwerk enz?
     
  20. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    stomme en ordinaire tv
     

Deel Deze Pagina