Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Echt k*t zeg! Al zoveel onduidelijkheid gehad deze maand en nu dit nog.
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  2. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ik geef de hoop steeds meer op.... best aantal keer (6x) donkerrood bloedverlies gehad. Niet echt krampen ofzo maar wel hoofdpijn... gespannen borsten zijn weg..
    actiontesten gehaald en heeeeel licht streepje te zien, wel na drinken ma heb er geen hoop meer in. Kan wel janken....
     
  3. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah neee. Ik snap het echt. Ik zou ook janken. Echt! Super kut dit!
     
  4. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ooh nee wat super kut dit.. :(
    Dat je kan janken dat snap ik! En dat mag je natuurlijk ook gewoon doen. Een hele dikke knuffel!
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  5. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Dankjewel! Dus ik ben dan nu de laatste in de rij;)
    Ergens hou je hoop mja ga er ma even niet meer vanuit en zal het weekend eens testen mocht het bij 1dag ofzo blijven.
    Heb nu nachtdiensten voor de boeg:( ook zo een zin in nu....
     
  6. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Gatver nee daar staat je hoofd natuurlijk helemaal niet naar!

    Nou ik had veel liever laatste in de rij gebleven hoor! Hoop toch nog met je mee voor het weekend. En succes vannacht!
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  7. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ik heb wel de welbekende ovulatiepijn, maar testje is negatief. Hoop dus ergens de komende dagen wel een positieve test te hebben..
     
    Amelie en Soof22 vinden dit leuk.
  8. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hopelijk blijft het toch hierbij. Succes met je nachtdiensten. Hou je ons op de hoogte?
     
  9. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Dankje! Ja doe ik!
     
  10. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Heb nu met de action negatief getest. Kruidvat bewaar ik wel voor de volgende ronde. Hopelijk heb ik nu een redelijke cyclus! Ga wel even ovulatie sticks via internet bestellen. Stel volgende ronde, redelijk normale cyclus en blijft zitten dan zit je rond de feestdagen
     
  11. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Al hoewel roep ik te snel... ma geeft als nog geen hoop omdat hcg niet gelijk weg is.
    Ik had nu dan toch wel knapstreep moeten hebben. Kortom maak mijzelf gek en moet gewoon wachten en uitgaan van volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zie wel een streepje maar die zou denk ik inmiddels wel duidelijker moeten zijn als het goed zit. Maar ben niet zo bekend met Action testen. Ik zou inderdaad ook ovulatietesten doen, zeker omdat je 2 cyclussen nu zo anders waren. Anders blijf je onzekerheid houden. Stel dat je die ovulatietest niet had gedaan 2 weken geleden dan was het helemaal vreemd geweest.
     
  13. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ik ook niet bekend mee, mis doe ik straks nog die vd kv. Kunnen maar op zijn en niks meer halen. Moet me erbij neerleggen dat klaar is..
     
  14. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoe voel je je nu?
     
  15. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Heb echt een potje zitten janken.... aan de ene kant fijn dat de natuur zelf beslist maar aan de andere kant denk ik, is het ons wel gegeven een gezond kindje... twijfel en angst slaat dan nog meer toe...

    Heb mij wel voorgenomen ga niet meer zo vroeg testen!
     
  16. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Soof wat naar dat je er geen goed gevoel bij hebt. Hopelijk was het slechts wat anders en blijft het bloed nu weg. Sterkte. Zo rot!

    Boterbabbelaar voel jij je al beter?
     
  17. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Zo niet leuk die twijfel en angst.. Denk dat dat een heel goed voornemen is. Hoe moeilijk dat ook is. (Kan mezelf ook altijd amper inhouden) Anders had je het misschien nieteens geweten..
     
  18. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja snap ik hoor. Het is allemaal zo fragiel. Ene moment ben je extatisch en het andere moment helemaal in de onzekerheid.

    Maar zo vroeg heb je niet getest toch? Je hebt zo goed als gewacht tot je vermoedelijke NOD. Heel veel sterkte in ieder geval. Gewoon lekker huilen als je daar zin in hebt, dat mag gewoon. Alles er even uitgooien, dat is ook heel belangrijk.
     
  19. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Nog niet volledig opgeknapt maar ik ben weer op de been. Echt 3 dagen bijna alleen maar geslapen. Was denk ik een combinatie van een flinke verkoudheid (inclusief overal spierpijn) en een vermoeidheid van de laatste tijd. Zoontje sliep een stuk minder goed, hadden natuurlijk geen keuken een tijd dus een heleboel 'geheenenweer' en dat is voor jezelf niet zo erg, maar merkte dat die kleine toch wel uit zijn ritme was. Nu weer lekker thuis koken en eten, en dat betekent wat meer rust.

    Gisteren was mijn ovulatietest heel donker, maar net niet zoals de controlestreep, en lees toch overal dat dat wel zo moet zijn om hem positief te noemen. Maar vanmorgen zag ik het tweede streepje bijna niet. Zou de piek vannacht zijn geweest?
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  20. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oehhh spannend! Ik zou het in ieder geval even gezellig maken, je weet maar nooit.
     

Deel Deze Pagina