Pendelen Shart86

Discussie in 'Pendelen' gestart door Mississippi, 5 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi dames

    Ik ga weer pendelen!

    Je mag mij een aanvraag per pb sturen:
    - binnen de aangegeven tijden die ik hier zal vermelden.
    - als je meer dan 200 berichten hebt geplaatst op zp. Dit omdat ik het voor medeforummers doe, daar wil ik op deze manier zeker van zijn.

    In je pb zet je:
    - je volledige (meisjes)-naam
    - je geboortedatum
    - je vraag of vragen (ik pendel op geslacht, maand positieve zwangerschapstest en vanaf 36 weken zwangerschap ook op bevaldatum)
    - indien je op bevaldatum gependeld wilt worden dan graag ook je uitgerekende datum erbij vermelden.

    Onthoud dat:
    - pendelen een leukigheidje moet zijn, pin je alsjeblieft niet vast op wat ik pendel, soms komt het uit en soms niet. Zie voor de statistieken mijn oude poll topic. (Dit om je een idee te geven hoe vaak het klopt)
    - ik ook mama ben van 2 kindjes en ik mijn (schaarse) vrije tijd wil besteden aan het pendelen. Het kan dus wel eens voorkomen dat ik even geen rust heb om te pendelen en dat het dus iets langer duurt. Mijn streven is binnen een week een pendel te beantwoorden.
    - het niet nodig is om mij erop te attenderen dat je net te laat was met pb'en, of dat je mij een pb hebt gestuurd.

    Liefs
    Shart86
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Je kunt vandaag zondag 5 juli 2015 van 22:15 uur tot 23:55 uur je aanvraag sturen per pb.
     
  3. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Pb gestuurd.

    Alvast bedankt
     
  4. kat80

    kat80 Fanatiek lid

    12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ah jammer weer te laat 😔😔
     
  5. leetje

    leetje Actief lid

    31 jan 2008
    374
    0
    16
    Ohhh..sorry, niet goed gelezen ivm de aangegeven tijden! Gooi mijn berichtje dan maar gewoon weg...
     
  6. kim2306

    kim2306 Fanatiek lid

    23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Er staat toch dat je niet hoeft aan te geven dat je pb gestuurt heb of te laat bent
     
  7. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja was al even bang dat ik het in het Spaans had gezet ;)
     
  8. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vandaag dinsdag 7 juli 2015 van 13:30 tot 16:00 kun je aanvraag sturen voor een pendel.
     
  9. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dames, even 1 ding: dat het niet lukt om alle instructies op te volgen in mijn openingspost kan natuurlijk gebeuren, MAAR als je daar dan op gewezen wordt door mij (ik neem dan nog de moeite om te reageren, andere pendelaars gooien zo'n aanvraag direct in de prullenbak namelijk!) wens ik NIET te worden uitgescholden.

    Als dit een gewoonte wordt dan geloof ik niet dat ik er veel zin in heb.
     
  10. spinnekop

    spinnekop Actief lid

    15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    Oh nee .

    Wat jammer dat er toch altijd weer dames zijn die zich niet aan de regels houden.:(
    het is onbeschoft en het is jammer dat sommige zichniet realiseren dat jullie dit voor ons doen.
    ik hoop dat je toch door gaat met pendelen voor degene die zich wel netjes gedragen:)
     
  11. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Trek je daar niks van aan meid! Sommige mensen trekken zich van niks iets aan en denken dat jij tijd genoeg hebt.
    Er zijn veel mensen die heel dankbaar zijn voor wat je doet, trek je daar aan op!
     
  12. VMiss

    VMiss Bekend lid

    24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon op de "zwarte lijst" zetten shart 😉
     
  13. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt meiden, ik stond ook echt met m'n mond open te lezen wat deze dame van mij vond...
    Afijn, idd misschien maar een zwarte lijst maken vmiss;)
     
  14. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.214
    355
    83
    Pardon ?? uitgescholden ??
    Meen je niet zeg!!
    Je doet dit vrijwillig voor ons in je vrije tijd! Begrip en respect mag wel op zijn plaats zijn! en dat is nog zwak uitgedrukt zeg!
     
  15. Pendeltje

    Pendeltje Lid

    28 aug 2014
    74
    14
    8
    Pedagogiek
    Nederland
    Meen je dat nou??

    Dat is echt niet normaal meer.

    Ik heb hetzelfde idee soms, in het begin beantwoorde ik de verzoekjes buiten tijd nog wel eens. Maar kreeg er steeds meer. Toen kwam ik er achter dat het was gezegd in een topic waardoor iedereen berichtjes ging sturen. Daarmee ben ik toen gestopt.

    Ik doe de berichtjes die buiten de tijd komen nu gewoon meteen naar de prullenbak. Ik geef het duidelijk aan. Dus dat ze dan geen antwoord krijgen is dan hun probleem.

    En meid ik vind je een topper dat je met 2 kindjes, ook nog doe pendelen :)

    Liefs,
     
  16. Fiol

    Fiol Actief lid

    8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ja zeg, echt belachelijk, dat iemand je uitscheld, ik hoop dat je er niet al te veel van aan trekt. Het is inderdaad gewoon al heel tof dat je dit wil doen!
     
  17. Mataraa

    Mataraa Fanatiek lid

    3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Meid niets van aantrekken! Is heel moeilijk ik weet het!
    Ook ik krijg pbs buiten de tijden (daarin zetten ze ook nog ik weet dat het buiten de tijd is maar...)
    Ik antwoorde ze ook in het begin dat ze mijn regels moeten lezen en kreeg ook berichtjes terug met een aantal nieuwe scheldwoorden..
    Ik verwijder ze nu ook gewoon gelijk als ze buiten de tijd komen of als de aanvraag niet goed is.
    Dat brengt veel rust. Wij doen dit ook gewoon voor de leuk voor anderen!
    Gelukkig zijn er wel hele lieve dames bij :)
     
  18. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt voor de steun meiden :)
     
  19. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vandaag dinsdag 14 juli 2015 kun je een aanvraag sturen per pb van 20:45u tot 22:45u.

    Let op de spelregels bovenaan mijn topic, niet volledige aanvragen en aanvragen die niet voldoen aan de regels worden verwijderd
     
  20. jezzebel88

    jezzebel88 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Wat leuk dat je weer pendelt ! Ik wacht met smart op je nieuwe pendel moment dan pb ik je :)
     

Deel Deze Pagina