Pendelen: klopte de pendeluitslag bij jou of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door trutje, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopte de pendeluitslag op jouw vraag?

  1. ja

  2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Er is ook bij mij gependeld 2x zelfs zie onder mijn banner. En dan zou ik nu zwanger zijn van een tweeling. 30 augustus weten we meer......
    En de 2e pendel is voor oktober 2007 een jongen. Well see

    Liefss
     
  2. veertje23

    veertje23 Actief lid

    2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Daantje 86 heeft voor mij gependeld dat ik in augustus zwanger zou raken van een jongen en iemand anders augustus van een meid. Ik hoop het heel erg dan zou ronde 9 de gelukbrenger zijn.

    Allemaal sucses.
     
  3. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Er is 2 keer voor mij gepeddeld.
    Allebei zeide ze Mei maar het werd Maart.
    Ik denk maar zo bijna goed, de maand begint met een M :D
     
  4. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Ik heb voor mezelf gependeld..en het was volgens de pendel overduidelijk een meid, terwijl ik heel erg gevoel had dat het een jongen zou worden..20 weken echo: Duidelijk een meid!
     
  5. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik weet nog steeds niet of het pendel antwoord klopt want ik krijg helemaal geen berichtje terug van de pendelaarster ..... :cry:

    L.sybje
     
  6. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Er was voor mij gependeld dat ik in juli zwanger zou worden. Dit is al in april gebeurd. Nu staat er alleen nog een pendel open voor het geslacht. Het zou een meisje worden. Over 20 weken weet ik of het klopt :D
     
  7. droom

    droom Actief lid

    25 jul 2006
    353
    0
    0
    Bij mij hebben er vorig jaar 2 gependeld (zwanger in dec) , en ik ben inderdaad zwanger geworden in dec. Helaas heb ik een miskraam gehad.
    Zou nu eigenlijk wel weer willen laten pendelen. Maar heb nog niemand kunnen vinden.

    Gr Droom
     
  8. Niet meer actief

    2 pendels hadden voorspeld dat ik in augustus 2007 positief zou testen, maar ben vandaag ongesteld geworden. :(
    Ik heb nog 1 pendel die zegt dat ik in september 2007 positief test (hoop ik zo) en 1 die zegt in augustus 2008 :(
     
  9. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Ik heb twee keer laten pendelen hier en een keer op een andere site. Drie verschillende uitkomsten.
    Augustus'07, september'07 en januari'08. We zullen zien of een van de dames gelijk heeft. 24 augustus is mijn NOD. Dus we wachten af.

    Liefs
     

Deel Deze Pagina