PCOS maar op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pitahaya, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Ik ben erachter gekomen door mijn onregelmatige cyclussen en was bijgekomen toen ik was gestopt met de pil. De gyneacoloog kan alleen vaststellen dat je het ook daadwerkelijk hebt.

    Bij mijn dochter moesten we echt de mmm in en is het uiteindelijk door middel van clomid ook echt gelukt.

    Bij onze 2e hadden we afgesproken de mmm niet in te gaan en wel te zien hoe het liep.
    Uireindelijk na 9 maanden gelukt.
    Wel die maand teunisbloemolie gebruikt. Of het hielp of gewone toeval weet ik niet. Maar ben er erg blij mee.

    Bij de een zwangerschap lukt het toch zo en de andere toch niet

    Je let al goed op je eten en beweegt ook. Dat helpt ook al voor een deel.
     
  3. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Oehhh beide is spannend!!

    Hoop dat de clomid aangeslagen is. Al is dat vaak op het begin van de echos nog niet zo te zien. Soms 1-2 echos verder al beter. Mijn duimen draaien voor je.

    Hoop ook dat jullie het huisje krijgen. Is lastig soms he dat onderhandelen.
     
  4. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ja pfff echt he?! Thnx!!!
     
  5. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Jazeker. Wij deden het bod gewoon doorbellen dat ging veel sneller allemaal. Maar nu is het wel weekend dan is het moeilijk. Ben eens benieuwd!
     
  6. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Vanmorgen mijn echo gehad. 1 eitje te zien van 13 mm. Donderdag weer een echo, maar dan bij de arts ipv verpleegkundige en dan krijgen we ook de uitslag van spermaonderzoek
     
  7. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Oehhh spannend. Het doet al iets de chlomid :D dat is al goed!!!
     
  8. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hihihi....

    Verpleegkundige vond het alleen niet zo tof dat wij vrijdag op vakantie gaan (vast jaloers dat ze niet mee mag :roflmao:), maar heeee kan ik er wat aan doen dat dat al gepland stond? Heb ik wel aangegeven bij start medicatie, maar dat was volgens gyn geen probleem? Denk dat wij het vanaf nu gewoon regelmatig gezellig zullen maken :D Wel benieuwd naar het resultaat van de echo donderdag ook trouwens. Dan zou mijn ei circa 19mm kunnen zijn?
     
  9. TwinkleFie

    18 nov 2013
    8
    1
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

    Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sophie, 32j en 2 kindjes! Nikolai die is 5 en Emma die 1 is. Beiden zijn ze gekomen door ICSI behandeling daar ik pcos heb. Dus weinig of geen eisprong. Ik ben vorige maand gestopt met mijn pil omdat ik mij er toch nie lekker bij voelde en toch wel al klaar ben voor een 3e kindje. Officieel zouden we volgend jaar met behandelingen proberen omdat we tussendoor nog verhuizen enz. Maar moest er een mirakeltje op ons pad liggen, evengoed. Ik heb nog nooit een 28 dagen cyclus gehad. Deze maand de 1e werd ik ongi dus zit nu op dag 25. Ik heb al enkele dagen lage rug en buikpijn alsof ik ongi moet worden. Vorige vrijdag had ik ineens klodders erg taai slijm die soms beetje rozig was. Dacht aan eisprong. Mijn man gaat vandaag toch enkele testen in huis halen. Welke raden jullie aan? was altijd tevreden over de kruidvat 2v5euro.
     
  10. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Welkom!

    Spannend ook weer of niet? Ik raad kv2voor5 aan! Wanneer ga je testen?

    Heel veel succes!!
     
  11. TwinkleFie

    18 nov 2013
    8
    1
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Deze morgen heb ik getest met de 2v5 van kruidvat. Heb van de eerste keer een tuurtest te pakken. Kijken jullie mee?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Sorry, maar ik zie niks...
     
  13. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Whahahah wie weet wil ze mee :p
    Denk dat het is dat ze dan niet meer controleren. Maar kan best zijn dat je ei dan al zo groot is. Gewoon om de dag gezellig maken op vakantie dan moet het goed komen. Zal dan uiterlijk volgende week ergens springen mocht dat het geval zijn. Maar dat hoor je donderdag denk ik. Ohja dat is morgen al. Spannend!!!
     
    Bacio vindt dit leuk.
  14. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    @TwinkleFie welkom!!
    Als ik goed kijk zie ik recht een heeeel licht lijntje. Maar is meer wit. Wanneer wil je weer testen? Zou toch mooi zijn in een keer raak ;) dat had je dan helemaal niet verwacht na de eerste 2 kinderen wat niet gemakkelijk ging

    Trouwens mooie naam voor je dochter :D mijn dochter heet ook zo ;)
     
  15. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Mijn ei was helaas niet heel veel toegenomen. Maandag krap 13mm (12,7) en vandaag 13,3mm... :(

    Uitslag van lief was er niet. Was niet goed gecommuniceerd. Morgen even achteraan bellen ..
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Ohw balen zeg dat de uitslag er nog niet was.

    Niet goed dat het eitje niet echt gegroeid is. Wat zei de gyneacoloog erop? Balen zeg!
     
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Fijne vakantie nog!!!!
     
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    @Bacio hoe gaat het daar? Hoe was je vakantie?
     
  19. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wat lief dat je het vraagt!

    Mallorca was heel warm, maar heerlijk vertoefd aan zee en bij het zwembad. Zoon heeft zich prima vermaakt en wij ook! Net vandaag weer thuis gekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik thuis toch wel fijn vind.

    Morgenochtend om 11uur heb onweer een echo om te zien wat mijn ei gedaan heeft in de afgelopen 12 dagen. Had 2 dagen geleden wel opeens echt enorme steek in mijn zij/onderbuik en lief meende ook vruchtbaar slijm te hebben herkent in de afgelopen dagen. Vandaag bij het naar dr wc gaan viel mij dit ook echt op. Dacht eerst nog dat het combi was van mijn afscheiding met zijn sperma, maar het zijn echt draden die ik tussen duim en wijsvinger kon maken toen ik het controleerde. In ieder geval hebben lief en ik het elke dag gezellig gehad dus daar kan het niet aan liggen... hihihi.

    Hoe gaat het met jou?
    En met de rest van de dames?
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.210
    113
    Vrouw
    Oehhh het word dus spannend. Het kan dus zijn dat je je eisprong deze week gehad hebt.
    Ga voor je duimen dat dit ook het geval was.

    Aan gezelligheid geen gebrek dus hoop dat dat goed moet komen ;)

    Benieuwd vandaag naar je echo! Hoelaat heb je de echo?

    Hier gaat het redelijk. De laatste 2 weken echt beroerd. Veel slapen overgeven en maagpijn. Heb nu tabletten die redelijk werken. Maar heb ik morgen weer het laatst. Benieuwd hoe het erna gaat. Hoop na de 12 weken dat het dan beter gaat. Al heeft het bij mijn dochter tot de 20 weken geduurd.
     

Deel Deze Pagina