Paul de leeuw drinkt uit borst

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Blemma, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dekilene

    dekilene Niet meer actief

    Dit is ook niet echt mijn ding...
    Ik vind het top dat paul de leeuw aandacht besteed aan het moedermelknetwerk.
    Maar om uit een borst te drinken vind ik niet kunnen..
    Me man zou dit ook echt niet goedkeuren...
     
  2. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Was jij de vrouw in kwestie dan???:):)
     
  3. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Van te voren geen info over dat er gefilmd ging worden? Vind je dat zelf ook niet een beetje naïef? Je gaat naar Paul de Leeuw, voor zijn tv-show en je weet niet of er gefilmd wordt....nee joh, je mag de hele uitzending in de kleedkamer gaan zitten en er wordt geen aandacht aan besteed.

    Geen kolfkleding in huis? Nou, een beetje discreter had het gekund met een vest ofzo!

    Spontaan, nee, je weet dat je daar kwam om te kolven op tv. Spontane vraag van Paul de Leeuw om bij je te mogen drinken, vast, maar met een beetje eigenwaarde had je het niet gedaan! Dat doe je, mag ik hopen, ook niet in het openbaar.

    Leuk en ludiek; nou smaken verschillen.

    Op moederdag was ik samen met mijn familie, allemaal vrouwen van andere generaties die bv hebben gegeven, die vonden het in 1 woord een schande!

    Het gaat er niet om dat hij het wilde proeven, maar dat jij hem uit je borst liet drinken! Proeven kan ook uit een flesje!
     
  4. kaboutertje

    kaboutertje VIP lid

    10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik vind het ook niet echt hygienisch zeg maar. Dat vieze kwijl aan je borst, zou denk ik wel 100.000 x ontsmetten voordat ik weer verder zou kolven.
     
  5. rijtjes

    rijtjes Niet meer actief

    Jemig wat een drama wordt er hier van gemaakt. Een schande? Ik voelde mij er ongemakkelijk bij, dat wel. En ik weet ook niet zo goed of ik dit positieve pr vind voor bv. Maar kom op zeg, wat zijn er mensen hier hard. Ik vind de scheldwoorden die je soms bij tv programmas zoals oh oh cherso en alle spin offs daarvan veel schandaliger. Of hoe mensen soms te kakken worden gezet in programmas als hotter then my daughter. Dat vinden we dan wel normaal? Ik denk dat het onverwacht was en spontaan. Met misschien langer nadenken had mamavansimone het misschien anders gedaan, wie zal het zeggen. Maar om iemand nou zo af te fakkelen hier.

    Mamavansimone, sowieso vind ik je een stoer wijf!
     
  6. Tara84

    Tara84 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Inderdaad, smaken verschillen, je zegt het al. Jeetje, je lijkt wel persoonlijk beledigd ofzo. Een beetje respect voor de vrouwen die kolven voor het kind van een ander zou je sieren. Ik vond het een heel mooi item, maar het drinken uit de borst had van mij ook niet gehoeven. Ik had hem het flesje aangeboden.
     
  7. kaboutertje

    kaboutertje VIP lid

    10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Maar ff terugkomend op dat netwerk. In mijn tijd ( jaren terug haha) was dat er nog niet hier in dit gedeelte van het land. Alleen in het noorden meen ik. Is het nu wel overal?
     
  8. Pinjo

    Pinjo Bekend lid

    5 jan 2008
    672
    0
    16
    +1! Ook ik voelde me er ongemakkelijk bij, maar vind de reacties erg overdreven. Ik vind idd veel andere programmas vele malen genanter. Net als de topless dames op het strand zomers, daar heb ik ook niet om gevraagd (zoals iemand hier over openbaar voeden schreef). Wat ik wel jammer vind is dat dit volgens mij BV inderdaad niet promoot. Hier in mijn omgeving vindt men mij al gestoord dat ik mijn kids minimaal voed tot hun 1e verjaardag. Dit filmpje bevestigt heel erg hun oordeel over die 'abnormale' BV moeders. Hebben er weer een hele discussie over gehad zondag (voor mij is voeden in openbaar heel normaal en kolven doe ik achter gesloten deuren, en dan ziet het er zo uit als op tv)

    Mamavansimone, ik snap dat jullie niet BV wilden promoten, maar schoot die hele anti-BV discussie niet door je heen? Ben ik gewoon benieuwd naar.
     
  9. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.219
    62
    48
    around the corner
    Jeetje, wat reageer jij ongelooflijk vreemd...
    Dit kan toch wel iets respectvoller? :(
     
  10. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik vind de reactie op mijn vragen bijzonder naief.

    En ik vind het doel wel heel goed!
     
  11. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hoezo? Wat is er niet respectvol aan?
    Dat ik het naief vind? dat wanneer je naar Paul de Leeuw gaat, je niet weet dat het op tv komt?

    Ik heb het niet over het doel he, dat vind ik super! Ik heb het over de manier waarop het is gegaan. NU gaat het namelijk weer over voeden/kolven in het openbaar. En daarvoor zaten ze er niet.
    Maar een beetje voorbereiding had die discussie niet op gang hoeven brengen.

    Wat ik om me heen hoor, is dat niemand het heeft over de vrouwen die er op de achtergrond, discreet zaten te kolven.
    Niemand heeft het over het doel, waar het om draait: namelijk melk doneren voor de babies die het nodig hebben.

    Dat vind ik jammer...en met een beetje voorbereiding was het doel veel duidelijker over gekomen.
     
  12. kvinna

    kvinna Niet meer actief

    HOE er gefilmd zou worden, wel goed lezen, hoor!
     
  13. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dan snap ik het helemaal niet....

    Maar goed....het is geloof ik wel duidelijk wat ik vond van de manier waarop :)

    Nogmaals: Het doel is super! Ik kon helaas mijn melk niet doneren, maar had het graag willen doen!
    Heb er destijds wel informatie over ingewonnen. Ik hoop des ondanks wat ik er van vind, er veel moeders zijn die zich er voor aanmelden!
     
  14. kvinna

    kvinna Niet meer actief

    Hoe ze in beeld gebracht zouden worden, alleen hun gezicht, inzoomen op een borst, of zoals in dit geval dus volledig.
     
  15. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    +1!
     
  16. A1988

    A1988 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    MamavanSimone: Ik vind je top! Je straalde een enorm zelfvertrouwen uit, je bent op TV geweest voor iets wat meer bekendheid nodig heeft, je hebt het daar gewoon laten zien zoals het is! Kolven is niet sexy, maar het is wel 'gewoon' en daarom helemaal prima zoals je daar zat. Alsof je (helemaal met dit item) je borsten maar moet bedekken omdat mensen met bloot toch altijd weer andere ideëen ervan krijgen.
    Je hebt het gewoon laten zien zoals het is en dat vind ik een compliment waard!
     
  17. ariel3

    ariel3 Actief lid

    27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Wat denk je zelf? ;)
     
  18. ariel3

    ariel3 Actief lid

    27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik vind ook dat het wel wat discreter had gekund en zou nooit van mijn een man aan mijn borst laten drinken.
    Afgezien van mijn eigen man dan :cool:

    Maar verder lijkt mij de MamaVanSimone een erg sympathiek mens :D
     
  19. Maira11

    Maira11 Niet meer actief

    Waarom moet je per se met je borsten bloot gaan dan? Ik krijg echt geen gekke ideeën als ik een vrouw op tv zie kolven of Paul de leeuw er zelfs uit zie drinken. Maar het is ook iets wat ik absoluut niet hoef te zien. Je mag best wel wat voor jezelf houden. Ik vind het hartstikke goed dat er vrouwen zijn die kolven voor andere kindjes, maar dit was gewoon platte tv zoals mensen al zeiden.
     
  20. A1988

    A1988 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wat is er plat aan dan?
     

Deel Deze Pagina